צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

יחסים אסורים

פה אכתוב על הרומן שלי עם אדוני הנערץ ועל הרגשות והאהבה המדהימה שלי אליו.
לפני 10 שנים. 25 בינואר 2014 בשעה 22:45

 

ביום אחרי שהזדיינו בפעם הראשונה, אדוני  בא לדירה שלי. בשלב הזה אני מודה שעוד היו לי התלבטויות אבל ברגע שראיתי אותו התנפלנו אחד על השניה בתשוקה מטורפת ולא ראיתי בעיניים. הסקס איתו היה חזק ואגרסיבי ביותר מכל מה שהיכרתי עד אותו רגע, והרגשתי שאני בעננים, כאילו שהוא קורא את המחשבות שלי ויודע בדיוק מה אני צריכה.  הוא נתן לי ספנקים קטנים בטוסיק ובשדיים וצחק כשראה שאני מתגרה מזה,   וגומרת שלוש פעמים ברצף ועדיין לא שבעה ומתחננת לעוד. הוא תקע לי שלוש אצבעות בתוך הכוס וקרא לי  כלבה מיוחמת,  אבל בפעם הזאת, שנייה לפני שהצלחתי לגמור הוא הוציא אותם, ובצורה שעוד יותר גירתה והטריפה  אותי מרח את כל הזרע שהייתי מלאה בו על הכוס שלי ועל השדיים, ואז הפסיק ואמר שנמשיך רק  אחרי שנדבר כי הוא חייב לשתף אותי במשהו. לא הבנתי ואפילו כעסתי עליו שזה לא יכול לחכות,  אבל הוא התעקש ונישק אותי בעדינות כזאת שרק רציתי שלא יעזוב אותי.  

בשיחה הוא היה עדין איתי וחיבק אותי, וקרא לי קטנה  שלו בצורה שנכנסה לי ישר ללב, ואז הוא  גילה לי את הסוד שלו. הוא סיפר לי שכבר הרבה שנים הוא ואחותי לא מסתדרים במיטה ושהיא דוחה אותו ולא מסכימה לקיים איתו יחסים, ומעמידה כל  מיני תנאים כדי לשכב איתו עד שגם אין לו חשק. בגלל המצב בבית הוא נאלץ למצוא סיפוק בחוץ, וככה הוא גילה את עולם הבדס"מ והתמכר אליו. בכדי שגם אני אבין על מה מדובר הוא נתן לי לקרוא כמה בלוגים וסיפורים בכלוב, ושאל אותי מה דעתי עליהם. באותו רגע  אמרתי לו שאני לא יודעת מה לחשוב וחיבקתי אותו. אדוני חשב כמה רגעים והסתכל לי עמוק בעיניים ופתאום ראיתי בפעם הראשונה איך שהמבט שלו מתחלף, והכל משתנה בשניה.

בהפתעה הוא תפס לי את הראש והוריד אותי למטה על הרצפה ודרך עם הרגל שלו על הצוואר שלי. לא העזתי לזוז ובאופן אינסטינקטיבי חיכיתי לראות מה יקרה. הוא הוריד את הרגל ושמעתי אותו מסתובב בחדר ופתאום ניגש אלי שוב ונותן לי סריה של ספנקים  שגרמו לי לקפוץ ולהתפתל, ובלי הכנה  תקע שוב את האצבעות בכוס שלי והתחיל לזיין אותי עד שכמעט גמרתי, והפסיק ברגע האחרון.

אחר כך הוא נתן לי את המשימה הראשונה שלי. לקרוא וללמוד מה המשמעות של להיות נשלטת ולהחליט אם אני רוצה להיות הנשלטת שלו, ולפני שיצא בכיוון הביתה הבטיח לי שאם התשובה תהיה שכן, הוא ירשה לי לגמור.

 

זה לקח לי בדיוק שעה לחזור אליו , אבל זאת לא חוכמה, כי כבר הייתי מכורה אליו.

