לפני 14 שנים. יום שני, 27 בפברואר 2012 בשעה 15:50
שונאת את השלב הזה שאחרי כמה לילות של לישון איתו אני מבינה שהלילה אני ישנה לבד 😒
מתגעגעת
אבל בהחלט היה סופש יום הולדת לרד ליף מוצלח למדי 😄
שוב פעם מזל טוב אהוב שלי
אני אוהבת אותך

