ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הבלוג החדש של נופר

מה שהיה נגמר והתחלה חדשה.
לפני 7 שנים. 1 בנובמבר 2016 בשעה 21:20

הרבה מאוד זמן לא כתבתי כאן פוסט, אבל עכשיו אחרי שנה וחודשיים מאז שעזבתי את ה "מאסטר" שקורא לעצמו מאסטר בשם בלבד. ואני יודעת שהוא קורא את הפוסט הזה, ואין לי שום בעיה עם זה. מאסטר שמנהל נשלטות בשלט רחוק בלבד. מאסטר שרק חשבתי שהוא אכן מהאסכולה הישנה אז טעיתי ובגדול. 

אבל זה כבר לא ממש משנה, הכל מאחורי, הוא מנהל וממשיך להתנהל עם נשלטות אחרות באותה הדרך.

נקסט - העולם הזה הוא עולם מדהים, מעצים מאוד, עולם ללא מסכות.  

הפוסט הזה לא מגיע ממקום של השמצה, הפוסט הזה למעשה מראה שלכל אחד ואחת יש תחליף ולפעמיים הוא יכול להיות הרבה יותר טוב ואיכותי. הכי חשוב לא להתפשר 

ולדעת לברור היטב את השולט/מאסטר הנכון, כמו גם נשלטת נכונה ללא פשרות.  שכן היום בדיוק לפני שנה וחודשיים, גיליתי את השולט המדהים שלי, שולט משכמו ומעלה. 

לא ארבה במילים, רק אומר לך מאסטר יקר שלי, אוהבת אותך מאוד. ומאחלת לנו עוד הרבה שנים מדהימות, מעצימות, עם שליטה מדהימה ואיכותית,  סשנים מטריפים ומענגים, וכמובן שמירה על מסגרת

קיימת. 

 

 

לפני 8 שנים. 11 באוקטובר 2015 בשעה 17:46

אני מתחילה בימים אלו התחלה חדשה מחקתי את הבלוג הקודם שלי. 

לא קשה לי בכלל להפך אני ממש מאושרת ונהנת מהמצב הקיים והנוכחי ואולי, זה אומר משהו על מערכת השליטה שהיתה קיימת בינינו.

כהיותי נשלטת במקום הקודם שלי, למדתי על עצמי המון דברים. 

אחד  מהדברים שלמדתי הוא לדעת להיות בעולם הזה, להיות בשביל המאסטר ולרצות אותו, אבל לא במטרה חד משמעית להעצים אותו על חשבוני. 

המשמעות בהעצמה היתה, כתיבת פוסטים שהקוראים יתפעלו מעצם קיומה של שליטה כזאת.   לחפש לו נשלטת אחרת בכל מחיר, נדרשתי לא לרשום שיוך לשמו, לא דיברנו בפון בכלל, והוא אף פעם לא הגיב על שום פוסט שלי, על סשנים אין מה לדבר בכלל. קצת מוזר לי היה להיות נשלטת שהאדון שלה מבקש ממנה לכתוב פוסטים  שעיקרם העצמה מנטאלית שלה תוך הגדרה מובהקת לעוצמתו מבלי להגיב. אבל קטונטי מלשפוט. אני חושבת שעד כאן זה בהחלט מספיק כדי להבין כיצד דברים התנהלו. 

מאחלת לו בהצלחה במציאת האחת.