לפני 13 שנים. יום ראשון, 10 בפברואר 2013 בשעה 12:33
אם הייתי יכולה
הייתי מתחילה את כול הסופש מההתחלה בלי לוותר על רגע אחד
איזה כיף זה להסתובב עם חיוך חיצוני ופנימי אמיתי
}{
אם הייתי יכולה
הייתי מתחילה את כול הסופש מההתחלה בלי לוותר על רגע אחד
איזה כיף זה להסתובב עם חיוך חיצוני ופנימי אמיתי
}{