ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לילה ר טוב...

תעשו לי טובה אל תהיו טיפשים ותקראו מהסוף להתחלה. למתקשים - מתחילים ב-1..enjoy

6

לפני 13 שנים. 11 במרץ 2011 בשעה 10:59

היא ניגשה לבחורה הכבולה והעבירה ציפורן ארוכה לאורך עורפה, במורד גבה ודחפה במיומנות את הביצה הרביעית לישבנה. זיק של קינאה עבר בראשה, היא היתה אמורה להיות כאן קשורה, להנות מהמגע של אדונה. מיד היא הזכירה לעצמה שהכיף בשבילה כשפחה הסתכם במיטה, פרט לכך לא יכלה שיגידו לה מה לעשות. היא היתה מרדנית, בעלת דעות משלה ויותר מכל היא היתה גאה. ואדונה זיהה זאת מההתחלה, היא זו שהתעקשה וביקשה שינסה לחנך אותה, היא זו שהבטיחה שתשתדל. שבועות חלפו וחוץ מסשנים שונים שהסתיימו באורגזמה מדהימה כלום לא השתנה, אז היא החליטה לנסות את מזלה כמלכה.
היא לחצה על הכפתור, ייצבה את מילי במאונך והסירה את הכיסויי מעינייה. פעם ראשונה שהיא עומדת בסשן מול אישה, פעם ראשונה שהיא מביטה מהצד השני. מבוכה וגאווה נלחמו על המקום בראשה. הגאווה ניצחה. "שלום מילי, חדשה אה?" אמרה ונעמדה מולה. מילי שכדור סיליקון מנע ממנה לענות הביטה בעינייה, זקפה את ראשה ולא מיצמצה. נועם הרגישה כאילו אגוז קשה לפיצוח הונח מולה על מגש של זהב והתרגשה. "אנחנו עוד נהנה ביחד" היא לחשה, הסתובבה, לחצה על הכפתור והחזירה את מילי למצב מאוזן רק שהפעם היו עינייה פקוחות. "אני הולכת להתרענן" הסתכלה עליו והלכה.
היא נכנסה לכוך קטן עם מראה ענקית, שולחן איפור והמון קולבים עם שלל תלבושות. היא בחרה לעצמה מגפי עור גבוהים, גרבונים, בריות, חזייה ותחתוני תחרה בוורוד ושחור, כפפות חצויות המאפשרות לציפורניה הארוכות לפרוץ דרכן, קולר שחור וכתר זהב קטן. היא איפרה את עייניה הירוקות בגוון מעושן, הוסיפה מעט סומק ללחייה והשאירה את שפתייה הורודות בצבען הטבעי. היא הביטה על הדמות הנשקפת אליה מהמראה והיתה מרוצה.
הוא ראה אותה במעלה המדרגות, ספק ילדה ספק אישה, מבט תמים בעיניים וחיוך מפתה על השפתיים. ותהה כיצד שיחרר אותה כל כך בקלות. "אני אמשיך מכאן ברשותך" היא אמרה. היא לא הסתכלה עליו ולא חייכה. ניגשה לארון ובחרה בסטרפ און עם ויברטור ענק וורוד בעל מהירויות מתגברות, כיוונים משתנים ורטט דו כיווני. "בשביל להוכיח לאדונך מסירות ואהבה עליך להיות רטובה לפי הזמנה. בבוקר, בצהרים אפילו מתוך שינה. בואי נבדוק עד כמה את מוכנה". היא עמדה מול מילי והסירה את הכדור האדום מפיה. "את יכולה להרטיב אותו אם את רוצה, המלצה שלי, רק אל תתרגלי לא תהייה לך עוד הרבה בחירה." מילי הרימה את הראש הסתכלה לנועם בעיניים וירקה על הזין הורוד בדיוק מתחת לכיפה. הוא צפה משועשע מהצד, כשהזמין את נועם להצטרף לא ידע עד כמה זה ייתבל את הארוחה. נועם השאירה את מילי באויר על ארבע, עמדה מאחוריה, מיקמה את הזין הורוד, הפעילה את הרטט רק בצד שלה ונכנסה. לך עדיין לא מגיע להנות זונה. היא אחזה את מילי בירכיים, משכה אותה חזק לכיוונה וזיינה אותה בקצב הולך וגובר.

