לפני 14 שנים. יום ראשון, 21 באוקטובר 2012 בשעה 18:29
שמחה שלא נכנעתי לכאב ולעצב שאספתי את עצמי והלכתי לערב מבוא לקורס מספרי סיפורים. נרשמתי ככה אולי יהיה משהו שיעסיק אותי בשנה הקרובה. להגשים חלום כול כך ישן זה כזה מדהים אני מקווה שבקרוב אוכל גם באמת לשמוח על זה. כבר שמחה אבל חשבתי שזה ילווה ביותר התרגשות.
ועכשיו אני מקווה שאני סוף סוף עייפה מספיק בשביל לישון
לילה טוב לכולם

