לפני 14 שנים. יום חמישי, 18 באוקטובר 2012 בשעה 17:57
זהו... סופית זה נגמר. לא עוד נסיונות לא עוד ניראה מה יהיה לא עוד אנחנו.... שוב לבד שוב לא יודעת מה לעשות עם עצמי שוב לא יודעת איך להתחיל לבנות את החיים שלי בלעדיו. כואב לי ..... כואב לי כול כך למרות שאני יודעת שזה הדבר הנכון. למרות הכול כואב לי ואני לא מצליחה להפסיק לבכות

