לפני 14 שנים. יום חמישי, 23 בפברואר 2012 בשעה 9:42
היה לי היום התקף חרדה אצל ההורים שלי
נשימות לתוך שקית בכי הכול
לא רציתי שהם יראו אותי ככה וצדקתי
במקום החיבוק שכול כך הייתי צריכה אמא שלי שאלה אותי אם אני רוצה סטירה שתאפס אותי
רק אחר כך היא חיבקה ממש אפטרקר
אולי סוף סוף הם הבינו שאני לא במצב שאפשר פשוט לפתור בתתאפסי על עצמך ואולי יאמינו לי שאני אומרת שרע לי
בסוף יהיה טוב
שמישהו ידפדף לסוף הסיפור כבר

