לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנקמה מתוקה

נקמה משולה לחרב פיפיות וטעמה כטעם הדם הניגר..

,

לפני 15 שנים. 22 בנובמבר 2008 בשעה 19:45

לפני 15 שנים. 21 בנובמבר 2008 בשעה 17:43

המשחק נמשך בעצלתיים, קוביות נזרקו שוב ושוב , באחד הסיבובים השולטת הברונטית נשלחה לכלא, ואז התברר לי דבר נוסף, לנשלטים הייתה אפשרות להשפיע על משחקה של השולטת, היא פנתה לנשלטת שלה ושאלה אותה :" 3 הצלפות ואת מעכבת אותי, או שאני משלמת קנס של 100 ש"ח .." , הנשלטת אמרה ברעד : "3 הצלפות" , הברונטית התעצבנה ואמרה " את תצטערי אם תעכבי אותי 2 תורות..", והוסיפה בקול מסוכן " את בטוחה?" , הנשלטת ענתה בשקט " כן , אני בטוחה" ,
הנשלטת הסתובבה והרימה את עכוזה כלפי השולטת, נתבקשתי למסור לה את הקין , מיד הגשתי והנשלטת התחילה לספור , השולטת הצליפה באכזריות ובדיוק רב, וכשסיימה הגישה לי את הקיין שמיד הוחזר למקומו..,
הנשלטת התיישבה , בקושי אך במבטה הייתה ארשת נצחון, היא הצליחה לעכב את גבירתה 2 סיבובים .., המשחק הלך ונעשה מעניין מרגע לרגע,
בכל פעם שהייתה אפשרות לעכב את השולטות , בחרו הנשלטים לעכב אותן תמורת הצלפות, האופציה של לזכות במשחק לא הייתה קיימת מבחינתם , לפחות לא מבחירה..

הנשלטים זויינו בדילדו, בויברטורים, הוצלפו, אך איש מהם לא גמר, זה נראה לי מוזר, כשהוזמנתי לחגיגות, דאגו הנשלטים לא לאפשר לי להגיע שוב לאורגזמות,, אך מיד בתום האקט הוחזרתי למקומי.
כולי הייתי רטובה, ריח הסקס עמד בחדר, קולות ואנחות נשמעו, ולמרות רצוני להגיע שוב לאורגזמה די חששתי מתגובתן של השולטות..

ערב המזל כנראה היה של האדמונית, היא צברה כסף, ורכוש, ולמרות ניסיונותיו של הנשלט שלה לעכב אותה, ולמנוע את ניצחונה, בערמומיות רבה היא ניצחה את המשחק..

רעד עבר בגופי למחשבה שאהיה נתונה למרותה, אך אלה הכללים שנקבעו..

לבסוף השולטות קמו ממקומן, פרט לאותה אדמונית, ויצאו מהחדר עם הנשלטים שלה..
האדמונית פשקה את רגליה, קראה לנשלט שלה, הוא ניגש אליה, ככלבלב, והתחיל לנשק את רגליה, לעסות אותם, ואט אט התחיל לעלות עם שפתיו לכיוון ערוותה..
מהצד ראיתי שאיבר מינו גדל ותפח , אך הוא לא העז להתחכך ברגליה של מלכתו, והמשיך לטפס עד שהתביית בנקודה מסויימת, והתחיל לטפל וללקק את הכוס, הרטוב, קולות המציצה נשמעו בחדר מלוות בקריאות עונג, האורגזמה של האדמונית הגיע לאחר זמן מה, והנשלט היה מרוגש כולו, אך כשסיימה הוא התרחק וישב מולה, מזכיר כלבלב רעב, אך לא נגע בה..
מלכתו הביטה בו בשביעות רצון, אך לפתע הבחינה בטיפה קטנה שברחה מאיברו, היא סטרה לפניו וביקשה שאביא את השוט, הוא הולקה ומלמל: " סליחה מלכתי לא התכוונתי, מגיע לי עונשך, ומלקותייך.." , ההצלפות נמשכו עוד זמן מה, לבסוף היא הסתובבה ואמרה: " מה שראית כאן זה עוד כלום לעומת מה שאת תעברי אצלי.., על המועד אשוחח עם אלכס-אדונך.." , היא פנתה לנשלט שלה: " תקום ותפסיק להתעצל, הולכים.." , הוא מיד התלבש ויצא אחריה, בלי להגיד מילה..

ניגשתי לאחת הספות והתיישבתי, ניסיתי לשחזר את מה שאירע הערב בחדר, כשלפתע הופיע לינה ושאלה: " מי ניצח?" ,
עניתי לה שגבירתה לשעבר..,
לינה החווירה ויצאה מהחדר בלי להוסיף מילה נוספת.

לפני 15 שנים. 14 באוקטובר 2008 בשעה 15:52

הקוביות נזרקו , כל אחת מהשולטות התקדמה , כסף עבר ידיים, האתרים במשחק היו אתרי בדס"מ מוכרים.., בישראל ובעולם..
הנשלטים ישבו ללא תזוזה, ממתינים,
האמת היא שאקשן לא ממש היה, לא הבנתי את מהותו של המשחק עד שהשולטת הצעירה בחבורה , נאלצה לקחת כרטיס פרס, היא הקריאה בקול את הרשום בכרטיס:
"זכית בפרס- אורגזמה נעימה.." , הנשלט שלה קפא על מקומו, היא ציוותה עליי לגשת אליה, צעדתי בהיסוס, היא פיסקה את רגליה וציוותה עליי לבצע את המשימה.., מיד ירדתי על 6 , תחתונים כנראה מהווים אביזר לא נחוץ עבורה, הכוס שלה היה פעור כולו, מגולח ונקי, מיד ניגשתי למלאכה, התחלתי ללקק לה את הכוס , הוא היה מלוחלח, הברשתי את השפתיים האדומות, בשפתיי, והחדרתי את הלשון לתוך הכוס שנעשה רטוב, היא הרימה את רגליה על כתפיי, והתחלתי ללקק ולמצוץ לה את הדגדגן, האנחות שלה היו הדבר היחיד שנשמע בחדר, טעמה היה פשוט מדהים, ליקקתי ושאבתי, ליטפתי ונישקתי, לפתע היא תפסה אותי חזק בשערי, משכה את פי לתוכה יותר ויותר עד שחשתי את הרעידות, הרטיבות שחשתי בפי הייתה טובה, מצצתי וליקקתי אותה , באיזה שהוא שלב, היא ציוותה עליי לגשת למקומי..,
המשחק התחיל למצוא חן בעיניי..
הנשלט של הבחורה היה מבואס, האמת היא שדי הבנתי אותו אך לא אני קבעתי את החוקים, המשחק המשיך, כל פעם ששולטת הייתה מפספסת רכישה ראיתי שהנשלט שלה היה מרוצה, חייכתי לעצמי, הם יודעים שנצחון של הגבירה שלהם יוביל לערב איתי, לכן רצו מאוד שגבירתם תפסיד..
בהמשך האדמונית קיבלה כרטיס ענישה, הנשלטת שלה קמה ממקומה, ירדה על 6, הזקירה את ישבנה, אני נתבקשתי להביא את השוט, והבחורה הוצלפה ביד רמה 10 הצלפות ישבן-כוס , לפני כל הצלפה לקחה אויר, בהצלפה ה6, ראיתי שלבחורה יורדות דמעות , אך היא לא הוציאה במשך ההצלפה הגה.
בסיום החזרתי את השוט למקומו, והנשלטת חזרה למקומה.
המשחק, התחיל להיות מעניין יותר ויותר, שוב שולטת זכתה בפרס ואני נתבקשתי לשכב על הרצפה, ותחת שמן נדחף לפניי, ונאלצתי ללקק את ישבנה תוך שהיא מועכת לי את החזה, ומצליפה בהם,
בסיבוב אחר, נתבקשה נשלטת ללקק לי את הכוס, והשולטת תוך כדי זיינה לה את התחת עם הדילדו, הליקוק שיגע אותי, הבחורה פשוט הייתה לקקנית מלידה, הלשון שלה החליקה לתוכי שוב ושוב, שפתיה עטפו את הדגדגן, שעמד לו, ומצצה אותו, גופי התחיל להתנועעה מעלה מטה, וכל פעם ניסיתי להכניס את פיה לתוכי יותר ויותר, גם היא התנועעה , אך היא התמקדה בתפקידה והמשיכה עוד ועוד, הפורקן שלי הגיע בלי שליטה, הרטיבות מילאה אותי, והיא המשיכה ללקק כמו דבורה שמלקקת צוף, למרות שהגעתי לפורקן , היא המשיכה והתחילה שוב לחמם אותי, ליטפתי את שיערה וקירבתי אותה עוד קצת לתוכי, לפתע שמעתי הצלפה, והיא התנתקה ממני בפתאומיות, השולטת שלחה אותה למקומה, ולי אמרה " מי הרשה לך לגמור?" האמת היא שהופתעתי, " את לא גומרת הערב, תפקידך כאן הוא לענג אותנו, לשעשע אותנו, ולא להיפך, לכן בסוף הערב תיענשי, ועכשיו חיזרי למקומך"..

