בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בירה ריקה, מאפרה מלאה.

in my life...
לפני 14 שנים. 2 באוקטובר 2009 בשעה 15:00

בבר השכונתי המואר. אני והחבר'ה. שלושתנו ישבנו שורה על הבר. ואני יושב באמצע. מספרים סיפורים מעניינים ובדיחות קורעות. וצוחקים. חזק. הבר מלא. אחרים קולטים שאנחנו נהנים ואנחנו בכלל לא שמים לב מה קורה סביבנו. נמשך ככה שעתיים. שתי בירות, 7 צ'ייסרים וסיגריות.

פתאום קולט אותה. מדהימה. מעבירה מבט אלי. וגם כאילו מתביישת שתפסתי אותה.

אז המשכתי את הפורפליי עוד שעה לפני השיחה הקצרה שלנו והזיון הארוך והמתוק שבא בעקבותיה.

השאר... היסטוריה.

לפני 14 שנים. 6 ביוני 2009 בשעה 18:18

הסקוטית הזאת יודעת להזדיין!

לפני 15 שנים. 30 באפריל 2009 בשעה 12:14

ביקור בארה"ב בפסח אצל המשפחה וחברים... הייתי בכל מיני מקומות, חוויתי קצת את הסצינה, אבל הכי נהניתי במסיבה שהיתה בניו-יורק. ליין חדש של BDSM. מישהו מהליין אמר שתהיה מסיבה קטנה - משהו בין 300 ל-500 איש. רציתי לצחוק ולהגיד להם שהם כנראה לא יודעים מה זו מסיבה קטנה ואיך זה נראה בארץ.

הלכתי עם חברה ונילית קינקית - ד' - שקנתה בגדים וגרביונים והתלבשה יפה. במסיבה יש אנרגיות מעולות ואחלה מוסיקה. יש מלא כוסיות וכולם התלבשו יפה ומושקע. אין שם כזה דבר לא לבוא בדרס קוד. רק מה, אסור לעשן שם. אז יש חדר עישון ששמה גם קורים מפגשים מעניינים. פגשתי בחורה חמודה שגילגלה ג'וינטים בלי חשש. תום משיקגו. הלבוש שלה היה מדליק - סינור ויניל אדום, כמו של טבחים שעוטף את חלקה הקדמי וזהו זה. כל הגב והישבן שלה חשופים לגמרי - חלקים ומושלמים. היא מספרת לי שהיא SUBMISSIVE ושהכי עושה לה את זה זה Tickle - torture, קשקשנו עוד קצת, ירדנו לקנות לה משקה ואז שאלתי אותה אם היא רוצה שאדגדג אותה, היא נדלקה בהתלהבות (הרי לשם היא חתרה כל הזמן...) והלכנו ביחד לתאים שהם הפליי רום.
היה שם סד עץ אליו הכנסנו את הראש והידיים שלה וסגרתי ונעלתי אותו. התחלתי לדגדג אותה בעדינות ואז בצביטת מכאיבות. היא התפתלה וקיפצה לכל הכיוונים ובאיזשהו שלב החלטתי שגם דחפיי הסדיסטיים צריכים לבוא על סיפוקם ושלא באתי רק לעבוד בשבילה. אז התחלתי להכות בידיי על ישבנה המושלם. חזק וצורב ובכוח בין לבין דגדגתי אותה גם קצת... שתהנה. למרות שאין לי כלכך ציפורניים תפסתי חזק בבשרה הרך וחרצתי בה חריצים עמוקים על הגב והמותניים, טיפות דם הופיעו...

