שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

כל האופציות פתוחות בפני הפטישיסט

ניסיון לתאר את תחושותיו של מתנסה בתחום החיים
לפני 17 שנים. 19 באוקטובר 2006 בשעה 20:10

נו נו אז אמרתי לעצמי : אני אכתוב לבלוג כדי שעוד אנשים יכנסו לבלוג שלי ויראו מה קורה אצלי בחיים. אז לא רק לאנשים בכלבו שבקיבוץ ידעו שכואבת לי הרגל אלא גם שאר ישראל והעולם הקורא עברית.
אני אחרי ארוחת ערב של שקשוקה ופיתה ומרק עגבניות עם גריסים. אני צריך לאכול עגבניות .... אלה הגנים האיטלקיים שלי, בלי עגבניות אני לא עובר את היום.
אתמול השכנה שלי שלא מדברת איתי בדרכ החמיאה לי על העץ מנדרינות שלי. יש עליו מנדרינות קטנות שמתחילות להיות כתומות וזו הפעם הראשונה שהעץ נותן פרי. אני מחכה שהן יהיו כתומות לגמרי ואז אביא אותן לטקס המנדרינות הראשונות שבהן הן יועלו קורבן במקדש א.ד גורדון שבקיבוץ....סתם...
אז למי שלא הבין מהפתיח , כואבת לי הרגל. זה לא סתם כאב מנפילה או ממכה אלא כתוצאה מכך שהראש עצב בחוליות התחתונות של הגב פתוס והכאב מקרין לרגל. אני מדדה וצולע וכואב לי ואני במיטה הרבה, אז מי שאני לא יכול לדבר איתו הרבה סליחה מראש. מחר אני אלך לרופא להסתכלות מחדש לטפל במצב , שהוא הרעה של כאב הגב שהיה לי מקודם.
מממ להתחיל את הבוקר במרפאה האזורית עם כל שאר הקיבוצניקים של העמק ... איזה כיף , NOT.
הייתי בתל אביב בראשון ושני כדי לאסוף חומר לעבודה סמינריונית בנושא כתבות תחקיר בעיתונות הצהובה. קפצתי , נאנחתי ודידיתי ברחבי תל אביב. איי איזה מחזה.
ישבתי לפגישת היכרות עם מישהי חמודה בשני בבוקר, כדי להכיר את האדם מאחורי האינטרנט. בחורה מתוקה מתוקה ויפה וחמודה. לא התייחסתי לפגישה כאל דייט. פשוט מעניין אותי לפגוש אנשים בחיים, לא במועדון ולא במסיבות. גם ידעתי שלא ילך בינינו כלום. מה שהיא מחפשת בבן זוג ומה שאני מחפש בבת זוג הם שני דברים שונים לחלוטין.
אבל לפחות פגשתי עוד אדם בסביבה ונילית, בלי להיות תלוי בהגדרות וציפיות מסוימות שיש ממך באירועים אחרים.
אני רוצה לאחל מכאן החלמה מהירה ללהבה חשופה היקרה. תרגישי טוב ותמשיכי להיות נוכחת מצטיינת בצ'אט 😄 החלמה מהירה ותרגישו טוב גם לשאר האנשים פה שחלו או יחלו מהמזגן והחילופי עונות ווירוסים ושאר מרעין בישין.

להבה חשופה - עמק עמק שלי !@!

תודה תודה .. כמו שוודאי הבנת משיחתינו.. אני בדרך

להחלמה בפול ספייד. מעבר לזה, אני "על גג העולם".

החלמה מהירה גם לך יקר. תודה על הכל !! }{ }{
לפני 17 שנים
להבה חשופה - וודאי= ודאי.*
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י