לפני 15 שנים. 13 באוקטובר 2008 בשעה 20:29

הימים חלפו, שבועות וחודשים, נכנסתי לשגרה, פעם בשבוע אלכס היה מארח את חבריו, ההרכב השתנה בכל פעם, אך חלק גדול מהגברים הכרתי.. ועברו דרכי.. ובתוכי..
היו שאהבתי יותר, והיו שפחות, אבל בכלערב כזה היו אורגזמות, רטיבויות ובאותם ערבים הכוס שלי לא הפסיק לנטוף, הזרע פוזר בכל חלקי גופי, הצלפות, וזיונים.., גופי חיכה והשתוקק במשך כל השבוע למפגשים האלה..
יאמר לזכותו של אלכס שגופי זכה לטיפול המיוחד שלו שהטריף אותי, במשך כל השבוע, מדי ערב היה מזיין אותי אך לא היה מאפשר לי להגיע לאורגזמה, טעמתי אותו מדי ערב, השתוקקתי לרצותו בכל דרך, פשוט התמכרתי לגופו ולטעמו, והפיצוי היה - ביום ה זה היה היום שלי, יום שבו אפשרו לי להגיע לאורגזמות, להשפריץ ולהנות מהחדירות המרובות בכל חורי גופי.

באחד הבקרים נכנס אלכס לחדרי, והודיע לי: "הערב יש מפגש מעט שונה, קבוצה של שולטות שמעה עלייך וביקשה ערב סגור, תתארגני,לינה תביא לך את הבגדים.., אה ועוד דבר – הערב תצטרכי לענוד קולר לצווארך, בקשה של השולטות, ב7:00 התייצבי באולם", הוא חייך, קרץ והוסיף: "המשיכי כך אני גאה" , ליבי התמלא שמחה , אדון אלכס מרוצה ממני.., השפלתי מבטי והודיתי לו, הוא יצא מהחדר בלי להוסיף מילה.

התרגשתי, היום לא יום חמישי, ואני עומדת שוב במבחן של האדון אלכס, למרות שאני מעדיפה גברים, גם חברה נשית בהחלט תפיג את השעמום, ולראות עוד פנים נשיות מלבד אלו של לינה..

לקראת השעה 17:00 , נכנסתי לג'קוזי, והחלטתי להכין את גופי למפגש הלילי, שטפתי היטב את גופי, ליטפתי בתנועות סיבוביות, מעלה-מטה, אצבעותיי נגעו בשפתי ערוותי אך החלטתי לא לענג את עצמי,
עצמתי את עיניי וניסיתי לפנטז את המפגש.., התמונות היחידות שעלו בדמיוני היו של אלכס, שעושה איתי אהבה, שמלטף אותי שמתמסר..
לאחר כשעה, יצאתי מהג'קוזי , התנגבתי ובמיטה שלי הונח הלבוש שלי לערב, ליטפתי את הבד הרך, שקוף למחצה, למרות שנותרה לי עוד שעה, התלבשתי, ענדתי בהתרגשות את הקולר לצווארי, וניגשתי למראה, הבטתי בעצמי, ליטפתי את פטמותיי שהיו זקורות, בישמתי את עצמי ולאחר התלבטות קצרה החלטתי להקדים ולרדת לאולם..
האולם היה שונה הפעם, 4 כורסאות בודדות עמדו במרכז החדר, באמצע עמד שולחן, ועליו הייתה קופסא-משחק , בצד עמד שולחן קטן עם האביזרים המוכרים והאהובים.., וכן שולחן עמוס שתיה חריפה עם כיבוד קל.,
מעניין מה מתוכנן להערב , נראה כאילו שהמפגש יהיה מעט שונה.., חשבתי לעצמי..
צלצול בדלת קטע את מחשבותיי ניגשתי בהתרגשות להציץ, חבורה של 8 אנשים נכנסה, כאשר נשמע לפתע קול צווחני של אישה " אלנה, מה את כאן?.., "
"אלנה ?" חשבתי היא בטח התבלבלה עם לינה?" , הקבוצה התקרבה , פתחתי את הדלת ,
האישה צחקה וסיפרה לחבורה " אלנה הייתה פעם השפחה שלי.." , אני כמעט נחנקתי מצחוק.., מי היה מאמין שלינה הייתה פעם שפחה.., ועוד ניסתה לעשות לי פוזות של שולטת..
לינה מלמלה משהו, וברחה מהמקום.., "חכי חכי, חשבתי לעצמי "גברת אלנה.., עכשיו את בידיים שלי.."

החבורה נכנסה לאולם , וכללה 6 נשים, 2 מתוכן היו מקולרות , ועוד 2 בחורים מקולרים ..,
השולטות בחבורה התיישבו בנוחות בספה, והמקולרים ניגשו לשולחן המשקאות ומזגו את השתיה לשולטות , ולאחר מכן התיישבו על הרצפה, כל אחד לרגלי גבירתו .

אני לא ידעתי האם לעמוד, לשבת, וליד מי..,
שולטת אחת ששערה אדמוני פנתה אליי ואמרה :" אז את הבחורה הלוהטת שכולם מדברים עליה."., עיניה המתריסות ירדו ונתקעו בפטמותיי, ומשם גלשו מטה .., צמרמורת עברה בגופי.. , " הערב תהיה לנו הזדמנות לבדוק כמה את שווה, עימדי ליד שולחן האביזרים," השפלתי מבטי וניגשתי למקומי, " הערב נשחק במשחק שמזכיר מונופול, המנצח יזכה לבלות איתך ערב שלם, במועד שייקבע.., כולם מלבדך מכירים את חוקי המשחק, אז את תשתלבי בהתאם להוראותינו.."
היא פתחה את הקופסא, המקולרים סידרו את הכרטיסים, כל אחת מהשולטות בחרה בכלי משחק, אחת בחרה בפין, אחת בדמוי קולר, אחת בחרה במגף, ואחת בחרה בכלי המזכיר שוט..

המשחק החל..