5

לפני 13 שנים. 10 במרץ 2011 בשעה 3:10

הוא הוביל אותה בזהירות בחלל העגול, באיטיות מגדיל את המעגלים כאשר הוא עומד במרכז. כשהתרצה ניגש אליה, שלף בזהירות את הפלג וביקש ממנה לעמוד. הוא השאיר את המטפחת לעינייה ובנוסף אזק את ידייה ורגליה ברצועות עור חזקות והניח ריתמה מתחת לבטנה. שלל הרצועות השונות השתלשלו מהתקרה בעזרת שרשראות זהב עבות, הוא היה איש עסקים מצליח והוא ידע להנות מכך. "תפתחי את הפה". היא היססה, חוששת מהעתיד לבוא, פותחת את פיה באיטיות. "יותר גדול זונה" היא משתדלת לפתוח את פיה הכי גדול שאפשר מרגישה את נקודות החיבור של השפתיים העליונות והתחתונות נקרעות. כדור סיליקון אדום הוכנס לה לפה ונקשר מאחורי ראשה. כעת היא היתה חסרת אונים.
"התחשבתי וחסמתי את פיך בכדור סיליקון ולא זכוכית או מתכת. אם תתאמצי תלחצי עליו בשיניך ותשמיעי קול תרנגולת קטנה שלי". הוא לחץ על כפתור ושתי רצועות הרגלים החלו להתגלגל לכיוון התקרה. צווחה חנוקה השתחררה לאויר. ברגע שאיזן אותה על ביטנה עצר ונעמד מול ארון מדפים ענק. איפה נתחיל הוא חשב לעצמו. הוא לקח שרשרת חרוזים הנראים כמו בייצי זהב ההולכות וגדלות, שימן אותה והסתובב. הוא ראה אותה חלקה, מבריקה למרות האפלוליות אשר שררה בדירה, ידיה ורגליה פרוסות לצדדים, התלתלים נופלים על פניה והתחת שלה פשוט יושב שם כמו פודינג ג'לי רוטט ומזמין, עגול וחצוף ורך זה נראה כל כך רך, הוא סטר לישבנה ומיד הופיע סימן אדום. הוא הניח את שורש כף היד על הגב התחתון מעל ישבנה, ופתח אותו לצדדים בעזרת האצבע והאגודל. הביצה הראשונה, השנייה והשלישית נכנסו במהירות ללא התנגדות או בעיה. בביצה הרביעית היא כבר החלה לנסות להשתחרר. "אהייה איתה סבלני" הוא חשב לעצמו. צעד אחד אחורה בשביל מספר צעדים קדימה.
צלצול נשמע בפעמון הדלת והחזיר אותו למציאות תל אביבית רבויית תשוקה, בלופט שכור באזור הפחות יפה של תל אביב. הוא נזכר כי קבע עם מלכה מתחילה למפגש הקאוצ'ינג השבועי. לנועם היה את זה מלידה. היא שידרה נוכחות ועוצמה, בשניה שנכנסה לחדר מבטים הופנו לעברה. היא היתה גבוהה, רזה, לבנה, עם עיניים ירוקות ושיער גלי שחור. גם כשלא נעלה עקבים הילכה בהידור כאילו מרחפת על שטיח אדום שנפרש במיוחד בשבילה. "נועם תראי אני באמצע סשן פרטי, קצת ברח לי הזמן. תרצי להצטרף אני מאמין שנוכל להתייחס לזה כשיעור מעשי" הוא חייך והיא לא יכלה להגיד לו לא. היא צעדה אחריו לעבר הבר מזגה לעצמה כוס גרגוס טוניק עם פלח לימון ולגמה. היא הביטה מלמעלה לעבר החלל העגול וראתה בחורה עירומה, כבולה ותלויה במאוזן ושרשרת בייצי זהב משתלשלת מישבנה. היא חייכה לעצמה, היא קנתה לו את זה מתנה. תמיד כינה אותה תרנגולת קטנה, הניח יד על ראשה ודחף אותו במורד גופו. הרים את ישבנו והצמיד את פרצופה לשק האשכים. לקח לה זמן ללמוד לקחת מספיק אוויר אחרת תחנק בטרם ישחחרר האדון את אחיזתו בראשה. הוא אהב שהיא מלקקת והיא למדה לאהוב ללקק. בזמן שהיתה עסוקה בלמצוץ, ללקק, לבלוע ולשחק עם כל החבילה הוא שיחק במשחק משלו שגרם לזין שלו להעמד לתפארת ולעור סביב האשכים להימתח כמו תוף מרים. הוא היה משמן את שרשרת הביצים ודוחף לעכוזה ביצה ביצה בתורה. לפני ששניהם עמדו לגמור היה הופך אותה באגרסיביות על ארבע, דוחף את הביצה האחרונה ומזיין לה את הצורה עד שנחשול חם וסמיך ממלא את גופה. אחח זיכרונות נעימים חשבה לעצמה, לגמה את השלוק האחרון וירדה אל החלל העגול ליד אדונה לשעבר. "יש לנו אורחת נוספת במסיבה מילי תכירי זאת נועם, את תזכי לראות אותה אם או יותר נכון כאשר תהיי ילדה טובה. נועם מה את חושבת, מפגש ראשון עם שפחה". "במפגש הראשון קודם צריך לבדוק את הסחורה, אני הייתי מבצעת בתור התחלה בדיקה מקיפה" .הוא הביט בה וחייך, היא הכירה אותו ואמרה את התשובה שידעה כי רצה לשמוע.

