לפני 14 שנים. יום ראשון, 23 בדצמבר 2012 בשעה 13:34
הלוואי והיה לי משהו חכם ועמוק לכתוב
אבל אין לי
סתם נמאס לי
לא בא לי ללכת לקורס הערב אבל אלך
ירידה פתאום במצב רוח..... מוזר....
הלוואי והיה לי משהו חכם ועמוק לכתוב
אבל אין לי
סתם נמאס לי
לא בא לי ללכת לקורס הערב אבל אלך
ירידה פתאום במצב רוח..... מוזר....