לפני 15 שנים. 1 באוגוסט 2008 בשעה 18:45

אלכס פנה אל גדעון ויוסי ואמר להם: " יש לכם 4 שעות להיות במחיצתה.",
"4שעות.. " , חשבתי לעצמי "יכלו להיות מענגות ביותר אילו ביליתי אותן במחיצת אלכס או איתן, אך עם השניים האלה – לא הייתי בטוחה.., מהר , חישבי" אמרתי לעצמי, " את צריכה להרוויח זמן.."
אלכס יצא מהחדר.
מיד עמעמתי את האור בחדר, המוזיקה התנגנה ברקע, לקחתי את חפיסת הקלפים, והתחלתי להתנועע באקסטזה, פרסתי את החבילה כמניפה, ומאחוריה הורדתי תוך תנועות קצובות את תחתוניי, ערוותי הייתה מוסתרת מאחורי מניפה.., ניגשתי תוך כדי ריקוד לתיבה והוצאתי את הדילדו, חיככתי אותו בכוס שלי, והתחלתי להכניסו, הם ראו רק את קצהו נעלם אך לא ידעו להיכן הכנסתי אותו בתנועות קצובות, הגניחות התמזגו עם המוזיקה שהתנגנה ברקע, המבט בעיניהם היה מזוגג, "טיפשים" חשבתי לעצמי, אני מבזבזת את זמנם, אך השניים היו מהופנטים, ניגשתי לתיבה שוב בצעדים קטנים והוצאתי משם את השוט, הכנסתי את קת השוט לתוך גופי, המשכתי לרקוד כשזנב תלוי מגופי, השדיים שלי התנועעו במקצב הריקוד, הפטמות עמדו- הייתי באקסטזה, כל תנועה גרמה לי לחוש את העובי של הכלים שהיו תקועים בגופי והרטיבות הייתה גדולה, תנועות החדירה של הדילדו הלכו וקצבן השתנה, האנחות שנפלטו מפי גרמו לשניים להזיע, הזין הזקור שלהם הראה לי שהשניים מיוחמים, גדעון היה הראשון שהוריד את מכנסיו ואיברו הזקור עמד בגאון, הוא ליטף אותו עם ידו, הסתכלתי על איברו כמהופנטת , מפנטזת לטעום אותו , ללקק אותו, התנועות הלכו ונעשו יותר ויותר חדות, הדילדו החליק מתוך רטיבותי .. בשלב הזה גדעון ביקש בקול נמוך "גשי אליי", ניגשתי אליו, הוא הזיז את המניפה, והתחיל במקביל לדילדו שיצא ונכנס מגופי לטפל בשוט, תנועות חזקות , חודרות כאשר ידו השניה הייתה עסוקה בליטוף הפטמות, בצביטה, המלאות של הקת השוט והדילדו לא סיפקו אותי, רציתי עוד, רציתי שייקרעו את גופי, גדעון תפס את שיערי והוריד אותי לרצפה, הורדתי לו את הנעליים והגרביים והתחלתי לטפס עם שפתיי טועמת את רגליו, מלקקת ואט אט עולה בצורה סיבובית, בינתיים ניגש יוסי מאחורי שלף את השוט , החזיק בקת שהייתה רטובה ממיצי התאווה שלי ותקע את הזין שלו בכוח בתוכי, אנחות קולניות חמקו מבין שפתיי בלי שליטה, ליקקתי לגדעון את האשכים, הם היו גדולים, הכנסתי אותם לתוך פי, ויוסי מזיין אותי ומשחק בדילדו, גדעון משך לי שוב בשיער והכניס לי בכוח את הזין לפה, והתחיל לזיין אותי בפה מושך את שיערי, יוסי מזיין אותי בחור התחת והדילדו נכנס וחודר כל פעם יותר ויותר לעומק, האורגזמה הייתה מדהימה, יוסי השפריץ את הזרע שלו בתוכי, תוך פתיחה שני פלחי ישבני, הכאב והעונג התערבבו והאורגזמה הייתה חזקה שפשוט השתוללתי, לא רציתי שיוסי יצא מישבני, לאחר שיצא הכניס את קת השוט לישבני, שלף את הדילדו והתחיל לדחוף את ידו פנימה , ידו של יוסי הייתה גדולה, וגדעון עדיין היה בתוך הפה שלי רציתי להשאר שם, שלא יפסיקו, התחלתי להתכונן לאורגזמה השניה אך יוסי לפתע הוציא את ידו, כשהיא רטובה והתחיל להצליף בישבני, מעביר את השוט בכוס, צובט את הדגדגן שלבטח היה אדום ונפוח , ומצליף בו קלות , ישבני נפתח כאילו לספוג עוד ועוד הצלפות, מגע השוט גרם לרטיבות , גדעון פלט את זרעו בתוך הפה שלי ועל הפנים, ניסיתי לשאוב את כל הטיפות אך הן חמקו מפי, גדעון ליטף את פניי ואמר "אני אוהב כלבות מיוחמות כמוך.." ביום שאלכס יזרוק אותך, בואי אליי אני אדאג לך.."
ידיו שירטטו בגבי עיגולים, ידו ליטפה, שמחתי שגדעון ויוסי היו הערב שותפים.., בעודי נאנחת מעונג
ידו של גדעון , שהחלה ללטף את פניי, העיפה לי סטירה, הייתי בהלם, ידו ירדה וצבטה לי פטמה, "איי.., " צעקתי, וקיבלתי סטירה נוספת , " תהיי שקטה" אמר וידו שוב צבטה לי את הפטמה, יוסי תפס לי בשיער והתחיל להשתמש בו כמושכות , התנועות שלו היו חזקות, הוא חדר בכוח,איברו היה עבה, מוצק וכואב, החיכוך גרם לי תחושת עונג, התחלתי לגנוח, ניסיתי לתת קונטרה אך הוא אחז בשערי ולא איפשר לי לנוע והתפרק עד מהרה, הוא יצא מתוכי, כולי מיוחמת ורטובה, ורוצה עוד..
הכאב והחדירה הביאו אותי לנקודת רתיחה ,התפרקתי באנחות קולניות, יוסי התרגז והמשיך להצליף אך זה חימם אותי שוב והתחלתי שוב להינות מהזיון, הוא הפך אותי והחדיר לי את הזין שלו שהיה רפוס לתוך פי, התחלתי ללקק לשאוב, ולהעמידו שוב , הטעם והריח היו תערובת של מיצי הכוס שלי וזרע, יוסי זיין אותי בפה, כל פעם נכנס עמוק יותר, מושך בשערותיי, לבסוף שפך את זרעו בתוך הפה, ליקקתי ובלעתי את הזרע ," ההמתנה כל השבוע הייתה שווה" , חשבתי לעצמי, השניים סופקו אך " החגיגה טרם הסתיימה", חייכתי לעצמי..
גדעון ניגש לשולחן הקלפים ופירק אותו, הלוח היה מונח ע"ג שני "חמורים" , לאחר ניגש לתיבה הביא אזיקים, וקשר את ידיי ורגליי ל"רגלי- החמור" , גופי היה בתנוחה מאוד לא נוחה, עכוזי פתוח, פעור, בטני נשענה על הקורה המקשרת בצורה לא נוחה, וראשי היה באויר, גדעון הוציא את הקיין המאוס והתחיל להצליף, הגוף בער, כל הצלפה השאירה שובל של צריבה בגופי, כאבתי , גדעון התחיל לשפשף את הזין על ישבני, ומפעם לפעם חדר לתוך הכוס,ובין לבין הצליף..
חשתי כאב ואי נוחות , הפטמות התחילו להשתפשף בקורה וכאבו אך החיכוך החזק הטריף אותי, גדעון אמר בין האנחות שפלט :" שלא תעיזי לגמור" , אך החדירות של איברו והמשחק שלו בחורי גופי גרמו לי לאבד לחלוטין קשר עם היקום, הכוס שלי רתח וכל מה שעניין אותי היה האורגזמות שבאו לי אחת אחרי השניה, גדעון גמר בתוכי, הרטיבות של הזרע שלו התחילה לגלוש בירכיי ולא יכולתי לעצור את הנזילה, גם יוסי גמר לי בתוך הפה, בלעתי את זרעו, וחשבתי שסיימתי להערב, אך יוסי הרים את הדילדו, שהיה רטוב מהכוס שלי, ודחף לי אותו לפה ואמר : "תחזיקי אותו חזק,.." הוא ניגש מאחורי והתחיל לתת לי ספנקינג באחורי, הכאב היה גדול, פחדתי שהדילדו ייפול מפי, ואנקת הכאב שיצאה מפי נבלעה לחלוטין..,
לאחר זמן מה (שעבורי נראה כנצח..), לקח גדעון את הקלפים, ואמר ליוסי יש לנו עוד שעה וחצי , בוא נשחק קלפים עד הסיבוב הבא.., הם חילקו את הקלפים, הניחו על גבי היה לי מאוד לא נוח , "המטומטמים משחקים עליי פוקר כשהדילדו תקוע בפי.. " קיוויתי שעדיין יהיה אקשן.., כנראה שבאיזה שהוא שלב לא הייתי מספיק ערנית והדילדו נפל, הם הניחו את הקלפים בצד ותקעו לי את כולו בכוס, האמת שהספקתי להתייבש, אך החדירה המהירה והלא צפויה העירה אותי , רציתי שיזיינו אותי שוב, הגוף שלי נמתח, ממתין, משתוקק, יוסי תפס את שני פלחי ישבני, פתח אותם בכוח וחדר בכוח, חור התחת היה כבר משופשף מרוב זיונים, כאב , אך כל חדירה גרמה לי עונג בל יתואר,הייתה ההכרה שבסך הכל הגברים נמצאים כאן עבורי,התפקיד שלהם לענג את גופי, הם דואגים לאורגזמות שלי.. , ואני צריכה להיות אסירת תודה לאדון אלכס שדואג שיטפלו בייחום שלי.., ההתעסקות עם גופי נמשכה, מפעם לפעם הוצלפתי , באיזה שהוא שלב כבר הפסקתי לספור את האורגזמות ..
כנראה שהסתיים הזמן שהוקצב לנו גדעון פתח את אזיקיי, ושוחררתי מ"החמור" , גדעון עוד העביר ליטוף בישבני ואמר לי "מזמן לא נהניתי כל כך.., יוסי לא הפסיק לדבר עלייך ואני עכשיו מבין מדוע.."
גופי כאב אך הייתי מאושרת וגאה, עמדתי בכך ועוד נהניתי , "אני מקווה שאדון אלכס יהיה גאה בזונה שלו" , חשבתי לעצמי
לפני שעליתי למיטתי ניגשתי לקופסא ליד דלת הכניסה, הייתה שם מעטפה אחת בתוכה הוכנסו 1,000 ₪ הייתי גאה, התקלחתי והלכתי לישון.. חולמת על אדון אלכס..,