4

לפני 13 שנים. 10 במרץ 2011 בשעה 0:10

[b][i] היא כבר הייתה רטובה וחרמנית כמו חתולה מיוחמת. ריח משכר של סקס עמד באויר והיא רצתה רק דבר אחד - שיקרע ממנה את התחתונים וייזין אותה חזק כמו שרק הוא יודע. היא עדיין הייתה על ארבע בתנוחה המאפשרת לו לחפון חצי ישבן בכל אחת מהידיים הגדולות שלו. לבצוע אותו לשניים עד שהחור העגול במרכז ישבנה נראה כמו עין קורצת של יפנית קטנה. בדיוק מושלם, בו זמנית להרים את הישבן למעלה, לפתוח אותו לשני הצדדים ובשנייה שהיא מתחילה לצרוח לדחוף בבת אחת את הזין עמוק בפנים. ולזיין. אחחח היא תצרח מאושר כשזה ייגמר, אבל הוא לא ייתן לה את העונג. עדיין לא.
הוא לקח סכין חדה והעביר אותה על התחתון לאורך החריץ של ישבנה. "תתגלגלי על הגב כלבה" היא נשכבה על הגב רגליה וידיה פסוקות באויר כמו כלבה שמחכה לליטוף, לנגיעה. "לא כדאי לך לזוז" הוא אמר והמשיך להעביר את הלהב לאורכה, במעלה הדגדגן עד לטבורה ואז בהנפה אחת מהירה עשה את הדרך חזרה וחילק לשניים את החלק הקידמי של תחתונה. "ועכשיו על ארבע ילדה טובה. את כבר לא כלבה את סוסה אצילה" היא זקפה את ראשה בגאווה מסמיקה מהמחמאה, מכניסה את הבטן מרימה את ישבנה. היא לא הייתה מוכנה. תחתוניה נתלשו, יד ענקית אחת פתחה את ישבנה ויד שנייה דחפה לתוכו פלג משומן, ארוך ועבה מספיק בכדי להחזיק זנב סוס שחור העשוי שיער אמיתי. היא צרחה והחלה להשתולל היא רצתה למצוא תנוחה המאפשרת לה להוציא את הפלג במינימום כאב מישבנה הבתולי, מידי פעם אצבע נדחפה לשם כשהייתה שיכורה אבל דבר כזה עוד לא חוותה. הוא נעמד מעליה ואחז בשיערה, לאט הוריד את ראשה לכיוון הריצפה והורה לה להרגע.
קצב נשימותיה התחיל להתייצב ושרירייה שהפכו לגוש אחד מכווץ החלו להרגע ולהשתחרר. החמצן חזר לזרום לכיוון המוח ויחד איתו הביא גם מחשבות לראשה.
"ואווו, כואב, נפלא, אני רוצה עוד, אני לא רוצה!!, אחחח שייזיין לי את הצורה, לא הוא יקרע אותי לשניים אני לא יכולה".
הוא צפה בה מהצד, רעידות עברו לאורך גופה, מידי פעם נראתה קפיצה קטנה ובלתי רצוייה. הוא קשר לעינייה מטפחת משי שחורה, הוא רצה שתסמוך עליו, שתבטח בו. "קדימה תתחילי לצעוד סוסתי היפה" . היא צעדה באיטיות מפאת הכאב החודר שפילח את ישבנה ומהחשש שמצפה לה עוד הפתעה.

