צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 18 שנים. יום שלישי, 5 בפברואר 2008 בשעה 16:33

תאמת יש כמה וכמה נושאים שרציתי לכתוב עליהם... כשנסעתי היום באוטובוס קפצו לי איזה עשר מונולוגים שאני רוצה לכתוב..
ואני חושב שאישה אחת באוטובוס התעניינה בי... 😄

אבל אין לי כח לכתוב.

מה שכן, יש תמונה שלי בעיתון. לרגע כמעט אכלתי סרט על זה, אבל פאק איט!
הנה:
[url]]


ניראה לי ששלב הראיונות שלי נגמר. מחכה לטלפון שיגיד לי להתחיל לעבוד.
(כל עוד הם לא ראו את הכתבה שלמעלה 😄 )


שבוע מעולה לכולם!

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י