לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רוב הזמן זוג רגיל

לפני 15 שנים. 9 באפריל 2009 בשעה 16:00

כל אותו היום התגרתי בו.בבית, בקניון, באוטו..
התגרויות קטנות ולא מזיקות כאלה כדי לעורר את תשומת ליבו..
מהר מאוד הוא אמר לי להפסיק או שאקבל עונש אך עדיין המשכתי. רציתי משהו מיוחד היום.
"חכי חכי את תקבלי את המנה שלך כשנגיע הביתה " אמר.חייכתי והפסקתי את ההתגרויות. לפחות את אלו שאנשים אחרים יכלו לראות.
כשחזרנו הביתה הוא אמר לסדר את הדברים במקום ואחרי זה לדבר איתו . "תתפשטי,תביאי אזיקים וכיסוי עיניים וחכי לי בחדר שינה"
הוא קשר אותי כשהידיים מאחורי הגב, כיסה לי את העיניים ואמר לי לחכות לו בעמידה. כשחזר אמר "תתכופפי על הרצפה, כלבה. לא מגיע לך לראות את הפנים שלי" הוריד אותי לרצפה והניח עלי את רגליו.
שמעתי אותו פותח את העיתון. הוא קרא אותו אולי חצי שעה לפני שהתחיל להכיר בקיומי.
פתאום הוריד ממני את הרגליים ומשך אותי בשיער, שם אותי כמו ילדה קטנה על ברכיו ותוך כדי שהוא סותר לישבני מספר פעמים אמר "היית כלבה רעה וחוצפנית היום ואת הולכת לשלם על זה " . משך אותי בשיער והשאיר אותי עומדת. פתאום הרגשתי צביטה חזקה בפטמה הימנית ואז בשמאלית כשהצמיד לי אטבי כביסה. לאחר מכן שמעתי רעש מוזר של גומי נמתח.. כמו של בלון. הבנתי שהוא שם כפפת גומי. "לקקי לי את האצבעות" אמר תוך כדי משיכה חזקה בשיער. הטעם היה טעם דוחה של כפפת לטקס וטלק. הוא תפס אותי בשיער והעמיד אותי מכופפת עם הראש על המיטה ורגליים על הריצפה וסתר לישבני חזק מספר פעמים.
הרגשתי את האצבע שלו מלטפת לי את הישבן עד שלפתע הרגשתי אותה נכנסת לי לפי הטבעת. זה כאב אבל הייתי מרוגשת מכדי לשים לב. הייתי מאושרת מכך שההתגרויות שלי הניבו את התוצאה הרצויה. הוא הניע את אצבעו הלוך שוב, בהתחלה בעדינות ואח"כ יותר ויותר מהר עד שהתרגלתי לתחושה הזרה והתחלתי ליהנות ממנה, וברגע שהבין שאני מפרכסת מהנאה ולא מכאב הוא אמר "זו תחילת החינוך האנאלי שלך." ושחרר יד אחת שלי מהאזיקים. "תאונני לעצמך" אמר ודחף אצבע נוספת לפי הטבעת בזמן שבידו השניה דחף את ידי לכיוון הדגדגן ואח"כ החדיר אותה לאבר מיני.
לאחר כמה דקות הוא הרגיש התכווצויות קצובות וידע שגמרתי, הוא שלף את האצבעות מכל החורים, אזק אותי שנית והלך לזרוק את הכפפות ולשטוף את ידיו, משאיר אותי בתנוחה לא נוחה של חצי עמידה מכופפת עם הראש על המיטה.
כשחזר דחף אותי בכוח על המיטה כשאני על הגב, הוריד לי את אטבי הכביסה מהפטמות וליקק אותן תוך כדי שחיכך את אבר מינו בדגדגן שלי כדי לגרום לי ציפיה וצמרמורת.
לא יכולתי להתאפק יותר אז זזתי כך שיחדור אלי.
בבת אחת הוא עצר הכל, סטר לי בחוזקה פעמיים ושאל "אני הרשיתי לך, כלבה?" עניתי שלא והוא סטר לי שוב וציין שזו הייתה שאלה רטורית ושאסור לי לדבר בלי רשות.
הוא יצא ממני והתישב על פני. "לקקי לי את הביצים, כלבה" לאחר ליקוק אינטנסיבי אמר "תמצצי לי ותעשי את זה כמו שצריך" בזמן שדחף את אבר מינו למעמקי גרוני.
אחרי מציצה ממושכת וציון כמה חצופה ולא מחונכת הייתי היום ושבכלל לא מגיע לי לגעת בו הוא קם, השמיע עוד רשרוש מוכר של עטיפת קונדום נפתחת ועד מהרה הרגשתי אותו בפנים, מזיין אותי בעוצמה, מזהיר אותי שלא לגמור בלי רשות כמו קודם והחל לפרט את העונש שיבוא אם אמרה את פיו.
היה מאוד קשה להתאפק. מאוד מאוד קשה.
רגע לפני שגמרתי הוא יצא, סובב אותי על ארבע והתחיל לטחון לי את הצורה בחוזקה בזמן הוא אוחז במותני. "יש לך רשות לגמור, כלבה" אמר והמשיך בשלו. התחלתי להשתולל בין רגלים עד שגמרתי פעמיים. בפעם השניה הוא גמר איתי ונפלנו סחוטים על המיטה.
הוא התיר לי את הידיים, הוריד לי את כיסוי העיניים וחייך.
התנשקנו ושכבנו מחובקים ומסופקים.
ידעתי שיש לי את בן הזוג והאדון הכי מדהים בעולם
ונרדמתי עם חיוך, מוגנת ומאושרת בזרועותיו.