צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הנשלט שבכלוב !

סיפוריים אישיים מהחיים
לפני 8 שנים. 30 בספטמבר 2015 בשעה 13:14

סמנו את זה עם העכבר ואז כפתור ימני עבור אל

לפני 9 שנים. 7 בפברואר 2015 בשעה 21:57

עד לפני זמן לא רב, אליסה אפונינה הייתה נערה נמרצת שחלמה לעסוק בקולנוע ונחשבה לתלמידה מצטיינת ופופולארית בתיכון בו למדה בקנדה. תאונת דרכים קשה שעברה שינתה הכל: אליסה הייתה ברכב עם אמה, אחיה ובן הזוג של אמה שנהג במהירות מופרזת במזג אוויר סוער. הרכב התהפך לתעלה, ואליסה נפגעה קשה בראשה.

אחרי התאונה היא הפכה מתלמידה נמרצת ופעילה לנערה מנומנמת עם בעיות בזיכרון, בשליטה בדחפים וביצירת קשרים חברתיים. אחד המורים של אליסה סיפר כי היא החלה להעיר הערות מיניות בכיתה בלי להבין מה היא עושה או אומרת. היא נשרה מבית הספר, לא הצליחה לסיים 12 שנות לימוד ולהוציא תעודת בגרות.

השבוע נערך המשפט של בן הזוג לשעבר של אמה, שהואשם בנהיגה רשלנית. מאז התאונה אליסה החלה לעבוד כמלכת סאדו, ועורכי דינה טענו שהבחירה בעיסוק מוכיחה כי היא אינה חושבת בצורה בהירה בגלל פגיעות הראש הקשות ופגיעה בחלקי המוח שאחראיים על הפעלת שיקול דעת ובהתפתחות הקוגנטיבית שלה.

http://news.walla.co.il/item/2825755

לפני 9 שנים. 5 בדצמבר 2014 בשעה 20:07

על פי חוק חדש שעבר השבוע בבריטניה, ספנקינג, פיסטינג, השתנות, ישיבה על הפנים ואפילו גמירות של נשים (סקווירטינג) אסורים בפורנו הבריטי.

תקנות השידור החדשות של בריטניה דורשות מהפורנו המוצג בערוצי ה-VOD והאינטרנט השונים בממלכה, ליישר קו עם האיסורים המוטלים על סרטי פורנו הנמכרים בספריות הווידאו וחנויות הסקס, שהוטלו על ידי מועצת צנזורת הסרטים הבריטית.

רשימת האקטים אותם ייאלצו במאי הפורנו הבריטיים לחתוך מסרטיהם ארוכה מאוד וכוללת בין השאר: ספנקינג, הלקאות, הצלפות אגרסיביות, חדירה באמצעות כל עצם ה'מזוהה עם אלימות', התעללות פיזית או מילולית (גם לא בהסכמת הצדדים), "מקלחות זהב", גמירה נשית, חניקות, ישיבה על הפנים ופיסטינג.