3

לפני 13 שנים. 6 במרץ 2011 בשעה 11:07

[b][i] הוא לקח נשימה עמוקה, מתח את מכנסיו וקרב אליה באיטיות. היא הביטה היישר לתוך עיניו בחוצפה בעוד הוא טובע באוקיינוס שבעייניה. הוא קרב עד שהביט ממרומו על תלתליה וחש את נשימותיה המהירות על החזהו. "רדי על ברכיך" הוא ביקש והיא עשתה כפי שאמר, כמו סוסה גאה ישובה על ברכיה עם גב זקוף. הוא בחר בקולר עור עטוף משי שחור מעוטר בסגנון יפני. "כל קולר אחר ייבייש את אצילותה" חשב לעצמו, עמד מאחוריה והניח את הקולר סביב צווארה. מבלי שתתבקש הרימה את תלתליה וחשפה עורף חלק ומבריק. יש לה צבע של סוכריית טופי, הוא החזיק את עצמו לא לנעוץ בה את שיניו.
הוא החל סוגר את הקולר, מהדק קצת יותר מידי. היא איינה מגיבה. הוא מחייך ומהדק את הלחץ. תלתל סורר החליק על פניה והוא הבחין כי היא מנסה לבלוע רוק. הוא שיחרר את האחיזה ווהגולה החליקה במורד הגרון, היא השתעלה. בזריזות הוא הידק בשנית וסגר את הקולר, חיבר שרשרת זהב והורה לה לרדת על ארבע. היא התכופפה. הוא החל ללכת והיא לצידו פוסעת על רצפת הבטון הקרה. מידי פעם ממהרת, מובילה, השרשרת נמתחת, משיכה קלה, היא עוצרת מאיטה, בתאום מושלם לרגליו, לצידו.
הוא חלף על פני מקל הצלפה גמיש, עשוי עור שחור,אחז בו והצליף בישבנה. צווחה חדה הדהדה בחלל העגול וסימן אדום הופיע על ישבנה. הוא הצליף בשנית. הפעם היתה מוכנה ושתקה. הוא הצליף יותר חזק, הצלפה מהירה. היא נשכה את השפה התחתונה ויישרה את מבטה, כמתמקדת בנקודה רחוקה.
"את כלבה טובה, מגיע לך פינוק" הוא לקח בקבוק שמפנייה ומזג לקערת קריסטל שהייתה מונחת על הריצפה. הוא רצה לראות אותה מלקקת. יותר נכון הוא רצה להרגיש. לשונה חדרה לשמפניה התעגלה ואספה טיפות שובבות אל תוך פיה. הוא עמד מאחוריה ועצם את עיניו. לשונה הקישה על השמפניה בקצב שהלך והתגבר. הוא פתח והפשיל את מכנסיו, תפס את שערה ומשך את ראשה לאשכיו. "תלקקי" הוא ציווה והיא החלה ללקק לקצב בועות השמפניה.

