בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבטחתי ולכן אקיים (הכותרת זמנית)

מחשבות ראשוניות של נשלט לא כל כך ראשוני
לפני 6 שנים. 22 ביולי 2017 בשעה 19:21

"צעדיי" הראשונים כנשלט היו הרבה טרם ידעתי על מושגים של שולטת ונשלט.

הייתי תמיד מופנם ונבוך בנוכחות בנות אשר נראו לי תמיד כל כך יפות ועדינות, מושלמות, בלתי מושגות. אהבתי אותן והערצתי אותן.

סגדתי להן, לגוף שלהן, ליופי, לחיוך. אפילו כפות הרגליים שלהן נראו לי הדבר הכי יפה בעולם (הרבה לפני שפשוט הבנתי שיש לי פטיש לכפות רגליים). הייתי מדמיין את עצמי נושק לכפות רגליהן היפות, קטן וחלש לעומתן, משמש עבורן חפץ ושעשוע, אף פעם לא בן זוג. רציתי, לא האמנתי.

הרבה שנים עברו עד שמלכתי לימדה אותי שלהיות נשלט זו לא עמדת נחיתות ולא חולשה. שצריך הרבה כח ויכולת הכלה בשביל להיות נשלט באמת. יכולת להכיל את צרכיה הרגשיים של מלכתי, צרכיה הנפשיים, את אהבתה להיות חזקה ולשלוט, את הכאב החד של השוט.

אני אוהב כשהיא מתעללת בי. אני לא אוהב את הכאב, אלא את ההנאה שלה כשהיא מכאיבה לי, את החיוך שלה כשאני צועק מכאב, את היכולת שלה להמשיך ולהכאיב, להתעלם מכאביי. אני אוהב את היכולת שלה לראות אותי באמת, את הצרכים שלי כנשלט, את ההבנה שלה שאני רוצה לגדול, למתוח גבולות, אך זקוק לה לשם כך.   

 

חשבתי, מהם הצרכים של השולטת? מהם הצרכים של הנשלט? ועד כמה הם צרכים משלימים? אבל זה כבר לפעם הבאה....

 

שלך ורק שלך מלכתי היפה

לפני 6 שנים. 21 ביולי 2017 בשעה 17:47

לפני 6 שנים. 21 ביולי 2017 בשעה 9:35

לפני 6 שנים. 15 ביולי 2017 בשעה 20:00

במבט ראשון, רובנו (בחיים מחוץ לכלוב) מחפשים חופש, עצמאות ושליטה.

במבט שני, המציאות מאוד אחרת. רובנו נשלטים בחיי היום יום. ע"י נורמות, חוקים, ערכים, בוסים ועד רבים אחרים. וכבר כתבו על זה רבות (קאמי למשל) ולכן לא ארחיב. 

אז מה אם כן? מהו הצורך להיות נשלט? להיות שולט? 

יש מלכוד בלהיות נשלט ומזוכיסט. אם מלכתי לא מכיאבה לי באמת, היא אינה יכולה לשלוט בי (ואני רוצה שמלכתי תשלוט בי). אם היא שולטת בי, זה באמת כואב!

פרדוקס האהבה בראייה פסיכואנליטית אומר שאנו נמשכים לאדם המסמל עבורנו דמות מסוימת מהעבר איתה אנו רוצים לעשות תיקון. דמות שהסבה לנו כאב. אם מושא אהבתי מסבה לי כאב, היא עונה על הצורך, אך עודני כואב. לאחר שיעשה תיקון והקשר כבר לא יכאב, היא תחדל להיות מושא אהבתי.

הצורך להיות נשלט אם כן כמוהו צורך באהבה

ולהיות שולט/ת?

 

שלך מלכתי

 

נ.ב בהמשך אנסה לא להיות כ"כ רציני ואקדמי 😄