לפני 13 שנים. יום שני, 15 ביולי 2013 בשעה 18:01
הילדים שמתו הבכי שלהם מהדהד לי בראש
הנשים שנאנסו הסיפורים שלהן לא עוזבים אותי
וכצמחונית מזה 18 שנה הפרופוגנדה של הטבעונצים מעצבנת אותי כל כך אתם לא יכולים לסתום ליום
אחד שיש כאלו טרגדיות ??!?!