2

לפני 13 שנים. 5 במרץ 2011 בשעה 22:04

[b][i] אז איפה היינו? דירת לופט עם קירות בטון חשופים, בר משקאות מפואר שמשקיף על חלל עגול מוקף מראות ובמרכזו ספק כסא רופאים ספק מיטת ברזל. מגוון אביזרים שונים ומשונים הונחו ונתלו באזורים שונים מסביב. היא פנתה מהבר, ירדה שלוש מדרגות והגיעה לחלל העגול. בכל תזוזה חשה כי מישהו צופה בה, הסתובבה ונתקלה בדמותה המבולהת משתקפת אליה מהמראה. ארבע לולאות עור שחורות קשורות לשרשראות זהב מאסיביות השתלשלו מהתיקרה והגיעו עד לגובה מותניה. מצבטי מתכת מוזהבים, פלג עם זנב שחור מבריק כמו משי, קולרים, אזיקים, מחסומים, רסנים, סרגל עץ, מקלות הצלפה, שוט, ויברטורים בגדלים, צבעים וחומרים שונים עשויים סיליקון, פלסטיק, מתכת וזכוכית קרה.
"הסיור נגמר, את מוכנה להדגמה?" קול בס, נמוך ואיטי נשמע מאחוריה. היא הסתובבה בבהלה וראתה גבר כהה וגבוה עם שיער שחור עבה וסבוך, עיניים כחולות בורקות בין ריסים ארוכים ושחורים, אף יווני ושפתיים עסיסיות שנראה היה כאילו עומדות לפרוץ מהמעטפת שלהן. תווי פניו חזקים וברורים כאילו גולפו הרגע בעץ על ידי הטוב באמנים.
"אם תרצי שאפסיק, אבל באמת שאעצור ולא אמשיך תאמרי - כבתה להבתי. אל תמהרי להתקפל העונג הוא של שנינו. ועכשיו תתפשטי" היא לא ידעה מדוע אבל הידיים שלה החלו לזוז מעצמן, להפשיל את כתפיות שמלתה ולהשיל אותה מגופה היישר לרצפה.
הוא הביט בה וראה אותה יפה, גאה, נבוכה, עומדת בתוך שלולית השמלה הכחולה, גופה תמיר ודקיק, חזה קטן, מזדקר וניצוץ טבעת זהב מהבהב בפיטמה הימנית. הוא חייך לעצמו והרגיש שמשהו התעורר באזור חלציו.
לעומת המותן הצרה התעגל ישבן חצוף עטוף בתחתוני כותנה בצבע אפרסק.
הוא רצה לגשת ולנגוס, פשוט לרדת על ברכיו לקרב את אפו, להריח את אבקת הכביסה לפתוח את פיו הגדול ולנגוס. הוא יתחיל בתחתית הישבן, בקפל שמחבר אותו לירך והשאיר סימן אי- שיזוף לבן. איך הוא יושב שם ברכות מחכה שיטעמו אותו, ואז...הייתי משכיב אותה על צידה, מפסק לה את הרגל למעלה ובוצע את הכוס שלה לשניים ככה עם התחתון שכתם רטוב כבר מבצבץ בו ונוגס. כמו כלב מטורף אקרע ממנה את התחתונים עד שהכוס הרטוב שלה יהיה פתוח פרוס לפני מתחנן שאכניס כבר משהו לתוכו. היא השתעלה והוא חזר למציאות הוא ידע שזה לא יהיה כל כך קל איתה, היא מלכה. והוא השתוקק לזיין אותה.

