סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלה

לפני 16 שנים. 13 באוקטובר 2007 בשעה 19:37

מאז גיל שלוש או ארבע הורגלתי לכך שאנשים מתבוננים בי, בגיל תשע היתי כבר מורגלת לתשומת לב מיוחדת, זרים היו לוטשים בי עניים כאילו היתה יצור קסום, יצור שלא מן העולם הזה,גם באותו בוקר עקב אחריי מישהוא במבטו אך עדיין לא הבחנתי בכך.
כשאני רוכבת על גביי אופנוע הונדה CBR שחור מבהיק ומאיצה למהירות של למעלה מ 120 קמ"ש שניות מעטות נדרשו לי להגיע לרמזור, ואז בלמתי בעצירה קלה וחלקה, ואז נעצרה לצידי מכונית מרצדס אפורה ובוהקת נושאת לוחית זיהויי של סגל דיפלומטי, הסרתי את המשקף השחור מעל לקסדה השחורה, החלון ירד ואז הצטלבו מבטינו וחייך אליי גבר באמצע שנות הארבעים לחייו, היה בעל הופעה נאה ומחוספסת כאחד, שיער מלא כיסה את ראשו ועל פניו התנוסס שפם שחור ועבה, הוא נראה כאיש עסקים בחליפה כחלחלה, חולצה לבנה, ועניבה צהובה בהירה.
חייכתי אליו חזרה, וחשבתי לעצמי בטח אני נראית כמו אייזה שולטת רצינית חחח, ואז התחלף לו הרמזור והציפצופים האיצו בנו נתתי גז וטסתי לי לדרך מהרהרת וחשה צביטה של פיספוס.


לפני 17 שנים. 1 בספטמבר 2006 בשעה 20:23

לומר שתוכל לאהוב אדם אחד כל ימי חייך, דומה כאילו תאמר שנר אחד ימשיך לבעור במשך כול תקופת חייך.

לפני 17 שנים. 12 ביוני 2006 בשעה 9:35

"חייתי,מי יאמר שלא,ביקשתי אהבה,רימו אותי אידיוט או שניים,שפעתי אכזבה.
החיים לא כמו שתיארתי, רימו אותי הורי,הם מתו, מרומית נשארתי".

(חנוך לוין 1994)

לפני 17 שנים. 20 במאי 2006 בשעה 15:49

נפגשנו והיה מאכזב. הוא הבטיח כאב, הוא הבטיח השפלה.
כל שרצה היה סקס רגיל אולי מעט אנאלי אך בכל זאת רק סקס רגיל.
למה להתיימר למה שלא קיים? למה לדבר על ציוד שכלל לא מוכר לך?
מה שלא קיים בך אי אפשר להמציא, אז מה הטעם להוליך שולל אותי ובעיקר את עצמך.

לפני 17 שנים. 18 במאי 2006 בשעה 20:52

לעתים אני מתגעגעת לתחושה של להיות נאהבת, למרות שרוב הזמן אני נחשקת. לעתים אני זורמת עם החשק והעונג, אך אני תמיד חשה שזה לא זה. למרות החוויות המופלאות שאני חווה אני מתגעגעת לאהבה, לתחושה של להיות שייכת, של להיות בבעלות בלעדית וטוטאלית של אהובי.
לאחרונה היו לי מספר חוויות מספקות מאוד מבחינה יצרית ומינית אך הרגש הטוטאלי היה חסר שם. רגש של אהבה, רגש של אהבה של אבא.

לפני 17 שנים. 14 במאי 2006 בשעה 18:47

כשאדוני ואני התעלסנו בעבר והחלפנו דימויים ארוטיים מהילדות, הוא סיפר לי כיצד בהיותו ילד קטן ניסה בשעת משחק להכניס את הפין שלו לתוך אחותו הגדולה. אמרתי לו כמה מרגשים אותי דבריו, כשלפתע חלף בי זיכרון של אבי כשהוא מצמיד את רגליי בהיותי עדיין תינוקת . היתה לו זיקפה והוא חיכך את גופי הקטן, כשרגליי צמודות, למעלה ולמטה על הפין שלו. הפין שלו חדר לי בין הירכיים, אמצע הדרך בין המפשעה והבירכיים, מפני שרגליי היו כל כך קטנות. הוא השתמש בחיכוך של ירכיי לגרות את עצמו עד שהגיע לשפיכה.
אני הדחקתי לחלוטין את הדימוי הזה, ואם כי התנהגותו הבלתי אחראית של אבי מעוררת בי גועל, הרי כאשר שכבתי עם אדוני ונזכרתי בזה, שטף אותי גל של אביונות.
עכשיו אני מבינה מדוע לעיתים קרובות כל כך במשחק המיני שלנו אני נהנית להצמיד את ירכיי מסביב לזקפת אדוני ולראות את קצה הפין שלו מציץ דרך הרווח שבין רגליי.