לפני 15 שנים. 25 ביולי 2008 בשעה 7:18

למחרת בבוקר התעוררתי מאוחר, גופי כואב,כאב מספק, כאב שהזכיר לי כמה הגוף שלי אוהב לחוש בתוכו ,את החיכוך, את המגע הגס, המגע של גברים שרק הכרתי, שכבתי במיטה וחשבתי על היום הקודם, לא זכור לי בחיים שהיו לי כל כך הרבה אורגזמות, שזויינתי ע"י כל כך הרבה גברים ושרציתי שכל הזמן יתעסקו עם הגוף שלי , עם החורים שלי.., התחלתי ללטף את הגוף שלי, נזכרתי בסיום הערב- באלכס, די התאכזבתי שאתמול הוא לא זיין אותי ,הוא העניש אותי בצורה הכי כואבת שיכול היה- למנוע ממני לחוש אותו בתוכי, ממלא את גופי באיבריו, מרטיב את גופי, ומעניק לי את מיציו- על לשוני, בתוך פי וזורם לתוך גרוני.. התנחמתי בזה שהוא חשב שאני זונה טובה, ושילם לי על שירותיי, התלבשתי וירדתי לאולם, הוא היה נקי, ריח הזיונים עדיין עמד שם, עצמתי את עיני ונזכרתי בזיון של איתן, הייתי שמחה להזדיין איתו שוב , פקחתי את עיני וראיתי ששולחן הקלפים והכסאות נעלמו מהמקום, נשארה רק המיטה והתיבה,קלטתי שזו הזדמנות טובה לבדוק מה יש בתוך התיבה ,הייתי לבדי באולם , הסקרנות מילאה אותי, ניגשתי אליה ופתחתי אותה, היו שם הקין, המוכר, כל מיני סוגים של שוט, חבלים, ויברטור פלאג, מצבטים, היה שם גם דילדו עבה במיוחד, הוצאתי אותו מהתיבה ליטפתי אותו לכל אורכו , לפתע נפתחה הדלת ולינה עמדה בפתח, איך שאומרים "נתפסתי עם התחתונים למטה" , הסמקתי, והחזרתי את הדילדו במהירות לתיבה וסגרתי אותה.
לינה אמרה "אסור לך להיות בחדר זה אלא אם האדון אלכס הזמין אותך" , צאי מיד מכאן.., יצאתי בחופזה, מצטערת שעוד לא הספקתי לראות איזה עוד צעצועים יש בתיבה, הייתי שמחה להשתמש באחד האביזרים שיש שם כרגע ולענג את עצמי ללא שותפים רק אני והאביזר..

התנהלות העניינים בבית לא השתנתה מלבד זה שיותר לא נקשרתי למיטה, מדי יום המשיכו לטפל ולהרחיב את חור ישבני, מדי ערב שימשתי לאלכס חברה כאשר הוא אכל, בסוף הארוחה הוא היה מבקש:" גשי אליי זונה ורדי לי..", ואז היה מגיע הרגע שלי, הייתי מוציאה את איברו מהמכנסיים, הכמיהה לספקו, לחוש אותו בתוכי מלא, לבלוע את זירמתו , גרמו לי לא אחת לתלוש לו את כפתור –מכנסיו ,כאשר איברו היה חשוף עינגתי אותו, ליקקתי לו את הזין בתאווה, מנסה להאריך את הרגע כמה שיותר .., ליקקתי לו את הכיפה ואח"כ טעמתי את כל אורכו עם שפתיי, מוצצת , שואבת, מגיעה לאשכים ומלקקת אותם, במעגלים עם לשוני הורדרדה והרטובה, ברגע זה ידעתי שאשמע את גניחתו, הכנסתי את שני אשכיו שהזכירו לי זוג תאנים לתוך פי, ואז אלכס היה מרים את רגליו, על השולחן, מפסק אותן, נשען לאחור ולשוני הייתה יורדת לכיוון חור התחת שלו והייתה שם מתבייתת, מלטפת, טועמת, חודרת מעט, ושוב עולה לכוון כיפתו, בד"כ בשלב זה הוא היה תופס אותי בשערי בכוח ומזיין לי את הפה,עד שהיה גומר, ואני הייתי מאושרת ושמחה שהאדון שלי מסופק הערב, הזיון בסוף כל ערב היה הטקס קבוע בסוף כל ארוחה , וחיכיתי במשך כל היום לאותו הרגע..

השבוע עבר בעצלתיים, חיכיתי למשחק הקלפים , חיכיתי שהגברים יבואו אליי לזונה, שאוכל לספק אותם, שאבצע את יעודי ומהותי..


