לפני 14 שנים. יום שני, 20 בפברואר 2012 בשעה 19:48
יש ימים שעדיף לא לצאת מהמיטה בהם גם יום ארוך לשם שינוי קצת כיף מי היה מאמין בערב עם חברה אבל היקום לא מוותר חרא עד הסוף לגלות שאני מנסה למלא מים לקראת ההפסקת מים מחר שיש לי סתימה בכיור להציף את כול המטבח ב11 וחצי בלילה ולהתחיל לסדר את זה........ אל דאגה הסתימה נפתרה סתם אין לי כוח ובא לי לבכות. הכול טוב...... Life a bitch and then we die

