צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 19 שנים. יום שבת, 29 בדצמבר 2007 בשעה 19:58

מכירים את זה שאתם מחכים למשהו הרבה זמן, ואז כשזה מגיעה אז אתם מתאכזבים?

אז במסיבה האחרונה של הלימיט, זה לא היה ככה! 😄

היתה מסיבה מעולה!!! הייתי כל כך עייף ממנה, אבל כל כך מבסוט 😄


לא הייתי שיכור (לפחות לא לגמרי..) אבל בכל מקרה, רק עכשיו נזכרתי בכל מה שקרה בלילה..


ברגע אחד אני לא בטוח אבל... באמת יצא לי להצליף בליידי שלי...?

לילה הזוי..

כיף כיף כיף והזוי!

😄 :) 😄 :) 😄 :) 😄 :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י