צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 18 שנים. יום חמישי, 14 בפברואר 2008 בשעה 23:49

לפני זמן מה החלטתי לרשום בפרופיל שלי, "לא מחפש".
וכששאלו אותי האם זה אומר שמצאתי מישהי, אמרתי שלא, אני פשוט מקווה להימצא.

אז עכשיו אני מודיע. נמצאתי!
יש לי מספיק דאגות לחשוב עליהם, אבל משום מה אני חושב רק עליה ומחייך 😄



מצטער אם התעלמתי ממישהו שלא בכוונה ביומיים האחרונים..

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י