שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

לעוף על כנפי הדרקון

להישרף בנשיקת האש של לוע הדרקון
לעוף עימו הרחק
לפני 5 חודשים. 10 בנובמבר 2023 בשעה 20:33


הייתה לי פעם שפחה שכל היום הייתה חושבת על זיונים

הכוס שלה היה מטפטף כל הזמן
כל היום היא הייתה מאוננת באובסיסביות
בתחילת היכרותנו עוד לפני שנפגשנו, אבל כשכבר שלטתי בה וירטואלית היא ביקשה רשות ללכת ביום שישי למועדון, שאלה אם אני מתנגד....

אמרתי שיש לה אישור לעשות כל מה שהיא רוצה בתנאי שהיא מדווחת לי אחר כך...

זה מה שהיא כתבה לי למחרת בבוקר:

"אל תשאל מה שהיה אתמול בגללך או בזכותך. יצאתי למועדון עם 2 חברות כשאני לבושה בחצאית מיני בלי תחתונים מתחת וחולצת טריקו לבנה הדוקה עם חזיית תחרה שחורה פוש אפ.

התחלתי לרקוד ולשתות ואז מישהו נתן לי אקסטה ואני הרגשתי מסטולית לגמרי מרחפת בעננים. רקדתי עם 3 גברים ביחד שפיזזו סביבי כל הזמן, ותוך כדי התחבקנו והתנשקנו כשאני מרגישה כל הזמן את הידיים שלהם על התחת שלי, תופסות וצובטות ויורדות לכיוון הכוס ובדרך מנסות גם להיכנס לתחת.

מכל הנגיעות שלהם והוודקות שבלעתי הייתי מוכרחה להשתין אבל הרגשתי שאני ממש לא יכולה ללכת לבדי אז אחד מהם אמר לי שיקח אותי לשרותים. השניים האחרים אמרו שגם הם צריכים והלכו איתנו. הבחור (הוא היה בסביבות ה-30) ממש לקח אותי על הידיים לתוך התא והושיב אותי על האסלה, כשאני רק מצחקקת כל הזמן. איכשהו הצלחתי להרים את החצאית והוא בכלל לא התכוון לצאת עמד והסתכל.

פתאום תוך כדי שאני משתינה בזרם אדיר הוא התכופף ושם את היד שלו מתחת לכוס כך שהשתן שלי שטף את היד שלו. הוא הרטיב אותה טוב טוב ואז הוציא אותה והביא לי אותה לפנים לתוך הפה. התחלתי ללקק את האצבעות שלו עם השתן שלי והוא עם היד השנייה שלו פתח את המכנסיים שלו ושלף משם זין עומד. הוא הוציא את היד שלו מהפה שלי והכניס במקומה את הזין. אני התחלתי למצוץ במרץ והוא הרים לי את החולצה ואת החזייה למעלה ותפס לי בשתי הידיים את השדיים שלו ומעך אותן ומיזמז את הפיטמות שהתקשו מיד.

אחרי איזה 2 דקות של מציצה הוא תפס אותי בבית השחי הרים אותי כשהחצאית שלי מופשלת למטלה והחולצה למעלה והפך אותי עם הפנים אל הקיר. הוא כופף אותי למטה פיסק את רגלי שם על עצמו קונדום ודחף את הזין שששלו לתוך הכוס שלי שעוד היה רטוב מהשתן וההתרגשות.

ככה במצב הזה הוא פתח את הדלת ושני החברים שלו שחיכו לו בחוץ נעמדו בפתח והסתכלו איך הוא מזיין אותי. הוא גמר תוך 3 דקות אני חושבת, ואז הם התחלפו בזה אחר זה עד ששלושתם גמרו. האחרון אחרי שהוא גמר, סובב אותי שוב הושיב אותי על האסלה עוד פעם ומול העיניים שלי הוריד את הקונדום שלו שהיה מלא בזרע הפך אותו ושפך את תוכנו לתוך הפה שלי עד שבלעתי הכל.

אחר כך הם הלבישו אותי והחזירו אותי מעולפת לחברות שלי ואמרו להן שהתעלפתי ושיקחו אותי הביתה. לא יודעת כל כך מה קרה אחר כך אבל הבוקר התעוררתי במיטה עם הבגדים עלי ועם כוס נפוח ושדיים אדומים מרוב צביטות. והכל בזכותה רשות שנתתי לי להזדיין עם כמה שיותר.... תודה אדוני, אני חייבת לך"

עד כאן מה שהיא כתבה לי

אהבתי כמובן את המייל שלה, הוא חירמן אותי מאוד
אחרי שקיבלתי את המייל הבנתי שאכן אני רוצה בה כשפחה.... הבנתי שיש לה את השריטה הזו של הטירוף המיני שאני כל כך מחפש....

לפני 15 שנים. 21 ביוני 2008 בשעה 14:46

היא עומדת שם
מבטה אובד בחלל
חושבת
נזכרת
מבולבלת
מתחרטת
ואז
הוא פשוט בא, כאלו משום מקום
וכופף את זרועה
ואמר לה בקולו הקר
עכשיו את שלי
והיא צייתה
והיא ידעה ששם היא רצתה להיות תמיד
ואחר כך שום דבר כבר לא היה אותו דבר
ומאז היא רק נוזלת נוזלת נוזלת
נוזלת מיצי כוס
נוזלת דמעות