כשהגיע היום התעוררתי מאוד מוקדם, התרגשתי וחיכיתי שתגיע השעה שהם יכנסו לאולם,
לבושי שוב הונח על המיטה, ביריות אדומות עם נעליים תואמות וזוג חוטיני באותו הגוון, חפפתי את שערי , סידרתי אותו, והמתנתי שיקראו לי לרדת.., הרטיבות התחילה אצלי מוקדם בבוקר, גופי חיכה כל השבוע לזיונים, אלכס לא אפשר לי לגמור, למרות שיכולתי לאונן במשך השבוע ,החלטתי להתאפק כדי שהערב אהנה , שמעתי את הרכבים מתקרבים לבית וליבי הלם בחוזקה, הרטיבות התגברה, פי יבש , ניגשתי לחלון אך לא הצלחתי לראות את כל המשתתפים הערב בשל החשכה , הדלת נפתחה ולינה זימנה אותי לרדת לאולם, כשנכנסתי ראיתי את הגברים שותים שמפניה, כולם הביטו בי,הראשון שקלטתי היה שוב יוסי, רעד חלף בעמוד השדרה שלי, מבטו ממש לא מצא חן בעיני, חשבתי שאולי בפעם הבאה אבקש מאלכס שלא יזמינו, נוכחה החבורה שהייתה בפעם שעברה מלבד רון, במקומו הופיע גבר אחר, המבט שנתן בי גרם לשערותיי לסמור, הייתה אכזריות במבטו, חשבתי לעצמי היכן אלכס מוצא את החבר'ה האלה.., שמחתי לראות את איתן, חייכתי אליו ואמרתי לו שאשמח מאוד לבלות איתו שוב.., אלכס ביקש מהחבורה לגשת לשולחן המשחקים, ואמר: " הפעם הכללים שונים מהפעם הקודמת, המנצח של הערב יזכה גם בכסף בגם בבילוי בלעדי עם מורן.., " האמת היא שדי התאכזבתי , קיוויתי להנות ולהזדיין עם מרבית הגברים שוב אבל האדון אלכס קובע את החוקים כל פעם בצורה אחרת, ואני הזונה תפקידי רק לציית לדבריו..
"מורן שוב תשרת אותנו הערב, מותר לגעת בה אבל האורגזמות היחידות שיהיו לה הערב יהיו תלויות במנצח , הוא היחיד שיהיה רשאי לתת לה אותן.."
המשחק החל, שוב מיששו אותי, החדירו תוך כדי משחק את האצבעות לתוך חוריי גופי, הרטיבות הייתה גדולה, הפעם הסתכלתי בקלפים, מתפללת שלא אפול לידיו של יוסי או של הבחור החדש שממש לא מצא חן בעיניי, שמו היה גדעון, בכל פעם שעברתי לידו הוא היה צובט לי את הפטמות, הכאב היה גדול, הן היו אדומות מרוב צביטות, השתדלתי לא להגיע לאזור ישיבתו אך שוב ושוב נאלצתי לשרתו..
ככל שהתקדם הערב היה ברור שגדעון הוא שחקן ואסטרטג מצויין, לידו הכסף נערם, והלב שלי התחיל לדפוק,.., בשעה 24:00 אלכס הודיע שהמשחק הסתיים, חיוך שועלי כיסה את פניו של גדעון, הוא פנה לאלכס ושאל "האם אוכל לחלוק את הפרס שלי עם אחד החברים למשחק?" , אלכס ענה " הזונה שלך בשעות הקרובות ואתה רשאי לעשות בה את השימוש שהנך רואה לנכון.."
גדעון בחר ביוסי כשותפו, האחרים הלכו הביתה , אלכס ביקש שאגש אליו ואמר "אני סומך עליך, תעשי את עבודתך בצורה הטובה ביותר, אל תביישי אותי.."






לפני 15 שנים. 19 ביולי 2008 בשעה 8:58

בסיבוב הנוסף זכה שוב יוסי, די התבאסתי למען האמת די רציתי חוש את השניים הנותרים , ויוסי השאיר אותי לפני כן בלי אורגזמה , אבל אלה חוקי המשחק, חיוך רחב התפשט על פניו, הוא קם הפעם ממקומו, ניגש לארגז פתח אותו והסתכל לתוכו, הוא ביקש ממני לרדת על 6 ולהסתובב כשהתחת שלי כלפיו, עשיתי זאת , האמת היא שמעולם לא הסתכלתי אילו אביזרים היו שם כך שממש התחלתי לפחד מהאביזר שהוא ישלוף, לפתע הרגשתי צריבה בישבן, המנוול הוציא את הקין, והתחיל להלקות, אחרי חמש הלקאות הוא שאל אותי " להמשיך?, או שאת מעדיפה את הזין שלי בתוכך, זונה..", הפטרתי
"אני מעדיפה לחוש את הזין שלך.." קיוויתי שיעשה כבקשתי, אך כנראה שהוא לא ממש השתכנע, והוא המשיך , הסתכלתי לכיוונו של אלכס אך הוא לא הביט בי אפילו, לפני כל הלקאה השתדלתי לקחת נשימה כדי שלא ישמע את גניחת הכאב , אך ההלקאות לא היו במקצב קבוע כך שלא יכולתי להתכונן התחננתי "אני מבקשת לשרת אותך .." הוא ניגש אליי ודחף לי את הזין שלו לפה, הוא זיין אותי בכוח, תופס את שערותיי מכאיב לי, היו פעמים שפי לא יכול היה להכיל את כל הגודל ונחנקתי , היה רפלקס של הקאה, אך האופציה השניה הייתה פחות טובה, שמעתי את קולו "זונה, טעים לך הזין שלי?" ואני לא יכולה לענות מנסה להניע את ראשי לאות הן, הוא המשיך לזיין לי את הפה כשלפתע חשתי שוב את הקין על ישבני, מהכאב כמעט נשכתי לו את הזין, אך ידעתי שאהיה אבודה אם אפשל הערב, גם ככה אלכס היה עצבני עליי, והמשכתי לספוג, בסוף יוסי גמר לי בתוך הפה וציווה "תבלעי.." מעט נשפך על הרצפה ונאלצתי ללקק את כל השאריות מהרצפה, ניקיתי עם לשוני את איברו , נשמתי לרווחה, הוא חזר לשולחן, לא לפני שהפטיר, "אני מקווה הערב לסיבוב נוסף כזה .., זונה.."
ניגשתי למיטה, ישבני חבול וכואב, מתפללת שיוסי לא יזכה בסיבוב נוסף הערב..
את הסיבוב הנוסף לקח הרביעי בחבורה, את שמו לא קלטתי, הוא היה מלא גוף, גופו היה שעיר, מלבד ראשו שיהיה קרח, בחור בסוף שנות ה-40 לחייו הייתי אומרת, הוא ניגש למיטה, ליטף את ישבני הכואב , גם הוא ניגש לארגז, התחלתי לרעוד מפחד, התפללתי "רק לא הקין.." , הוא ניגש אליי, אם פלאג עבה, כשהוריד את מכנסיו הבנתי מדוע היה זקוק לפלאג..
בזמן שהסתובבתי כל הערב בין הגברים שמתי לב שהוא בודק את הכוס שלי, כנראה רצה לדעת האם איברו הקטן ימלא אותי, אך כשראה שהכוס שלי גדול, הבין שיזדקק לעזרה, הוא השכיב אותי על המיטה והחדיר באיבחה אחת את הפלאג לכוס הרטוב , פנימה והחוצה, שיחק לי עם הדגדגן, האמת שהעדינות שלו בשלב זה הייתה עבורי ברכה , לקחתי את ידו והובלתי אותה שילטף לי את הפטמות, הוא ליקק לי את הפטמות בעדינות, ושיחק אם הפלאג בכוס, הפלאג מילא לי את הכוס עד אפס מקום, הוא ביקש שאסתובב ואהיה על 6, הוא דחף את הפלאג לכוס והשאיר אותו שם, ואז חדר אליי לחור התחת האדום והנפוח והכואב.., הוא הכניס את איברו באותו מקצב עם הפלאג שבכוס, הייתי מלאה ב-2 החורים , ידי נשלחה לעבר הכוס שלי והתחלתי לאונן , ליטפתי והנעתי את ידי על הכוס במהירות , האנחות שנפלטו מפי גרמו לו לבטחון ואיברו התחיל לגדול בתוך החור, יותר ויותר, האורגזמה שהגעתי אליה הייתה נפלאה, הוא התפרק בתוך ישבני, וגופי קלט את כל השפיך, הפלאג נשאר בתוך הכוס שלי , לא נתתי לו להוציא אותו, רציתי לחוש את המלאות הזאת עוד קצת,., "תודה לך מתוקה" הוא אמר " נהניתי מאוד" , הוא חזר לשולחן ואני עדיין עם הפלאג, לא מוציאה אותו עדיין..,
השעה הייתה 3 לפנות בוקר, אלכס הודיע לבחורים " סיבוב אחרון להיום", הסתכלתי מהמיטה על החבורה, וראיתי שיש שני בחורים שלא שפר גורלם במשחק ולא הזדיינו איתי, אם מבטים היו יכולים לזיין (בד"כ אומרים להרוג..) קרוב לוודאי שהייתי מסתובבת עם זין אחד גדול כל הערב,מכיוון שאלכס אמר שהם יכולים לקרוא לי בזמן המשחק,חן ביקש שאגש אליו, הפלאג עדיין היה תקוע לי בכוס, ניגשתי אליו, הוא התחיל ללטף אותי, כשלפתע ידו נתקלה בפלאג,הוא הוציא את הפלאג שהיה רטוב כולו ממיצי הכוס שלי ושאריות הזרע של הבחורים, ואמר " תסתכלו היא עדיין עם הפלאג, כנראה שעדיין לא הספיק לה, היא עדיין צריכה זיון, הוא הוציא והכניס את הפלאג, הכוס שלי בער מתאווה, פסקתי את רגליי, והתחלתי לנוע, לפי מקצב ידו, הפלאג נבלע בכל פעם בתוך גופי, ואז הרגשתי שגם ידו מתחילה להכנס לי לכוס עם הפלאג, כל פעם עוד ועוד, הוא הוציא לגמרי את הפלאג ותקע את ידו בתוך הכוס," פיסטינג", חשבתי לעצמי, היד נכנסה שוב ושוב לתוכי ואני צורחת מעונג , מכאב , עצמתי את עיניי והיינו רק אני והיד שנדחפת שוב ושוב בלי הפסקה.. , הפעם האורגזמה הייתה מלווה בהשפרצה גדולה, גופי התעוות מהגמירה, חן נרטב מנוזלי ההשפרצה שלי, הוציא את ידו ליטף את פניי והכניס את ידו לפי , אח" כ הריח את ידו, וטעם את נוזליי, ואמר "אוהב את טעם הכוס שלך ,אל תדאגי אנחנו עוד נפגש.."
את המשחק האחרון לקח שוב אלכס, שמחתי, ראיתי את איברו תפוח במכנסיו, חשבתי לעצמי שהפעם הוא יזיין אותי, הוא אמר לחבריו שיזיין אותי בפרטיות, וילכו הביתה ושיפגשו בשבוע הבא , באותו יום ובאותה שעה.., שמחתי האדון שלי כנראה מתכוון לזיין אותי בצורה מיוחדת אם הוא רוצה פרטיות,
החבורה יצאה, הוא ביקש שאבוא אחריו, הלכתי לאגף שמעולם לא הייתי בו, הובלתי לתוך חדר, לפי הניחוח שעמד בחדר הבנתי שזהו חדרו, הוכנסתי לחדר רחצה גדול, הוא פתח את המים ואמר "כנסי למקלחת, התקלחי וענגי את עצמך, " , הוא התמקם בספסל שהיה שם , מעולם לא "הופעתי" בפני מישהו , הייתי נבוכה, התפשטתי באיטיות, החלטתי לשגע אותו , הבטתי בעיניו במבט מלא התרסה, ליקקתי את שפתיי , ליטפתי את פטמותיי, ומשכתי אותן מעט , ליטפתי את הכוס, שהיה עדיין רטוב ונכנסתי למקלחת ,התחלתי להסתבן בצורה סיבובית מסביבי לפטמות, אט אט הובלתי את הסבון למשולש ערוותי וגם הרמתי רגל אחת והסבון גלש עליה לכל אורכה, מלטה למעלה כאשר התנועה הסתיימה בכוס הרטוב שלי, ואז הרגל השניה, הסתובבתי כשישבני מופנה לכיוונו והעברתי את הסבון שוב ושוב בפי הטבעת שלי, באיזה שלב הסבון נפל והתחלתי לזיין לעצמי את הכוס ללטף את עצמי, החדרתי אצבעות 2 , 3 , ליטפתי את הדגדגן שהיה אדום ונפוח מכל הזיונים של הערב, אבל זה לא הספיק לי רציתי לחוש "נוכחות גדולה יותר" בתוך הכוס, שלפתי את הטוש, סגרתי את המים והחדרתי את הפיה לתוך הכוס שלי, הפיה נבלעה בתוכי (מזל שיש לה מוליך..), כשכולה הייתה בתוכי, הכנסתי 2 אצבעות לחור התחת שלי וזיינתי את עצמי עד שהגעתי לאורגזמה מטורפת.., לאחר שסיימתי עדיין חשו את דפיקות הלב שלי..,
אלכס הגיש לי מגבת, ליטף את לחיי ואמר " היית בסדר הערב והוכחת את מה שידעתי תמיד- שאת מתאימה להיות זונה, מזל שלא ברחת אחרת תראי מה היית מפסידה.." , והוסיף " ליד דלת הכניסה יש קופסא ,כל אחד מהבחורים שם מעטפה עם כסף עבור שרותייך, הכסף הוא שלך, ועכשיו לילה טוב",

