בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

למה לא משדרים ברדיו מוסיקה טובה?

פעם הייתי למעלה. היום אני משתוקק להיות למטה. כמו שהייתי למעלה וחיפשתי את האחת, כך אני מחפש אותך גם היום, רק ממקום אחר. אני רוצה לנסות. בלוג של פנטזיות שמסחררות את ראשי ולא מניחות לי וגם קצת מחשבות על דברים אחרים.
לפני 14 שנים. 8 בדצמבר 2009 בשעה 11:14

זו פנטזיה על פגישה ראשונה. בחיים לא התנסיתי בלהיות כזה. אבל אני מאוד רוצה. אם את קוראת וזה מוצא חן בעינייך, למה שלא ננסה ביחד?


אני כל כך נבוך ממנה. גם היא נבוכה, אבל אני עוד יותר. אני מסתכל סביב, רואה סביב שרידים של משפחה. כאן משחק של הילדים, שם כפכפים זרוקים. על השולחן שתי כוסות שתיה, כנראה מאתמול בערב. היא מזמינה אותי פנימה ומתיישבת על הספה. היא נאה מאוד. אפילו יפה בעיני. קצת שמנמונת, לבושה ג'ינס הדוק, חולצת טריקו. אני אוהב את הפשטות הזאת. היא מוצאת חן בעיני. אני עוד עומד ובוהה בה, היא בוחנת אותי בחזרה.

תתפשט היא אומרת ואני שם לב שהיא מסמיקה. שנינו טריים בעסק הזה. אנשים מבוגרים שראו תמונות, סרטים, קראו קצת, התחברו לרגע ואחרי כמה התכתבויות ושיחות טלפון החליטו לנסות ולממש. לי עוד לפחות יש ניסיון מהצד השני, אבל לא אין לה מושג. אפילו לא בדל. כל מה שהיא יודעת זה מהשיחות ומה שקראה וראתה ברשת. אני מקווה שהיא תלמד.

אחרי שאני גומר להחליף צבעים, אני מתתכופף, מתיישב על הרצפה, פותח במהירות את הנעליים ומתעצבן על הקשר שנוצר פתאום בשרוך. מניח את הנעליים בצד ואת הגרביים בתוכן. נעמד שוב, ופושט את החולצה. לא מביט בה, אלא רק פותח את חגורת המכנסיים, פותח את הכפתור, משלשל את המכנסיים למטה ואז מתכופף ומניח אותם לצד החולצה. עכשיו החלק הקשה - התחתונים. אני מרים לרגע ראש, רואה את מבטה המהופנט, משפיל שוב את המבט ומוריד את התחתונים כלפי מטה, חושף את גופי הערום אל מול פניה.
היא שותקת. אני חושב שהיא מתלבטת, אולי היא מתביישת. אני בטח שאני שותק. אני כל כך נבוך מהערום שלי, מהגוף, וגם מהעובדה שלא עומד לי.

אחרי שתיקה ארוכה אני מציע לה שאעמיד את הזין. הוא מניעה את הראש ומסמנת לי שכן ושוב היא מסמיקה. אני תופס את בסיס הזין ביד שמאל, את הזין הרפוי ביד ימין ומתחיל לאונן. הוא מתעורר די מהר. אני ממשיך לשחק בו והוא מגיע אל אמצע הדרך, חצי זיקפה. עוד קצת מאמץ והוא נעמד לגמרי. כשהוא עומד הוא מאוד יפה. כך תמיד אמרו לי. הוא קצת ארוך מהממוצע, אבל בעיקר עבה. אף פעם לאף אחת לא היו טענות כלפיו.

אני מעז להרים את הראש ורואה אותה מחייכת. אני חושב שהיא קצת תפסה אומץ ובכל זאת, המילים לא יוצאות לה מהפה. אני שוב מנסה לעזור לה: את רוצה שאלקק לך את הרגליים? היא אומרת שכן ואני ממהר לרדת אל בירכי, מרכין אראש ומשיק את שפתי אל רגליה. אחרי שאני מלקק נעל אחת (ולא נהנה מזה) היא עוצרת אותי וחולצת נעליים ואני חוזר אל כפות הרגליים החשופות. מזה אני מאוד מאוד נהנה. אני מנסה לנקות את הראש מכל המחשבות רק נהנה מהמצב - אני ערום לגמרי מלקק את כפות הרגליים שלה ואני חושב שהיא נהנית מזה מאוד.

היא עוצרת אותי ומבקשת ממני שאסתובב ואעמד על ארבע ואפסק את הרגליים. אני עושה מה שהיא אומרת ומרגיש איך היא יורדת לרצפה ותופסת לי את הזין המשתלשל בין הרגלים. בהתחלה היא לא עושה איתו שום דבר, רק מחזיקה אותו חזק. אחר כך היא קצת מושכת לאחור לזווית משונה וכשהיא מוסיפה יד ומשחקת לי עם האשכים אני חושב שהיא כבר נכנסה לתפקיד עד הסוף. היא בעיקר חוקרת אותו וקצת לוחצת והרבה מועכת. זה כואב לי והזיקפה קצת יורדת, אבל אחר כך כשהיא מרפה, הזיכרון הטרי מהבחינה הארוכה מחרמנת אותי מחדש. אני לא זז. מחכה להוראות נוספות מממנה.

