לפני 18 שנים. יום שישי, 4 בינואר 2008 בשעה 12:50
יש כבר מה לכתוב על הפלייגראונד..
נחכה עד סוף המסיבה של הלימיט ואז אני אכתוב על שניהם.
סבלנות!
יש כבר מה לכתוב על הפלייגראונד..
נחכה עד סוף המסיבה של הלימיט ואז אני אכתוב על שניהם.
סבלנות!