סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

Gate of Pain

לפני 13 שנים. 16 בנובמבר 2010 בשעה 22:06

כמו בכל דבר בעולם, הכל בסוף תהליך מתחלק לשניים: Yin / Yang. בכלכלה זה מנהלים ועובדים, בצבא זה מפקדים ופקודים ובעולם הזה זה שולטים ונשלטים. אדם נולד לאחד מהקטגוריות האלה. האישיות שלו בנויה ומובלת באופן עצמאי לתוך הקטגוריה המתאימה לו ושם עליו להיות הכי טוב שיש!!! לכולנו יש את אותה נקודה שבלב שמובילה אותנו כמו פנס דולק במערה חשוכה. או שאתה תשלוט או שישלטו בך. הכללים מאוד ברורים, ההשתייכות מאוד ברורה. מזהים את זה בטון דיבור שלך, בצורת החשיבה, בהליכה, בהבעות פנים ועוד. אז האמת נולדתי ככה: חזק, מוביל, דומיננטי בלי הרבה תפאורה ותחפושת. אני לומד ועובד כמו כולם אבל תמיד הגעתי מהר מאוד לראש הפרמידה. אז נכון, למרות שנולדתי עם תכונות אופי חזקות, אני לא באמת מכיר את העולם הזה שנקרא BDSM. אני מרגיש כמו עולה חדש או ילד שרק עכשיו גילו לו, שמעבר לחומה של השכונה, יש גן משחקים גדול יותר.
אני לומד את החוקים, את הדינמיקה, את השפה, את האזור, את הערים במדינה החדשה הזאת (כל המועדונים והמסיבות) והכי חשוב מקווה ללמוד אתכם ומכם.
אחרי מסע ארוך של 28 שנים החלטתי להביא לידי ביטוי את כל היכולות שלי. זכיתי לגלות שיש עולם שמאפשר לך להיות מי שאתה ללא מערכת שיפוטית והכל באמת בסדר. פשוט להיות אמיתי ולתת לנקודה שבלב להוביל אותך.
ביהדות אומרים: עשה לך רב. אני בחרתי במלכות. בטי רציתי לומר תודה שבחרת בי ללמוד ממך.
לפני עוד מסע ארוך ומרתק.... בכל זאת יש כ"כ הרבה משחקים בגן המשחקים החדש שלי!
Gate of Pain