היא מבקשת שאסתובב. אני מופתע לראות אותה ערומה בחלק הגוף התחתון - בלי מכנסיים ובלי תחתונים. היא יושבת עם רגליים מפוסקות. יש לה משולש שיער חמוד מעל לכוס הפתוח שנראה כל כך יפה. היא מזמנת אותי אליה עם האצבע ואני לא צריך יותר מידי. כמעט מסתער עליה באושר אבל נעצר. מאוד משמח אותי שהסיטואציה הזו מחרמנת אותה גם במציאות ועוד יותר שמח שהיא מזמינה אותי שאשרת אותה, שאלקק אותה.

רגע לפני שאני דוחף את עצמי אל הכוס שלה אני מתלבט אם לעשות את זה בסיגנון הרגיל שלי או בסיגנון שאני חושב שצריך להיות הסיגנון שלי. ההבדל הוא של שמים וארץ. בראשון אני זה שקובע את הקצב, מחרמן אותה, נוגע לא נוגע, גורם לה להתפתל מרוב חרמנות. בשני, אני הולך ישר אל הכוס ומקווה שהיא תתפוס לי את הראש ותכוון אותי. דווקא היא לא נותנת לי להחליט. היא שולח ידיים ותופסת לי את הראש ומחברת את הפה והאף אל הכוס שלה. אני מתחיל ללקק ועושה את זה בכל המרץ האפשרי. מידי פעם אני בולע את הנוזלים שנפלטים החוצה. רגע אחד כמעט נחנק אבל לא מתלונן. אני אוהב את זה.

היא גונחת ונהנית אבל היא עוד לא גומרת. רק כשאני עובד על הדגדגן שלה והיא תופסת לי את הראש חזק חזק ומצמידה אותי אליה רק אז אני יודע שהיא עומדת לגמור. כשהיא עושה את זה אני לא רק מרגיש אלא גם שומע ואחרי דקה קטנה היא מעיפה אותי ממנה. רוצה מנוחה.

אני עדיין על הרצפה מרוח כולי במיצי הכוס שלה, מסתכל עליה בעיני עגל. לוקח אוויר. כשהיא מתאוששת היא אומרת לי שזה היה טוב אבל אני עוד צריך ללמוד. בתוך ליבי אני מתפלל שהיא תלמד אותי עכשיו בסיבוב שני איך היא אוהבת את זה, אבל לצערי היא לא מזמינה אותי אלא להיפך, היא עכשיו רוצה שאני אגמור, אם בא לי. ברור שבא לי. כל הקטע הזה גרם לי לחרמנות עצומה, אבל אני קצת מתאכזב כשהיא שואלת אותי איך ארצה לגמור. הייתי מעדיף שהיא זו שתגיד לי. ובכל זאת, פטור בלא כלום אי אפשר ולכן אני מציע שאני אגמור על הרגל שלה כמו כלב. אחד הסיפורים הכי מחרמנים שקראתי לאחרונה נגע בזה.

היא מחייכת, אוהבת את הרעיון והיא אפילו פושטת את רגליה לפנים, מניחה רגל על רגל ומזמינה אותי לאונן עליהן. אני מקרב את עצמי אליה ומרים את עצמי וחצי מתיישב מעליה, משתדל שלא להכביד עם כל כובד משקל הגוף, אלא רק לגרום לכך שהזין שלי יתחכך ברגל שלה. אני מניע את עצמי בתנועות קטנות מאונן על הרגל שלה.למרות שאני מחורמן במיוחד אני חושש שלא אוכל לגמור ככה בלי יד או אצבע.

היא שוב מפתיעה אותי כשהיא מבקשת פתאום שאנבח. WOW לזה לא ציפיתי. זה באמת משהו משהו. אני נובח קצת וממשיך לאונן לה על הרגל. זה לא מספק אותה והיא מעיפה לי סטירה. לא חזקה מידי אבל בכל זאת סטירה. עכשיו אני יודע שעוד פעם או פעמיים כאלו, אני אגמור בלי בעיות. היא אמנם לא קוראת מחשבות אבל בכל זאת היא מעיפה לי סטירות נוספות בסדרות קצרות ודורשת שאנבח חזק יותר, מה שאני אכן עושה עושה.

כשאני מבקש את הרשות לגמור. היא פוקחת עיניים גדולות, מחייכת אלי ואומרת: לא! אני קצת מאוכזב אבל עוצר את התהליך. מזל שזה היה ברגע שעוד אפשר היה לעצור. היא מבקשת ממני לרדת מהשטיח, להעמד כמו שעמדתי מקודם, הראש דבוק לרצפה, התחת למעלה, רגליים מפוסקות לרווחה. אני עוזב בצער את הרגליים הנפלאות שלה ונעמד כבקשתה. רגע אחר כך אני מבין. היא תופסת לי את הזין ומכוונת אותו לכיוון השני. זה כואב ולא נוח בייחוד כשאני כל כך מחורמן, אבל היא משפשפת לי אותו בכוח רב ואני על סף גמירה כואבת. שוב מבקש רשות והפעם כאשר היא מאשרת אני משחרר... עוד כמה תנועות מצידה ואני גומר בעוצמה ובכאב.

עכשיו רק נותר לי ללכת לשירותים (על ארבע) להביא נייר טואלט ולנגב את הרצפה מהשאריות. אני עושה את זה במהירות ובזמן הזה היא כבר מתלבשת. תלך עכשיו - היא מבקשת ממני ואני מתחיל להתלבש במהירות.

כשאני ליד הדלת אני מסתכל אליה במבט אחרון. היא מחייכת אלי, מפריחה נשיקה ואומרת: היה לי כיף. תבוא מחר.

[b]