צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 19 שנים. יום שבת, 8 בדצמבר 2007 בשעה 12:41

חג שמח ובוקר טוב!

טוב, אז מה לעזעזל קרה אתמול??
כל הערב מעורפל אצלי מעט... אני חושב שעירבבתי משהו לא טוב 😒

(ועדיין, לא הדלקתי סיגריה! כבר שבוע בדיוק!)



יש בן אדם או שניים שהלוואי והיו מתנהגים קצת אחרת אתמול.. אולי לא הייתי מגיע למצב שיכרות כזה.

אני כן זוכר שהייתה מסיבה מעולה אתמול, הייתה מוזיקה טובה, היו אנשים טובים.. אתם יודעים, כרגיל.
וגם יום חמישי הייתה מסיבה טובה.



אבל לי.. היה סופ"ש גרוע!!!!!!!!!! גרוע! גרוע! גרוע! גרוע!
(רק רציתי להוציא את זה מהמערכת)


שוב, חג שמח! ושבוע טוב!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י