לפני 13 שנים. יום ראשון, 21 באפריל 2013 בשעה 22:16
איזה כיף זה להתעורר באמצע הלילה אחרי שנרדמתי בשמונה וחצי בערב וישנתי כול כך טוב מזה שהחתולה שלי השתינה לי במיטה
סעמק
איזה כיף זה להתעורר באמצע הלילה אחרי שנרדמתי בשמונה וחצי בערב וישנתי כול כך טוב מזה שהחתולה שלי השתינה לי במיטה
סעמק