אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אמת

זהו בלוג על החוויה שלי עם מאסטר טי35 או-דום מייל (..D.m)שהם אותו אחד . לשיפוטכם.
לפני 8 שנים. 21 ביוני 2015 בשעה 15:01

'השולט' הפחדן שולח נשים שיעשו עבורו את העבודה המלוכלכת. כי לבד  מפחד להתמודד. איזה גבר.... חחחח 

לפני 8 שנים. 18 ביוני 2015 בשעה 4:11

הוא כותב על הנשלטת הראויה. הוא כותב מה היא תקבל תמורת ההתמסרות שלה אליו. הוא יספק לה הגנה,דאגה,שמירה,אכפתיות. כאחת שהייתה שם  - הדבר האחרון שהוא יספק זה את כל הדברים החשובים האלה. מה כן הוא קיבל ? התמסרות טוטאלית שנענתה ב- שקרים,בגידות,מניפולציות,חוסר הערכה וכבוד ,אטימות לב, ניצול שליטה לרעה והכל במודעות מלאה ועוד דברים שהשתיקה יפה להן. הוא טוב וחזק במילים,זה מה שכובש אותן,מה שקובע בסוף זה לא המילים שמשתחררות ממנו כל כך בקלות  אלא המעשים. חזק במילים,חלש במעשים. ועוד דבר אחד חשוב, מי שקורא לעצמו גבר או שולט לא שולח את הידידות שלו לעשות פה אאוטינג לאנשים כפי הוא עשה לי. גבר או שולט אמיתי לא מתחבא מאחורי נשים שיבצעו עבורו את העבודה המלוכלכת. התואר האחרון שמגיע לאחד כזה זה תואר גבר או Male או דום או מאסטר. 

לפני 8 שנים. 12 ביוני 2015 בשעה 13:47

לך - שלכבודו נפתח הבלוג הזה- יום גאווה שמח. היות והתגלה שהינך אוהב את המין הגברי. האמת היו שם סימנים אך לא ייחסתי להם חשיבות מיוחדת. אולי זה מסביר את התיסכולים שלך שהעברת עליי. אז תחגוג ביום החשוב הזה, והכי חשוב לא להתבייש במה שאתה . כשם שלא התביישת לפגוע בי אל תתבייש בנטיותך האמיתיות. 

לפני 8 שנים. 12 ביוני 2015 בשעה 6:26

לך - שלכבודו נפתח הבלוג הזה- יום גאווה שמח. היות והתגלה שהינך אוהב את המין הגברי. האמת היו שם סימנים אך לא ייחסתי להם חשיבות מיוחדת. אולי זה מסביר את התיסכולים שלך שהעברת עליי. אז תחגוג ביום החשוב הזה, והכי חשוב לא להתבייש במה שאתה . כשם שלא התביישת לפגוע בי אל תתבייש בנטיותך האמיתיות. 

לפני 8 שנים. 25 במאי 2015 בשעה 3:26

לפני כחודשיים הוא אילץ אותי באמצעות איומים שיפרסם תמונות אינטימיות שלי ברשת אם לא אסיר את הבלוג שלי וכל הפוסטים הכתובים עליו, על מה שהוא עשה לי, על השקרים המניפולציות ההשפלות וההתעללות . נאלצתי בעל כורחי להסיר ולמחוק הכל אבל זה לא הספיק לו. הוא גם דרש ממני לרשום פוסט התנצלות (שקרי) אשר נכתב על ידו ומי שראה וזוכר הוא היה מלא שגיאות כתיב שלו,כי אני מעולם לא כותבת בשגיאות כתיב. רוב האנשים הבינו שמדובר בפוסט מאולץ שכנראה נכתב תחת איומים,והם צדקו . שתקתי על הכל כפי שהוא דרש ממני. והוא גם דרש ממני לחזור אליו . קיוויתי שמשהו אולי השתנה בו ושוב שמתי את מבטחי בו אחרי שהשבעתי אותו שלא יפגע בי יותר ושישמור עליי,הוא כובן הבטיח שלא יפגע אבל אלו היו הבטחות סרק.                      ---------------------------------- לאחר שחזרתי אליו והוא וידא שכביכול החזרה נראת כאילו מיוזמתי הוא התחיל במסכת איומים בהם הוא מכריח אותי להשיג לו את אחת הנשלטות של אחד השולטים פה. אני לא רציתי לעשות זאת,אבל הבנתי שאין לי הרבה ברירה וניסיתי להשיג לו אותה. דיברתי איתם וסיפרתי להם איך הוא גרם לי להשיג אותה בשבילו. הם לא היו מעוניינים בשום פנים ואופן לעשות עם אדם כזה החלפות. במשך תקופה הוא ניסה לגרום לי באובססיביות איומה להשיג אותה ,ניסיתי שוב אבל הם היו נחושים שלא. האובססיה שלו כלפי נשלטות מסויימות מהאתר ידועה גם לשולטים אחרים שכן גם עם שולטים אחרים הוא ניסה בדרכים פאטתיות להשיג נשלטות של אותן שולטים.  --------------------------------------לאחרונה עלה כאן בלוג של זוג נשלטים שהם תחת השליטה שלו. הוא תמיד שמר על אנונימיות ותמיד היה אוסר על נשלטות לכתוב עליו פוסטים. אז לאחרונה קרתה הפתעה ,הוא דרש מהזוג הזה לרשום את הניק שלו לצד הניק שלהם,שהם תחת השליטה והאימון ״המדהים״ שלו. כל הפוסטים בבלוג כתובים כמובן עליו ועל כמה הוא אדון נפלא ומקצועי ואיכותי. הסיבה האמיתית לכל ההצגה הזאת היא ניסיון נואש שלו לנקות את שמו אחרי שרבות נפגעו ממנו והתחילו לדבר עליו. כרגע הוא משתמש בזוג הזה שלא באמת מכירים אותו אלא את הצדדים הצבועים שבאישיותו כדי להרשים אותם וכדי שהם כביכול יעידו את הרושם המזויף שהוא מייצר עליהם ועל כל יושבי האתר. הסיבה הנוספת לבלוג השקרי והמוגזם שלהם שאין שום קשר בינו לבין המציאות ,היא נסיון נואש להשיג נשלטת של אחד השולטים כאן. לאחר שהם סירבו בכל תוקף להחלפות איתו ,הוא העלה את הרעיון אם כתיבת הבלוג של אותו זוג שבו הם מהללים ומשבחים את אדונם הנפלא (כמובן שהכל שקרים והגזמות) והוא מצפה מאותו זוג כיוון שהם חברים עם אותה הנשלטת ,לתקן את הרושם שנוצר עליו כדי שהיא תנסה לשכנעה את אדונה ללכת אליו. --------------------- איתי הוא ניסה להשיג אותה דרך איומים כאלה ואחרים שגרמו לי לטראומות,ואם תתחילו לשאול למה לא עזבת ,הסיבות כתובות ואפשר להבין ממה שכתוב הכל.