כשהלכתי מסביב לבדוק אם היא בסדר, תום היתה מבסוטה עד לב השמיים - Ahhh! your driving me crazyyy!!! your such a teaser!! please go on... נו, טוב... מה יכולתי לעשות? המשכתי לצבוט ולהכות חזק (הצטערתי שאין לי שוט. או לפחות נר. עבר לי בראש לשרוף אותה עם סיגריה, אבל אסור לעשן במועדון. באסה), באיזשהו שלב גם העפתי מעליה את הסינור והתחלתי להעביר ידיים וציפורניים על ירכיה ובטנה. מסמן וצובט. לצערי בדיוק בשלב הזה כשהתחלתי לגלוש אל בין רגליה וכשהעניינים החלו להתחמם וכבר היה לנו קהל קטן - זוג שצפה בעניין רב ותוך כדי זיון על הסד ליד, הגיעה ד' שהתבוננה בעניין אבל אמרה שהיא מרגישה רע ושרוצה ללכת. שיט! מעצבנת אחת... למה דווקא עכשיו? שלחתי אותה להסתובב עוד קצת במסיבה עד שאבוא. ובינתיים חגרתי לתום את הסינר שוב ושחררתי אותה מהסד. היא היתה כל כך מרוצה שביקשה מיידית לנשק את רגליי ולהודות לי כראוי. התרתי לה לעשות כרצונה והיא מיהרה לכרוע ולנשק.
כשהיא לא נראתה לי כפופה מספיק הנחתי עליה רגל אחת ונעצתי את עקב הנעל עמוק בגבה על מנת שתתכופף יותר מעל רגלי ותראה יותר מסירות בנשיקותיה. כשלא שיטחתי אותה ודרכתי על גבה, דרכתי על כפות ידיה ומיעכתי את אצבעותיה בנעלי על מנת לשמור על האיזון. בסוף הקמתי אותה והלכנו לכיוון הבר. בשלב הזה הבחורה מהזוג המזדיין מהסד (ספרדיה יפה ואפלולית) ליד פנתה אלינו, הביעה את התפעלותה משנינו ומהסשן היפה, והופתעה מאוד לשמוע שהכרנו רק כשעה לפני... היא רצתה לעשות איתנו רביעייה - איתה ועם בעלה הנאה.
הסברתי שלדאבוני אני צריך ללכת עם ד' שמרגישה רע. ושוב הצטערתי על הגורל האכזר... לא יודע אם הייתי הולך על עניין הרביעייה שהתארגנה לה שם, אבל להמשיך את הלילה עם תום שכבר נידבה את דירתה הריקה - להתעלל בה עוד קצת להנאתנו המשותפת, היה בא לי ממש טוב.
ד' שוב באה לקרוא לי בפנים ירקרקים... נפרדתי מכולם בצער רב ולקחנו לנו מונית חזרה הביתה.

לפני 15 שנים. 16 באפריל 2009 בשעה 13:33

אני אוהב אותך כל כך, אבל אני פוחד ממך. פוחד שתפגעי בי. איזה מצחיק זה... לא? אני גבר חזק וקשוח. לא מראה רגשות. אבל הרגשות נמצאים שם. ואת? את יפהפיה, צעירה, חכמה, שאפתנית. ואת אוהבת סקס. את עושה הרבה ממנו. אז זה מעורר אצלי חשש מסויים - כי למרות שאני כזה קול - אני חושש שתרצי לעשות אותו עם מישהו אחר. אני חושש מהזמן בו תתחילי לפזול לכיוונים אחרים. אני הרי יודע כמה שאת משתעממת בקלות.
מה? מה את אומרת? שאת אוהבת אותי?? שאת לא רוצה אף אחד אחר מלבדי?? טוב, מותק, תשמעי אני ממש לא מאמין לך. את, צריך להיזהר איתך... את מסוכנת את. איך שאת נוגעת בי - תשמעי, יש משהו בידיים שלך - אף אחת לא נוגעת בי כמוך. ואיך שאת מוצצת? פששש!! פה בכלל הפתעת! את מוצצת נפלא, לא תיארתי לעצמי... לא ככה!
וואלה, אני צריך להחזיק את עצמי. לא ליפול איתך. ככל שאני נמצא איתך יותר, אני מרגיש את האחיזה שלך עליי. מצד אחד פוחד שתנצלי את הכוח שלך שכבר הבנת שיש לך עליי, מצד שני לא מסוגל להשתחרר ממך ורוצה עוד. יש שיגידו שזו דרך המלך להפוך לעבד...

עבד! איזה קשקוש! במיטה הרי זה אני שמושך לך חזק בשערות, שמכניס לך סטירות, שמעביר עליך סיגריות בוערות עד כדי כווייה תוך כדי הזיון. זה אני שמזיין לך את הפה ומוריד אותך לרגליי. ואת תעשי כל מה שאני רוצה. ושנינו יודעים את זה.
ואת עושה כל מה שאני אומר בהתלהבות.
במסירות.
באהבה.

אבל כשאני עם עצמי, כשאני שתוי ומהורהר, אני תוהה: כי אני יודע מי את ואני מכיר את הדפוסים שלך. וכמה שקל לך להתאהב כך קל לך להשתחרר.
ואני מחזיק את עצמי שלא ליפול.
ותוהה אם לא מאוחר מדי. אם לא נפלתי כבר חזק.
ומי שולט פה על מי בעצם?

http://www.youtube.com/watch?v=dw24pJQdnAU&feature=related

לפני 15 שנים. 3 באפריל 2009 בשעה 11:32

אני לוקח אותך למסיבה, את יודעת שאת צריכה ללבוש את בגדי הזונה היפים שלך ואני יודע שאת רוצה להרשים אותי.
את באה עם מחוך צמוד שמבליט לך את החזה וחצאית שחורה וקצרצרה שחושפת רגליים ארוכות ויפות בנעלי עקב.
אני אומנם ותיק בקהילה אך פניי לא מוכרות ואת דווקא בליינית. כשאנחנו מגיעים את אומרת לכולם שלום ויש לך הרבה חברים במועדון. כשאת ממצה אני לוקח אותך לפינה, מושיב אותך עליי ומתחיל לשחק בך. כל פעם שהכאב מתגבר את דוחפת את ידי. אני תופס את ידך בחוזקה ומביט לתוך עיניך: "את לא עושה את זה יותר!" וכשאני מפתל תלתל שלך סביב האצבעות ומושך בחוזקה את ראשך לאחור, את מהנהנת בקושי ועיניך דומעות מהכאב.
את מופנית אליי ואני שולח יד לתוך המחוך ההדוק ושולף משם שד. מסמן. עם הידיים ועם הפה. את נאנחת ובגופך עוברים רטטים ואת נושכת את שפתייך...