 

}}}}}}}{{{{{{{

לפני 10 שנים. 25 בינואר 2014 בשעה 12:26

כשאחותי הגדולה הכירה את בעלה הייתי עדיין ילדה. הבדל הגילאים ביני ואחותי הוא ארבע עשרה שנים ככה שאפשר להגיד שהיא גידלה אותי. כשהיא התחתנה עם אורי שגדול ממנה בעוד חמש שנים, אחרי כמה שנים שהם יצאו, הייתי בקושי בת 12 . אחרי שהיא ילדה,  התחלתי להגיע אליהם די הרבה כדי לעזור לאחותי לטפל בילדים, וכל התקופה הזאת אני זוכרת את אורי בתור דוד, שחשבתי שהוא נורא מבוגר, וטיפל'ה התביישתי ממנו למרות שהיה נחמד אלי ותמיד מתעניין מה קורה איתי, ואיך בבית הספר ודברים מהסוג הזה.

רק לפני כמה שנים שמתי לב אליו בתור גבר.  זה היה במסיבת יום הולדת של הגדול שלהם. כל המשפחה הגיעה לעשות על האש אצלם בחצר, ואורי עמד בצד ועישן סיגריה ופתאום בחושך שמתי לב שהוא נראה ממש טוב ומאד צעיר לגילו. באותו זמן לא חשבתי  על זה יותר מדי ושמחתי בשביל אחותי שיש לה  בעל חתיך וספורטיבי ששומר על עצמו, ובכל זאת היה הבדל בהתייחסות שלי אליו. נהייתי ביישנית על ידו אבל בצורה שונה מהביישנות של פעם. שמתי לב שלפעמים הוא מסתכל עלי וכל פעם חשבתי מה הוא חושב עלי ואם הוא נמשך אלי, וככה זה המשיך, במבטים, כמה שנים, שבהם המשיכה שלי אליו גדלה וגדלה. התחלתי לדמיין איך הוא במיטה ופעם כשתפסתי אותו מסתכל על הפיטמות שלי , כשאני חשבתי שזה בטעות, הרגשתי את התחתונים שלי נרטבים בניגוד לרצוני.

היום אני יודעת ממנו שבזמן הזה שאני פינטזתי עליו, ועוד לפני כן  הוא כבר פינטז עלי  אבל לשנינו לא היה אומץ לעשות משהו בנידון, וכמובן ששנינו לא רצינו לפגוע באחותי.

לפני שלושה חודשים יותר נכון 99  ימים בדיוק  זה השתנה. היה יום שבת ואחותי הייתה צריכה מצרכים מהסופר שהוא התנדב לקנות, ואז אחותי הציעה שאני אצטרף אליו כי הוא  תמיד שוכח חצי מהרשימה. לבשתי באותו יום גופיה הדוקה שהבליטה את החזה,  ושורטס קצר ותוך כדי נסיעה הרגשתי שהוא מסתכל עלי, כשלי ברור שאלה לא מבטים תמימים.  מצד אחד נלחמתי בזה ומצד שני רק רציתי שהוא ייגע בי כבר, וכמובן שהגוף שלי הגיב בטירוף, ומצידו, הוא לא היה יכול לראות את הרטיבות בין רגליי, אבל לא היה יכול לפספס את   הפיטמות שלי שהזדקרו והתקשו במלוא אורכן ממש מבקשות ממנו לגעת.

בדרך בחזרה הביתה זה כבר היה בלתי נסבל ואז קרה הנס. הוא פשוט ירד מהדרך ועצר את האוטו בצד, ובלי לבקש את רשותי  משך אותי אליו והתחיל לנשק אותי. הרגשתי שאני מחושמלת  בכל הגוף, ולא רציתי שזה ייגמר לעולם. דחפתי  את עצמי אליו כמה שיכולתי, וביקשתי ממנו שיזיין אותי . הוא לא היה צריך הרבה שכנוע, פתח את הג'ינס, משך את הג'ינס שלי למטה, ואת הגופיה למעלה,  והושיב אותי על הזין הזקור והמדהים שלו שמאז זכיתי להכיר ולהעריץ. גמרנו בתוך דקה ואחר כך גמרנו עוד פעמיים לפני שנסענו הביתה, אבל לשנינו היה ברור שזה לא הסוף אלא רק ההתחלה  וקבענו למחרת אצלי.

זו הייתה ההתחלה ומאז קרה עוד המון, ועוד אספר על זה,  ואחד הדברים הוא שבזמן הזה גיליתי בזכותו את עולם הבדס"מ והשליטה ואת האתר הזה שהוא סיפר לי עליו וציווה עלי לכתוב בו  ובשבילו את סיפור האהבה  המדהים שלנו  ואת הרגשות שלי אליו.  

 

המשך יבוא.