צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

רשומות הדרקון

סיפורים, בעיות, טענות או סתם מחשבות... אלו הם הרשומות שלי :)
לפני 17 שנים. יום רביעי, 22 באפריל 2009 בשעה 11:36

נגמר המנוי.
חזרתי להיות פשוט עם 😄

אגב, אני לא אבוא למסיבה בסוף.. לא מסתדר.


אני תוהה אבל.. למישהו אכפת?
אני שואל לא מרחמים עצמיים או משהו.
פשוט כשגרתי במרכז, בתקופה שהייתי עובד\מבלה באופן קבוע, ולא הייתי מגיע פעם אחת, היו אנשים שהרגישו בחסרוני.

עכשיו, אני לא בטוח אם מישהו זוכר אותי בכלל..

סתם תחושה מבאסת כזאת.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י