בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

sex. violence. whatever.

אז מה, אתם באים לפה הרבה?!

טוב, אז אני חדשה כאן באתר. בכל הכנות אין לי שמץ של מושג מה לעזאזל אני עושה כאן. ברגעים אלו אני מגדירה את זה כ"מסע לגילוי עצמי מחודש".
אולי דווקא כאן אני אמצא את התשובה שלי...
בכל אופן- כל מי שמעוניין לקרוא, מוזמן... לא בטוחה שתתעניינו יותר מידי, אבל אתם יודעים.... שיהיה. מקסימום בזבזתם 5 דקות.

die young, stay pretty... :-)
לפני 15 שנים. 8 בדצמבר 2008 בשעה 23:57

אני מתגעגעת לתמימות.
אני מתגעגעת לתקופה שלא ידעתי "כאב- מהו?!"
שרגש והתמסרות מרצון היה סתם משהו רחוק שאף פעם לא הגעתי אליו.
אני מתגעגעת לתקופה שלא הכרתי אותך. לתקופה ההיא שלא הייתי שלמה עם עצמי.

לפני 15 שנים. 3 בדצמבר 2008 בשעה 0:48

תאור קטן על עצמי. אני גרה בצפון. בת 20. משוחררת.
ורק לאחרונה התחלתי לגבש אישיות.
רק לאחרונה, הבנתי שאין לי שמץ של מושג מי אני, מה אני אוהבת, למה אני נמשכת, מה הפנטזיות שלי וכל שאר הדברים שאנשים מגלים בשלב כזה או אחר.
אז למה נזכרתי בזה דווקא עכשיו?!
עד לפני כחצי שנה לא עניין אותי כלום. סקס ורגשות היו 2 דברים נפרדים לחלוטין מבחינתי. סקס התפרש אצלי כהנאה מטורפת שאי אפשר בלעדיה, עם נטייה חזקה לכיוון השליטה. היה חשוב לי לספק רק את עצמי.
רגשות התפרשו אצלי כסבל. אולי כי מעולם לא התנסתי בהם במיוחד. אני כן יודעת מה זה אהבה ואכפתיות וכל השטויות האלה. אבל עד לפני חצי שנה לא התאהבתי. גיל 20! והאמת- אין לי מושג אם זה דבר רע או טוב.
אז מה קרה לפני חצי שנה. הכרתי מישהו. שנמשכתי אליו המוווון זמן. המווון. ועשיתי טעות וכמו מטומטמת פיתחתי אליו רגשות. וזה חרא!!!!!!!!!!!!!!
כי זה לא בא משני הכיוונים. זה בא רק ממני. שזה מוזר כי התכנון היה לקבל ממנו לילה אחד את מה שרציתי ולהעלם בידיעה מוחלטת שהוא בחיים לא יתקשר אחרי מה שיהיה אותו לילה. רק שזה נמשך חצי שנה. ו6 חודשים עשו את שלהם, ולראשונה בחיי פיתחתי תלות.
שזה מפתיע, כי מספר האקסים שלי בשמיים, ואפילו הייתי עם מישהו שנתיים. ולא בכיתי כשנפרדנו. לעומת זאת, בגבר המדובר למעלה, בכיתי בלי סוף. עדיין בוכה לפעמים.
בפעם הראשונה בחיים שלי שאני רוצה מישהו, ודווקא הוא לא רוצה אותי. קצת עצוב, אבל מקובל עליי. אלו החיים. וחרא קורה לכולנו. ולפי מה ששמעתי זמן זו תרופה מצויינת.
אז הנה אני פה, מנסה להבין מה עדיף. סקס (הנאה) או רגשות (סבל). העניין הוא שממש בא לי את שניהם ביחד.
ואחרי שדאגתי לציין (אלוהים יודעת למה) בפייסבוק ש(ציטוט):
i want pain and pleasure. both. at the same time.
אותו אדם מדובר שגורם ללב שלי לדפוק כאילו הוא עומד לצאת לי מהחזה בעוד שנייה מרוב הלחץ רק מהמחשבה עליו, על השם שלו, המגע שלו וכו' וכו' וכו', סיפר לי על האתר הזה.

אז נעים מאד. הייתי אומרת לכם איך קוראים לי ומאיפה אני בדיוק, ומה אני מתכוונת לעשות עכשיו, אבל וואלה- אם אחד מכם השכן ממול- פאדיחות!!! לכו תסבירו שאתם לא באמת לגמרי בעסק הזה...

die young- stay pretty.