בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סיפורים לשעת לילה מאוחרת

כבר אפל וחשוך בחוץ? מזגי לעצמך איזו כוס של ויסקי, כבי את האורות בחדר, טוב אולי איזה נר שחור אחד יכול להשאר דלוק. כנסי לבלוג.
הנאה מובטחת.
לפני 15 שנים. 20 בדצמבר 2008 בשעה 22:52

היא הכנתה במהירות את המכונית והחלה לרוץ במעלה המדרגות. מבט חטוף בשעון הראה כי השעה חמש ודקה. לבה החל לפעום בחוזקה היא נכנסה במהירות הביתה. בוהה סביב. הוא עדיין לא הגיע הביתה. זכרה כי ציווה עליה להיות שם בחמש בדיוק, לא דקה אחרי.
היא השליחה את התיר על המיטה ופשטה במהירות את בגדיה, את חזיתה ותחתוניה. היתה חייבת בדחיפות להשתין, מהעבודה עוד בקושי התאפקה וכעת כל שרצתה היה להכנס לרגע לשירותים בטרם יגיע. אולם, ידעה כי הוראתו היתה ברורה בחמש בדיוק להמתין ליד הדלת בתנוחה הקבועה. צעדים התקרבו לדלת, היא נעמדה על ארבע ליד הדלת כשנכנס.
הוא פתח את הדלת והיא הסתובבה סביב רגליו כמו כלבה טובה. הוא ליטף את ישבנה קלות ואז פנה אל עבר האמבט לשטוף ידיים. היא שלחה מבט אל עבר השירותים והוא הבין כי היא חייבת להשתין. אולם הוא יצא מהאמבט ופנה אל הבר שם מזג לעצמו כוס של ויסקי עם קרח. היא הסתובבה סביבו בחוסר שקט. הוא התכופץ מעט שלח יד לעבר ערוותה ואז העלה אותה אל עבר שלפוחיתה ולחץ על בטנה , היא כמעט השתינה במקום אך לחצה בחוזקה כדי לא להרטיב את השטיח. הוא חייך ציווה עליה לשבת על שתיים והלך למטבח, אחר חזר עם בקבוק מי עדן קר מהמקרר. אחר סידר על הרצפה 5 כוסות כחולות ומילא את כולן עד סופן. המים הקרים גרמו לכוסות להתכסות באדים וקול זרימת המים מהבקבוק לכוס גרם לה לרעד בגוף. התחילי לשתות כלבה, אחת אחרי השניה. היא ניגשה לכוס הראשונה והביטה בה. הלחץ בשלפוחיתה היה כה גדול שלא יכלה אפילו לחשוב על לשתות. הצלפה חדה על ישבנה השמאלי גרמו לה להוריד ראשה וללגום במהירות כוס ראשונה, אחריה באה השניה השלישית הרביעית והחמישית. כעת הוא חיכה עד שהשפעת המים תיתן את אותותיה. התישב על הכורסא ולקח ספר עבה לידו. היא התישבה על הרצפה למרגלותיו. הביאי את הקולר כלבה ציווה עליה והיא חזרה והקולר בפיה. הוא הלביש לצווארה את הקולר והחזיק את הרצועה בידו עת קרא בספר. כעבור כחצי שעה זרימת המים לשלפוחיתה החלה למתוח אותה מאוד. היא החזיקה את כף ידה על ערוותה מנסה בידה לעצור את בריחת השתן. היא החלה לילל בקול הכלבי שהרשה לה לעשות כשהיא צריכה לעשות את צרכיה. הוא התעלם לחלוטין ושקע בספרו. היא הרגישה כי הכאב קשה מנשוא אך ידע כי השתנה על השטיח תביא עונש כבד. היא משכה לכיון השירותים והוא משך באחת את הרצועה והיא חזרה למקומה. בשלב זה היא היתה חסרת שקט לחלטין כל שיכלה לחשוב עליו היה להשתין. הוא לקח אותה אל האמבטיה- את רוצה להשתין באמבט? שאל. היא הנהנה במהירות. ראשית הרוויחי זאת, הרוויחי את הזכות להשתין כלבה. הוא פתח את מכנסיו והיא במהירות החלה למצוץ את הזין שלו, ניסתה לגרום לו לגמור מהר ככל האפשר. הוא סובב את ישבה הכלבי אליו וזיין אותה חזק כשבכל דחיפה שלו לתוכה היא הרישה כיצד שלפוחיתה עוד רגע מתפוצצת. היא החלה לרעוד מכאב ומגירוי, רטיבות הרטיבה את ירכיה והיא החלה לרעוד עוד רגע גומרת. היא פחדה שתשתין אם תגמור. זרם חם של זרע זלג על ירכיה. הוא הורה לה לקפץ אל האמבטיה. השתיני על עצמך כלבה פקד. היא נשכבה על גבה והשתינה בבת אחת, עוד ועוד ובאחת הכאב פחת. גופה רטוב היה משתן, זרע וזיעה. הוא הורה לה לאונן תוך כדי השתנה והיא קרבה את ידה לזרם החם ועיסתה את דגדגנה הנפוח עד שרעד עבר בגופה. אחר התקלחה וכששבה לסלון חיכתה לה ארוחת ערב חמה. הוא אסף אותה אליו וחיבק אותה חיבוק אוהב.