יצאתי מחדרו כשמגבת עוטפת את גופי, הלכתי מהר לחפש את הקופסא, בתוכה היו 6 מעטפות, בכל מעטפה היה את שם הגבר שהשתתף הערב במשחק, פתחתי את המעטפה הראשונה, היא הייתה של איתן , הוא שם בתוך המעטפה שקל אחד , בתוך המעטפה היה פתק בו היה כתוב, "נהנית כל כך מהזיון שלי שהחלטתי שאולי ששקל אחד מספיק לך.."
המעטפה השניה הייתה של אלכס אבל החלטתי לפתוח אותה בסוף..
המעטפה השלישית הייתה של יוסי, הוא שם שטר של 100 ₪ וכתב, 50 ₪ לכל סיבוב, כן ירבו.., נזכרתי בבן זונה שהצליף בי בקיין, קיוויתי לא יבוא יותר..
המעטפה הבאה הייתה של חן, הבחור שעשה לי את הפיסטיג , בתוך המעטפה היה שם שטר של 100 ₪ , "לא רע בשביל אחד שלא התפרק.." חשבתי לעצמי.
מעטפה נוספת הייתה של בחור בשם רון, כנראה שזה שמו של הבחור עם הפלאגים, הוא שם לי 110 ₪, "מוזר" , חשבתי לעצמי..
המעטפה החמישית הייתה של עודד, הבחור הנוסף שלא זכה באף משחק, הוא ליטף לי במהלך המשחק את הכוס, ואף נישק לי אותו לפני שהתחילו הזיונים, המעטפה הייתה ריקה, "נו , מה לעשות החיים קשים.." חשבתי לעצמי .
לקחתי את המעטפה של אלכס, הרחתי אותה , והריח של מי הקולון שלו עלה באפי, פתחתי בזהירות את המעטפה, בתוכה היה שטר של 20 ₪ ועליה היה כתוב "זונה", נורא התרגשתי לראות את השטר הזה, נישקתי אותו, חשבתי לעצמי שהוא עדיין רואה בי את הזונה שלו אם טרח לכתוב זאת על השטר.., אספתי את כל המעטפות ועליתי לחדרי לנוח מהיום הנפלא שהיה לי..

