צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 18 שנים. יום שלישי, 29 בינואר 2008 בשעה 11:42

איזה מזג אוויר! הרוחות פותחות וסוגרות לי את התריסים! 😄

אתמול התמוטטתי למיטה בסביבות 6 בערב, וישנתי עד 7 בבוקר היום.
ישנתי טובבב!!! אני רק מצטער שלא הלכתי ללימיט אתמול!

כל היום אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי. הייתי במחשב, ראיתי טלויזיה, שוב עשיתי חיפוש חסר טעם של עבודה באינטרנט.

עכשיו יש לי הרגשה כאילו עכשיו כבר 12 בלילה או משהו.. אבל לא, רק ארבע וחצי....


ואני צריך לצאת ולחפש עבודה, וממש לא בא לי במזג האוויר הזה. מצד שני, לא נשארו לי הרבה ברירות..

גם אם אני אחפש מקלט אצל אנשים יקרים בתל אביב לערב נטול דאגות, זה לא פותר כלום.


יש מצב טוב שאני אחכה למחר, הרוחות האלו לא עושות לי טוב.


חוץ מזה,
אני עדיין מחייך. :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י