צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 19 שנים. יום ראשון, 9 בדצמבר 2007 בשעה 21:09

הכל עכשיו בסדר.

טוב, לא הכל..

הרוב בסדר.

טוב, נו, גם לא הרוב..

לא הכל, לא בסדר!

הנה זאת הגדרה.

יש לי עוד בן אדם אחד (נכון לעכשיו) לדבר איתו.
אין לי מושג מה תיהיה התוצאה של השיחה.
היא יכולה להיות גורלית או לא גורלית.

בכל מקרה, אני בן אדם נח. תמים. שקט.
קל מאד להרגיע אותי, להבטיח שהכל בסדר.
אני יאמין. למרות הכל..

עד שבן אדם לא מוכיח לי ללא צל-צילו של ספק שהוא לא ראוי לאמונתי, אני סולח ומחליק.

אתם כניראה חושבים שפוגעים בי מלא עם המצב הזה, אה?
אז זהו שלא.

רוב האנשים רוצים להיות אנשים טובים, וברגע שיש בן אדם שמאמין שהם כאלו, הם לא יפגעו בו.

כמובן שאני לא מדבר על נוכלים ואנשי מכירות (גם אני הייתי :). אני לא פתי!



פשוט... אופטימיסט.



ולליידי האחת והיחידה, אני מצטער. מכל ליבי.


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י