1

לפני 13 שנים. 24 בפברואר 2011 בשעה 0:25

החיים שלה קורסים היא חשבה לעצמה. שבע שנים בעיר הגדולה, עשר שנים מחוץ לבית הוריה. סוללת את הדרך לאושר, אך בינתיים נתקלת במכשול אחר מכשול. ושורדת. השעון הביולוגי מראה את הספרות 27, מצפצף בקול צורם חסר רחמים ומעיר אותה למציאות תל אביבית אפופת עשן אוטובוסים בדרום תל אביב. "יש לי את הפייסבוק הכי משעמם בעולם! אלף שבע מאות חברים, מתוכם מאתיים מחוברים כרגע, ואף אחד, אף לא אחד – מעניין!!"
שנים שלא ניהלה זוגיות נורמאלית. מאז שעזבה את האקס המיתולוגי שזיינה שלוש שנים רצופות הפתיעה אפילו את עצמה בכל אשר יכול לקרות. וקרה. חזרה בתשובה וכמעט חתונה, מעבר לנשים וחקירת העולם הלסבי, חמש שנים, היטב ולעומק. ושוב גברים גבוהים, נמוכים, חכמים, גולשים, עשירים, סטלנים עם מכנה משותף אחד – חרמנים. "אותו מכנה שבעצם קישר גם ביינה לבנם" חשבה לעצמה והקליקה בגוגל "כושי צפייה ישירה" ולאחר מכן לחצה על "חפש". אתרי סקס, סרטים, מצלמות בצפייה ישירה ופורומים שונים נפרשו על המסך. היא החלה לחוש ברטיבות בין רגליה, הניחה את הלפטופ על המיטה והתהפכה על ביטנה. נהנית לשנייה מהמגע הקר של שמיכת הפוך הכבולה בין רגליה, משדרת זרמים נעימים לכל חלקי גופה.
"שיפחה בלונדינית מצייתת למאסטר שחור עם זין ענק". איך אפשר שלא להקליק? מיד נפתח אתר בגווני שחור, אפור ואדום בשם המרתף ושני לחצנים במרכזו – "כניסה למנויים" ו-"כניסה למתעניינים". היא הקליקה בהתעניינות ונכנסה לאתר. רשימת צ'אט התנוססה בצידו השמאלי של המסך תחת הכותרת "כרגע במרתף" וכינויים כמו "שטיח לרגליך", "מאסטר G ו"המלכה לימור" ריצדו מול עיניה הכחולות. לצד כל כינוי הופיע בסוגרים (שולט/ת) או (נשלט/ת).עולם שלם נגלה בפניה, אך האפשרויות חסומות כל עוד היא לא מקלידה מספר פרטים אישיים ונרשמת לאתר. היא בחרה בכינוי"lady M" באופן אינטואיטיבי, ללא מחשבה ידעה שהיא ליידי, מלכה ולא שיפחה. היא בחרה שלא להוסיף תמונה אך מילאה את הריבוע הקטן שהורה לה לספר על עצמה. "1.70 ללא עקבים. עיניים כחולות, תלתלים. ליידי אמיתית, דם כחול זורם בעורקים. לא לבעלי לב חלש! לאמיצים וצייתנים".
היא הבחינה במילון מונחים והחליטה שזו דרך טובה להתחיל. הוגדרו מילים כגון, שפחה, אדון וסוגי סשן שמתבצעים ביניהם. מונחים נוספים התייחסו לציוד, העדפות מיניות והנחיות בטיחותיות. "הנחיות בטיחותיות??" חשבה לעצמה בהתרגשות. מסתבר שצריך גבולות, צריך מילת ביטחון שמאפשרת לצד הכנוע לעצור את הסשן בכל שלב או להוריד את רמת הקושי שלו באם הוא נעשה מסוכן, מפחיד או כואב מידי. סרטים החלו להתרוצץ אצלה בראש ואותות מחלק דרומי בגופה הזכיר לה שהיא קיימת. זה מצחיק אבל פעמים רבות השתמשה באזור הקדוש של גופה על מנת לקבל זריקה לאגו, לייצב קצת את הביטחון העצמי או סתם כדי לא להיות לבד. היא הייתה סקסית, היא אהבה להזדיין, היא הייתה טובה בזה והיא ידעה את זה.
