לפני 13 שנים. יום חמישי, 11 ביולי 2013 בשעה 10:29
אחרי שבועות בבית
אחרי תקופת שיעמום
מחר לקיינק!!!!!!!!!!!!!!!!!
הקינק והבורדרליין משתפים פעולה במסיבה שאני יודעת שלא תרצו להפסיד
אז את מי אני רואה שם ? 😉
אחרי שבועות בבית
אחרי תקופת שיעמום
מחר לקיינק!!!!!!!!!!!!!!!!!
הקינק והבורדרליין משתפים פעולה במסיבה שאני יודעת שלא תרצו להפסיד
אז את מי אני רואה שם ? 😉