ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הרפתקאות אפלות

סיפור בהמשכים.
לפני 13 שנים. 19 ביוני 2010 בשעה 15:04

שלום לכולם.
אני משתמש בבלוג הזה כטיוטה לכתיבת סיפור שמסתובב לי בראש כבר הרבה שנים. בזמן שהסיפור כולל חלקים ארוטיים, כמו גם קטעי בדס"מ, הסיפור הזה הוא איננו סיפור ארוטי בפני עצמו. זהו בראש ובראשונה סיפור הרפתקאות ומשלב בתוכו גם אלמנטים של אימה, פנטסיה, מסתורין, ועוד.

למה לפרסם את הסיפור בבלוג?
כי אני רוצה לקבל את התגובות שלכם. בלי לפגוע, אבל תגובות כמו "אהבתי" או "לא אהבתי" לא שוות לי הרבה. בבקשה כשאתם קוראים את הסיפור תזכרו שאני כותב אותו בבלוג בעקבות סיבה מסויימת ואם אתם יכולים בבקשה תפרטו: מה אהבתם? מה לא אהבתם? מה לדעתכם צריך לשפר? מה צריך להשאיר? מה הייתם עושים אחרת? בצורה כזו אני אוכל לשפר את הסיפור ולהפוך אותו לטוב יותר.

למה לפרסם את הסיפור דווקא בכלוב?
כפי שציינתי הסיפור יכלול מספר חלקים ארוטיים ומספר חלקים של בדס"מ ושליטה (בחלק מהמקרים אלו אותם חלקים, אבל לא תמיד). באמצעות זה שאני מפרסם את הסיפור דווקא בכלוב אני משיג שתי מטרות. 1- אני לא צריך לחשוש שמא הקהל שלי כולל כאלו שהתכנים עלולים לההיות בעייתים עבורם או קטינים. 2- אני נוטה להאמין שחלק מקהל היעד עבור הסיפור הינו הגולשים הקבועים בכלוב. לפיכך, אתם מהווים עבורי מדגם מצויין של קהל הקוראים העתידיים של הספר.

אז אני מקווה שתהנו, ומקווה עוד יותר שתוכלו לעזור לי להפוך את הסיפור הזה לטוב ביותר שאפשר.

מאהב שחושל בגיהנום.