ההבהוב אדום מהמסך הודיע כי התקבלה הודעה. היא שילבה את רגליה זו בזו, מתחה אותן עד קצות האצבעות וכיווצה את ישבנה. "ברוכה הבאה lady M נפעמתי לקרוא את כרטיסך הייני ממושמע, נאמן ובעל ניסיון כרהיט, משרת, עם חיבה עצומה לכפות רגלים. אשמח אם הליידי תשקול את שרותי. רוב תודות עבד נאמן". תמיד חשבה שאלימות והשפלה הם חלק מהסקס בלבד, אך בעולם הבדס"מ הם חלק משגרת היומיום. "איך ומה עונים להודעה כזאת?"
היא טיילה בין פורומים, בלוגים ותמונות של מנויי האתר ונעצרה בכרטיס של "המלכה ניקול". ליד שמה צוין שהיא מלכה בתשלום ומתחת הופיעה תמונה של בחורה נאה קרובה לשנות השלושים עם חזה ענק שמאיים לפרוץ מתוך מחוך עור שחור. לרגליה מגף שחור מבריק בעל עקב סיכה זהוב, דקיק וארוך במיוחד. המלכה הביטה ישירות למצלמה במבט גאה, מפתה ורגוע. מקל הצלפה גמיש בידה ולפניה גבר עירום כורע על ארבע מוכן לענישה. עיניו מכוסות בצעיף סאטן שחור. איבר מינו מתוח וזקור אל על, נדמה כאילו עומד להתפרץ בכל רגע בעוד שהמלכה מחדירה את עקב הסיכה היישר לתוך ישבנו. עיניה נפערו למראה התמונה ועוד יותר כשהחלה לקרוא את השירותים אשר מציעה המלכה. שירותים אשר הבינה את משמעותם רק לאחר שחזרה פעמים רבות למילון המונחים. "מקלחות זהב, ביזאר רומי וביזאר אדום" הקנו ללקוח את ההזדמנות לפגוש מקרוב את האזור המלכותי וליהנות לא אחרת מאשר שתן, צואה והפרשות חודשיות. "מי רוצה שיעשו לו את זה? איך אפשר בכלל לשבת למישהו על הפרצוף ולהתרכז?"
היא נכנסה לכרטיס של שולט בשם "אופל" והחלה לקרוא "מאסטר החובב שליטה פיזית ומנטאלית, מתמחה בחינוך שפחות בעייתיות. לאחר תאום ציפיות וקביעת מילת ביטחון השמיים הם הגבול. כשתשרתי בנאמנות ובצייתנות את אדונך תמצאי את מקומך בעולם".
היא הרחיקה את הלפטופ, הניחה את ראשה על הכרית, עצמה את עיניה ושלחה את ידה בצייתנות לנקודה הרטובה בין שתי רגליה. היא דמיינה את עצמה בדירת לופט ישנה אשר שמרה על קירות בטון חשופים. היא פסעה באיטיות לתוך הדירה והגיעה לבר משקאות מפואר עם כסאות עור גבוהים. הבר השקיף על חלל עגול מוקף מראות מכל עבר. במרכז החלל הוצבה ספק מיטת ברזל ספק שולחן מנתחים ומגוון אביזרים משונים נתלו והונחו סביב.

בשלב הזה נאלצתי להפנות את אצבעותי לפעולה אחרת... ההמשך יבוא..אני מקווה.