הסוטים האחרים מתחילים לגלות עניין, אחד מתקרב ורוצה לכרוע לפניך ברך, השני רק רוצה לגעת בסנדלך. את לא מתייחסת אליהם, יש לי את תשומת לבך המלאה.

שותים, רוקדים, וכשכבר נמאס אני רוצה ללכת. מציע לך להישאר להמשיך לרקוד עם החברות, אך את כל כך רוצה לבוא איתי... במכונית אני מצווה עליך להתפשט, את ילדה טובה ועושה מיד את מה שאני מבקש. את ממשיכה להיות ילדה טובה וכשאנחנו מתנשקים את שולחת יד בין רגליי. משחררת את החגורה, פותחת את הכפתורים ולא מפסיקה למצוץ את פי כל הזמן משתוקקת וחוששת בו זמנית מהנשיכה בשפתייך הכואבות.

אני מושך שוב בשערך ומכוון אותך להיכן שפיך צריך להיות - בין רגליי. את באמת כלבה טובה! אפשר להרגיש את העונג שנגרם לך מללקק ולמצוץ אותי.
פה ושם את יכולה לראות מחוץ למכונית עוד אנשים עוזבים את המסיבה. חלק ממהרים ולא מודעים למתרחש מטרים ספורים מהם, אחרים מגניבים מבט. את קולטת אותם לעיתים כשהראש שלך למעלה כשאת אוספת את השיערות שלא יפריעו. הם יכולים לראות את החזה החשוף וגם באיזו מלאכת קודש את עוסקת כרגע...

כשאני דוחף לך אצבעות, את רטובה... רטובה כל כך...הזנות הזאת שלך מרגשת אותך. את. את! מוצצת במכונית חשופת חזה ולעיני כל העוברים ושבים.

ואני?
אני נהנה.
כלבה טובה.

לפני 15 שנים. 4 ביוני 2008 בשעה 19:18

היה ממש כיף אתך...ככה אני זוכר אותו.

http://www.youtube.com/watch?v=D1szQSdg5Y4

לפני 15 שנים. 21 במאי 2008 בשעה 10:35

http://current.com/items/88906818_texting_your_way_to_love

לפני 15 שנים. 21 במאי 2008 בשעה 10:22

יום אחד זה יקרה
אני אוביל אותך אלי
אסחוף אותך קדימה
אשק לך בפנים
ארגיש את נשימתך
אריח את גופך
וכשלבך פועם מהר
את מפחדת
לא בטוחה אם מה שעושה נכון
קולך אבוד, לא יכולה להוציא מילה
אני סוחף אותך
מפשיט אותך לאט
מכסה את עינייך
זורק את גופך על המיטה
בעדינות, כי את כל כך חמודה
ידייך ורגלייך נקשרות
ועכשיו כבר אין לך מה לעשות
מעביר נוצה לאורך גופך
מרגישה את ידי בשיערך
אצבעותיי עוברות לך בירך
תשוקה למגעי בדגדגנך
"אל תזוזי" את שומעת אותי לוחש
"תחכי עד שאני מחליט אותך לענג"
מרגישה את לשוני בצווארך
ואצבע אחת שלי את מלקקת חזק
מוצצת אותה מהר מתוך שכרון חושים
כאילו זה מה שיגרום לי לחדור אלייך במהרה
אצבע הרטובה שלי מעביר בעיגולים על שדייך
סוף סוף מרגישה את מגעי בפטמתך... שומע אההההההההה
אצבעותיי זזות לעבר בטנך ועושות פס למטה
כל כך רוצה שאני אמשיך אותם בקו ישר
אבל לוקח יד אחת ימינה והשניה שמאלה לעבר ירכייך
שטח מגעי כל כך קטן, ובא לך כבר להתפרע
לזרוק את מותנייך למעלה, ולכוון את איבריך אלי
פנייך משדרות אובדן שליטה, ואת יודעת שאם תזוזי
טיפטיפונת יותר מדי, אתחיל את הכל מהתחלה
ותמשיכי לחכות לחדירה...
מסיר לך את הכיסוי כדי שתראי אותי מחייך
דמעות קטנטנות בעינייך שרוצות כבר ליפול
ואני כבר לא יכול להתאפק
תופס אותך בחוזקה, מנשק אותך עמוק
גופי על גופך, רגליי על רגלייך
ונותן לך להרגיש את עוצמתי בתוכך