לפני 18 שנים. יום שישי, 12 בספטמבר 2008 בשעה 3:16
אני עדיין חי.
אין לי יותר מידי זמן פנוי לכתוב פה.
בהזדמנות אני אפרסם איזה פוסט על החודשיים האחרונים.
בגדול, הכל מעולה. :)
אני עדיין חי.
אין לי יותר מידי זמן פנוי לכתוב פה.
בהזדמנות אני אפרסם איזה פוסט על החודשיים האחרונים.
בגדול, הכל מעולה. :)