לפני 15 שנים. 17 ביולי 2008 בשעה 13:16

המשכתי להסתובב בין הגברים, כשכל אחד מהם מלטף אותי כל פעם עמוק יותר, התחלתי להביט בקלפים שהחזיקו בידיהם מנסה לנחש מי יהיה הסיבוב הראשון שלי, לבסוף הבחור שענה לשם יוסי זכה , הוא קרא לי לגשת אליו, הייתי יכולה להישבע שריר נטף ממנו.., ידיו היו מיוזעות מההתרגשות.., ניגשתי אליו והוא הושיב אותי על רגליו, חשתי היטב את איברו הדחוק במכנסיו, הוא צבט לי פטמה וצעקה נפלטה מפי, הגברים צחקו, יוסי היה קצר רוח להגיע לסיפוק הוא פתח את רוכסנו, הזיז לי את התחתון וחדר בכוח בלי הכנה לחור התחת , הכאב היה גדול, הוא נע במהירות,וחדר בכוח שוב ושוב.., לרגע שכחתי שמלבדי והזין שתקוע לי בתחת יש גברים נוספים בחדר שהמשיכו לשחק, ואני מניחה שמפעם לפעם הסתכלו בנו מהופנטים, .., לקח ליוסי מס' דקות עד שהגיע לפורקן.. ואני רק התחלתי להנות מהחדירה , נשארתי ללא פורקן מתוסכלת ,אך ידעתי שהערב שוב אגיע לאורגזמות וגמירות רבות, והלילה עדיין צעיר...,
את הסיבוב השני לקח מי לא אם אלכס, התרגשתי כל כך, הרגשתי מן כיווץ התרגשות בבטני, השתוקקתי להרגישו נדחק לתוך גופי, מזיין את גופי ונשמתי, הוא קם וביקש שאגש אליו, ניגשתי הוא מיקם אותי כך שישבני היה מופנה כלפי יושבי השולחן, נשענת על רגליו, הוא התחיל לתת לי מכות עם כף ידו, ישבני עד מהרה התחיל להאדים, החברים המשיכו לשחק ואלכס לא הפסיק,
ישבני כאב, נרטבתי כולי אך הוא לא ניסה לגעת לי בכוס או בחור התחת, רק נתן לי מכה ועוד אחת, עצמתי אתי עיני, ניסיתי להתנתק מהכאב, הדמעות זלגו אך הוא המשיך, החלטתי שהדרך הנכונה לפעול היא להביאו לכדי אובדן שליטה, התחלתי להתחכך בזין הזקור שלו , כשהוא קלט שאני עושה זאת בכוונה, הוא זרק אותי לרצפה , ואמר לי "תתרחקי ממני .." ,
את הסיבוב השלישי לקח המבוגר בחבורה איתן, אני חושבת שגילו היה 60 + הוא נראה מאוד שמור, תהיתי האם עדיין יעמוד לקשיש הזה .., הוא לקח אותי למיטה, הוריד את מכנסיו ואיברו הגדול הדהים אותי, הוא עמד בגאון, הוא ביקש שאלקק לו את הזין , בחיים שלי לא הזדיינתי אם גבר בעל איבר ענק כל כך, התרגשות גדולה עברה בגופי וידעתי שהערב אשחק אותה ובגדול.., מצצתי לו את הזין, ליטפתי לו עם שפתיי את הכיפה, הריח היה ממכר, ליקקתי לו את האיבר עד שהגעתי לאשכים, ליקקתי לו את האשך הראשון , ואח"כ את השני, ואז הכנסתי את האשכים לפי ומצצתי אותם, אנחת עונג נפלטה מפיו.., חזרתי למצוץ לו את הזין, וטיפה של זרע הייתה שם , ליקקתי אותה , והתחלתי לשאוב את הזין לנסות להוציא את כל הזרע שהיה בתוך הזין הענק הזה , אך הוא עצר אותי ואמר לי : " לאט חמודה" , תני לי להאריך את הזיון כך נוכל שנינו להגיע לאורגזמות חזקות.., הוא השכיב אותי והתחיל לזיין אותי, הזין שלו היה כל כך ענק , שמילא לי את הכוס והרחיב לי אותו, העונג היה מטריף, אנחות בלתי נשלטות יצאו מפי, עוד ועוד.., ואני לא רוצה שיפסיק, גמרתי בקול כל כך חזק , ואיברו עדיין עומד , הוא הפך אותי והעמיד אותי על 6, נבהלתי, האם הוא עומד לתקוע לי את הזין הגדול הזה בתחת, לא היה לי יותר מדי זמן לחשוב, הוא קרע לי את חור התחת , צרחתי מכאב, כאב כה ענוג, בלבי התחננתי שלא יפסיק את הזיון , נתתי לו קונטרה, התנועעתי בטירוף, כשלפתע ראיתי שהגברים הפסיקו את המשחק , הם היו מהופנטים והסתכלו בנו , המבטים שלהם חירמנו אותי והשתוללתי על הזין , הגעתי לאורגזמה נוספת, איתן הוציא את הזין ואמר," מספיק לעת עתה, אולי אנצח סיבוב נוסף.. והייתי רוצה להנות שוב מהכוס הרטוב שלך.." הוא ליטף לי את הכוס, תפס את הדגדגן שהיה רטוב כולו, ואז דחף לי את האצבע הרטובה לפה, הטעם של הכוס שלי.., מצצתי לו את האצבע, הוא ליטף את פניי, נתן לי מכה בישבני, וחזר לשולחן לנסות שוב את מזלו במשחק..

לפני 15 שנים. 17 ביולי 2008 בשעה 5:43

באותו ערב , אלכס נכנס לחדרי, זרק לי זוג תחתונים וביריות על המיטה , הניח קופסא עם נעליים , ואמר
בקול יבש : " לבשי את זה , בעוד 10 דקות אני חוזר ואני רוצה שתהיי מוכנה" ,
הפעם החלטתי לא להתחכם, המצב היה קטסטרופלי, לינה לא הגיעה ולפי הקול המאיים של אלכס הבנתי שאני עומדת הערב לשלם בגדול על הפשלה שלי.
נכנסתי מיד למקלחת , קירצפתי את עצמי היטב משאריות מיצי הגוף שלי ושל לינה , ידי בלי משים לב התחילה ללטף שוב את הפטמות, ואז נזכרתי שאענש קשות אם לא אעמוד בלוח הזמנים, מהר יצאתי התנגבתי ולבשתי את התחתונים והביריות, נעלתי את נעלי העקב הזהובות, ניגשתי למראה והמחזה שראיתי היה סקסי להפליא, התרגשות חלפה בגופי כשאני מנסה לחשוב מה מצפה לי הערב.
אלכס פתח את הדלת והורה לי לבוא בעקבותיו, שוב הוכנסתי לאותו חדר, רק שהפעם היה שולחן ו-6 כסאות מסביב, על השולחן היו מונחים קלפים , התיבה עמדה במקומה ובקצה החדר הוסיפו מיטה,
אלכס הביט בי ואמר , הערב את מתחילה לשלם על תעלוליך, חבריי באים לשחק בקלפים, את תשרתי אותם, את תהיי חלק מהפרס, את תהיי הערב הזונה שלנו , תעשי את מה שיבקשו ממך, רצית עצמאות קיבלת , היום את ברשות עצמך ואני לא מתכוון להגן עליך , הם יזיינו אותך, יצליפו בך ויעשו בך כראות עיניהם, היום תביני שלא ידעת להעריך כמה טוב לך כאן,
בעודו מיישר כסא נשמע צלצול בדלת, לאחר מס' דקות הדלת נפתחה ו5 גברים נכנסו לחדר, מביטים בי
מבטם השתהה על פטמותיי, ועל משולש ערוותי , בעיניים מזוגגות,ומלאות תשוקה וזימה, השפלתי מבטי, לינה סגרה אחריה את הדלת ,אלכס הורה לי למזוג להם שמפניה, הכוסות רעדו בידיי כשהגשתי להם את המשקאות, אחד האדונים צבט פטמה אחת והמשקה נשפך עליי, אלכס עמד והביט משועשע מעט, הוא ניגש לשולחן והזמינם להצטרף.
"הערב חוקי המשחק מעט שונים" הסביר, " מורן היא הפרס למנצח בכל סיבוב, מותר לגעת בה תוך כדי משחק , לצבוט ולדחוף אצבעות , אבל רק למנצח בסיבוב תהיה אפשרות לזיין אותה, להצליף בה
או כל דבר אחר העולה על דעתכם.." , השפלתי מבטי , האדון המבוגר בחבורה הושיט ידו , ליטף לי את הישבן ומשך אותי, פישק את רגליי והעביר את אצבעותיו בכוס שלי, שהיה אדום מהזיונים של הבוקר ( בעצם של כל היום עם לינה..), הכוס שלי התחיל שוב לבעור, הוא הכניס אצבע והוציאה, היא הייתה רטובה.., הגברים פרצו בצחוק רועם, אלכס הורה לי לעבור אחד אחד , כל אחד מהם דחף אצבע או שתיים, אחד לכוס , האחר לחור התחת, בדקו את הסחורה שעליה הם משחקים..
"בסיבוב הראשון כולנו נשחק, סיבוב שני המנצח יהיה עסוק בזיון של מורן וכך נעביר את הערב.."
המשחק החל, הבחורים קראו לי לגשת אליהם תוך כדי משחק, ביקשו שתיה, מיששו אותי , כשעברתי מאחד לשני שמתי לב שהזין של כולם עומד, אפשר היה להריח את ריח הכוס הנוטף שלי, החדר היה טעון, ההתרגשות רבה ואני תוהה מי יהיה הראשון שיזיין אותי, האם הוא יסתפק במציצה , או שיסשנו אותי הערב, היחיד שלא נגע בי היה אלכס, כשביקש שתייה ניסיתי להתחכך בו אך הוא התעלם, מבחינתי היה זה כמו לנפנף ביריעה אדומה מול עיני השור, התחלתי להיענות לחבריו של אלכס כדי שיקנא, נתתי להם לגעת בי , נאנחתי בקול , ו" חיממתי את האוירה" ..

