שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

בחיפושיי אחר נשלטת

לפני 14 שנים. 1 באוגוסט 2009 בשעה 23:53

טוב, אז היום קרה משהו שפשוט מחייב אותי להעלות פה על הכתב:

פונה אלי מישהי בצ'אט, בבירור ניק כפול ולא מושקע, מורכב מכמה אותיות ומספרים אקראים, אפילו ללא פרופיל. מתחילים שיחה שגרתית, מהר מאוד היא טוענת שטעתה בניק שלי וחשבה שאני נשלט. (כן, נכון, אני-משפיל ומנצל-טעית בכיוון, נשמע מאוד הגיוני...)
כיוון שהבנתי שהיא שולטת סיפרתי לה שבעבר היו לי גם התנסויות כנשלט, והסברתי שאם היא מעוניינת אני מוכן לספר לה על הצד הזה שבי, ונוכל לראות אולי תהיה התאמה בינינו.
התשובה המגוכחת שלה לא איחרה לבוא, היא אמרה שזה סתם היה מבחן שה"ניסיון" שלה לימד אותה לעשות, ככה בוחנים אם מישהו באמת שולט. כתבה ביי והתנתקה.

ואני אומר: פועלי כל העולם! – עד כמה רדודים יכולים להיות אנשים לפעמים? עד כמה פלצנים חד-רבדיים יכולים להיות האנשים פה שמתייגים את עצמם מאחורי מסכה של הגדרה ולא מוכנים להרים את עיניהם ולהביט קצת מעבר... אם לשפוט לפי הבוחנת של היום, אם יש בי גם צד סוטה מהכיוון הנשלט והוא הרבה פחות דומיננטי, המסקנה היא שאני לא 'באמת שולט' כדבריה. נסכים כולנו גם לו היו הדברים נכונים – לא נשאלו מספיק שאלות כדי להגיע למסקנה הזו. די ברור שלא באמת עניין אותה לדעת עד כמה אני שולט והאם יש התאמה, יותר עניין אותה להכשיל אותי במבחן המטופש שלה.
נתקלתי כבר בעבר באנשים פה שהיו כל חייהם רק בצד אחד , ולרגע לא חשבו לבדוק איך זה מרגיש בצד השני. הם נדירים... ויחד עם זאת, האם זה עושה אותם שולטים \נשלטים "אמיתיים" יותר?

לאותה עלמה מסכנה ש"בחנה" אותי אני רוצה לומר: תמשיכי לסנן כפי שאת מסננת ותמצאי לך אדם שטחי שמקפיד יותר על ההגדרות המקיפות אותו מאשר על ההנאה והחוויה שבעולם הזה. (באופן אישי יש לי הרגשה לא מבוססת שהוא גם יכה אותך על בסיס קבוע, אבל אל תקפצו עלי, זו רק ההרגשה האישית שלי). תמצאי לך אדם שלא רואה ימינה ושמאלה מעולמו הצר, ולא מורכב ממגוון רגשות, וכיוונים. אולי זה באמת מה שאת מחפשת, אולי את חושבת שרק אחד כזה יוכל לגרום לך להיות נשלטת שלא רואה ימינה ולא שמאלה מעולמה הצר כנשלטת. אבל יש לי חדשות בשבילך – זה לא הוא שיגרום לך להיות טוטאלית. את זה רק את יכולה לעשות.


לפני 15 שנים. 18 באוקטובר 2008 בשעה 12:56

אז היו מספר מפגשים עם נשים וגם מפגש עם גבר
דווקא היה נחמד. היה מסעיר והייתה שליטה,
אבל עכשיו אני מחפש משהו שיתמשך קצת יותר.
למה?
לא השתנו דעותי לגבי הפוסטים הקודמים אך כפי שכולנו יודעים בשביל להגיע להכנעה אמיתית לא מספיק להפגש פעם אחת או אפילו פעמיים. בשביל שהנשלטת תקבל באהבה את ההכנעה הברוטאלית, החד משמעית שאני רוצה דרוש משהו ארוך יותר.
ההשתעבדות המינית היא חזקה ויש בה עוצמה, ובשבועות האחרונים היו נשים שבאמת התמסרו לי במהלך האקט, התמסרות מתוך כניעה אמיתית, כניעה מרצון... השתעבדות מינית זה נחמד, אבל עכשיו אני רוצה לחזור ולחפור גם בפנים - בתוך הנשמה. זה כמובן לא סותר את הכניעה המינית אך כולל הרבה הרבה יותר. זה הדבר האמיתי. שם נמצא ה'מתח' האמיתי, ורק שם הנשלטת תגיע לספייס אמיתי וחזק.

מוזמנות :)

לפני 15 שנים. 3 באוגוסט 2008 בשעה 7:12

בפוסט הקודם טענו כנגדי שאני מעוניין ליצור פרובוקציה.
אז לא משנה שזה לא נכון, העיקר שזה עובד.
ואולי מעכשיו והלאה אהיה פרובוקטור. כנראה שרק כשאני נפתח בכנות כזו, רק אז מתחילים (ומתחילות) להיפתח אלי בחזרה ולשלוח הודעות ישירות , ממש בסגנון של הפרופיל שלי, או של הפרסום הקודם בבלוג.
וישירות כידוע מובילה לתיאום שמוביל לפגישה שמובילה לעוד פגישה.
וכך קורה לאחרונה לא מעט.

מישהו מוכן להלוות לי את המדריך ליצירת פרובוקציה?
אני צריך אותו דחוף !!

לפני 15 שנים. 27 ביולי 2008 בשעה 9:01

ובכן, למרות שאני לא חדש בתחום או באתר, ניסיתי את השיטה הבוטה והמהירה.
פשוט להציע פגישה, ואח"כ גם לשוחח כמובן ולוודא שיש התאמה.
אני נאלץ להכריז שזה פשוט לא עובד!
ואני שואל למה??
אחוזים לא מבוטלים מהגולשים באתר הזה, נשים כגברים, מחפשים מישהו להפגש איתו ולחוות יחד את רזי הבדסמ. אז למה ההיימרות הזו להיות מתנשאים או בררנים? ניתן לומר "לא תודה אני מחפשת קשר רציני יותר"
וניתן גם לומר "באת לי בטוב, אני מחפשת מישהו לסשן"

ההיגיון צועק חמאס.