לפני 18 שנים. יום שלישי, 5 בפברואר 2008 בשעה 16:33
תאמת יש כמה וכמה נושאים שרציתי לכתוב עליהם... כשנסעתי היום באוטובוס קפצו לי איזה עשר מונולוגים שאני רוצה לכתוב..
ואני חושב שאישה אחת באוטובוס התעניינה בי... 😄
אבל אין לי כח לכתוב.
מה שכן, יש תמונה שלי בעיתון. לרגע כמעט אכלתי סרט על זה, אבל פאק איט!
הנה:
[url]]
ניראה לי ששלב הראיונות שלי נגמר. מחכה לטלפון שיגיד לי להתחיל לעבוד.
(כל עוד הם לא ראו את הכתבה שלמעלה 😄 )
שבוע מעולה לכולם!