לפני 15 שנים. 29 ביוני 2008 בשעה 12:58

באותו ערב לינה נכנסה לחדרי עם מגש, היא שחרר את ידי והמתינה שאוכל, מודדת כל תנועה שלי..
כשסיימתי היא ניגשה אליי, פתחה את חגורת הצניעות , אמרה לי להסתובב והוציאה באיטיות את הפלאג, כאב קרע אותי, החסרתי נשימה ואז היא שיחקה מעט עם הפלאג סובבה אותו והכניסה אותו , הבת זונה הזאת נהנתה מאוד מעבודתה, אני רתחתי אבל אט אט כמו תמיד , הגוף שלי, הוא גוף כמו של זונה ותמיד מגיב לזיון, התחלתי לנוע קדימה ואחורה נהנית מעט מהכאב , ואז הפסיקה הוציאה לגמרי את הפלאג ושלחה אותי להתפנות ולהתקלח "עוד מעט אקח אותך לאדון.." , ניגשתי לחדר האמבטיה והיא נכנסה בעקבותיי,
התביישתי נורא שאני צריכה לבצע פעילויות כל כך אינטימיות מול עיניה החוקרות, כשסיימתי והתנגבתי היא נגשה אליי, ליטפה אותי , נעמדתי מולה והחלטתי שאני לא משתפת פעולה, ניסיתי לזמזם לי בראש כל מיני שירים, ניסיתי לחשוב על בעיות מסובכות, מגעה הרתיח לי את הגוף אבל הצלחתי להימנע מלהוציא קול , כשסיימה את מלאכתה ליוותה אותי לחדר ושמה לי בגד יפיפה, שקוף כולו בצבע ורוד,
שעשו חסד עם הפטמות המזדקרות שלי, הפעם ניתנו לי גם נעלי עקב דק, מאוד סקסיות וההוראה הייתה לבוא אחריה, הובלתי לחלק אחר של הבית שלא הכרתי, היה שם שולחן ערוך לאדם אחד,
נר דלק במרכז השולחן ואגרטל יפיפה עם פרח בודד אחד עמד בקצה השולחן,
לינה נתנה לי הוראה לעמוד זקופה , לאחר מס' דקות נכנס אלכס, לבוש בחליפה," בהחלט נראה מליון דולר", חשבתי לעצמי, הוא ניגש למקומו, ולינה מיד הגיעה והתחילה להגיש את המנות, בזו אחר זו, ואני עמדתי שם כמו פסל, מפעם לפעם היה שולח יד ומלטף את ישבני, צובט וממשיך בארוחתו, כשסיים לינה פינתה את כל כלי האוכל, הוא ביקש שאגש אליו ומשך אותי למצב ישיבה, הבד הוסט הצידה הוא ליטף את פטמותיי וצבט, נשך אותן קלות ועבר מצד לצד, הרגשתי את איברו הזקור מבעד למכנסיו, הוא הקים אותי והוריד את מכנסיו, והושיב אותי שוב רק שהפעם איברו חדר לחור התחת הכואב שלי שעדיין לא התאושש מהפלאג, הכאב היה בלתי נסבל, אנחות הכאב נשמעו בחדר, ביקשתי שיפסיק אבל הוא המשיך
לחדור להכנס ולקרוע אותי מבפנים, לבסוף גופו רעד ופלט את זרעו החם בתוכי, הקים אותי ונתן לי מכה חזקה על ישבני ואמר "נתראה מחר..,"
הימים חלפו להם במהירות, ההתעסקות עם גופי הייתה חלק מניהול הבית, כל ערב הוכנסתי לאותו אולם
גדול, בשלב מסויים התחילו לטפל בפטמות שלי חוברו להן מצבטים, הכאב היה כבד , גופי כבר לא היה שלי, ועל אורגזמות פינטזתי כל לילה כשהלכתי לישון..
לינה עשתה עבודת חימום שהשביעה את רצונו של אלכס, רק שאט אט היא התחילה להשתמש בחוסר האונים שלי כדי להגיע בעצמה לאורגזמות, בעודי קשורה למיטה הייתה מדי יום מרימה את חצאיתה, ומצמידה את הכוס שלה לפי, ונאלצתי להביאה לאורגזמות חוזרות ונשנות מדי יום , לשוני שנאה את טעמה, אך למדתי שליקוק דגדגנה ומציצתו בחוזקה מביאות אותה מהר מאוד לאורגזמה, וכך היה לי שקט עד למחרת.
האורגזמות שלינה חוותה עלו לה קצת לראש, ולפעמים הייתה מזלזלת מעט בתפקידה ולא קושרת אותי כהלכה, יכולתי לענג את עצמי אך ידעתי שבמידה ואתפס אני יכולה לשכוח מבריחה.
בוקר אחד בעוד לינה משחקת עם הפלאג שבעכוזי ונהנית מתגובותיי, נכנס אלכס לחדר, הוא
עמד בצד והסתכל כיצד לינה "מחממת אותי" , הוא נראה מרוצה ממילוי תפקידה של לינה, הוא אמר לה " יש לי הערב 5 אורחים, דאגי לארוחת הערב , אני אחזור בסביבות השעה 18:00, הזמיני קייטרינג ודאגי לסדר את האולם".
שמעתי את רעש המנוע מתרחק והחלטתי שהיום זה היום.
לינה המנוולת המשיכה בהנאה שלה, החדירה אצבעות, צבטה את פטמותיי החבולות, וזיינה אותי עם הויברטור, הייתי רטובה וחמה., ואז כמו בכל יום הרימה את חצאיתה, כדי שאענג אותה עם לשוני,
פניתי אליה ואמרתי: "אולי את רוצה שאני ממש אזיין אותך?"
היא הסתכלה בתחילה בחשדנות , אח"כ הסכימה, היא שחררה אותי, ביקשתי ממנה להתפשט, אמרתי לה שמעכשיו אני "אדאג לה כמו שצריך.."
היא נשכבה על המיטה , התחלתי ללקק לה את הגוף, מפעם לפעם חדרתי עם אצבעותיי לכוס שלה,
היא הייתה באקסטזה ואזי תפסתי בחוזקה את ידיה ואזקתי אותה למיטה, היא צרחה והשתוללה ואני עמדתי מעליה רצתי למקלחת , לקחתי מגבת הרטבתי אותה והתחלתי להצליף בה, "זה על כל מה שסבלתי ממך" , היא השתוללה בכתה וביקשה רחמים , אבל אני הייתי אחוזת אמוק, כשנרגעתי היא הייתה שקטה,
עמדתי מולה מתנשמת מהמאמץ .. הסתכלתי עליה וראיתי שהדמעות עדיין ירדו על לחייה
התחלתי לנגב לה את הדמעות , התחלתי ללטף אותה , ורציתי עוד , רציתי את האורגזמה שנשללה ממני בשבועות האחרונים, מיקמתי את עצמי על פיה , בתחילה היא סירבה , אך איימתי עליה שאמשיך להצליף בה , הלשון המיומנת שלה והכוס הבוער שלי היו סימפוניה נפלאה של אורגזמה, שוב ושוב התפוצצתי מעליה, ולא ידעתי שובע..
לא שמתי לב לשעה הייתי עסוקה בהשלמת החסר, עד שלפתע שמעתי את הדלת נפתחת ואלכס עמד והביט בי , לא מבין ..
כשהבנתי בעצם שבמקום לברוח כפי שתכננתי הייתי עסוקה באורגזמות שלי, בהתעסקות הפה שלה בכוס שלי רציתי לקפוץ מהחלון, ההזדמנות שלי נעלמה..
אלכס ניגש ללינה ושחרר אותה, עזר לה לקום בצאתם מהחדר אמר לי אלכס " עוד תשלמי על זה.."