סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפחה של חEם

שפחה כנועה ומושפלת
לפני 9 שנים. 20 ביוני 2014 בשעה 0:30

האדון שלי ואני דיברנו המון על להפגש לפני התאריך 26.6.14 שאז בטוח יהיה לי זמן פנוי לסשן, עקב קשיים שמערימים עלינו החיים.
האדון שלי אמר לי למצוא חלון הזדמנויות כדי שנפגש לפני, החלון נפתח וניצלתי אותו.
הודעתי לאדון שלי שאני בחופש מהעבודה עקב נקיון של הבית שנבע כתוצאה מריסוס של ג'וקים... חיה מגעילה ביותר.
והאדון שלי אמר שהוא יבדוק מה האופציות למפגש וסגר על מקום.
אחרי מספר שעות התייפייפתי והלכתי למקום המפגש.
הייתי צריכה לעלות על הרכבת בשעה מסויימת ואיחרתי אותה, פחדתי לאחר לאדון שלי, התקשרתי אליו ואמרתי לו שאני לוקחת מונית ספיישל למקום, הוא אמר לי שלא אקח את המונית מפני שגם הוא מאחר ושלא אלחץ.
האדון שלי הזכיר לי שהוא רוצה אותי בלי חזייה ובלי תחתונים, איך שירדתי מהרכבת הורדתי את החזייה והתחתונים וככה הלכתי למקום המפגש.
הגעתי למקום ועמדתי כמו שהאדון שלי אמר לי עם רגליים מפוסקות וידיים מאחורי הגב וככה חיכיתי לאדוני ברחוב הומה אדם, האדון שלי הגיע היום מהר ולא נתן לי לחכות לו הרבה זמן... הרגשתי טוב עם זה.. הרגשתי שהוא קשוב אלי ולדברים שמפריעים לי.
האדון שלי לקח אותי לסמטה שהיה בה ריח מסריח... ריח של חרא וביוב, הוא נתן לי 2 סטירות... חוב קטן שהייתי חייבת לו 😉 הרגשתי טוב עם זה... האדון שלי עקבי ולא עושה לי הנחות... וזוכר דברים שאני הייתי רוצה לשכוח... או שלא חחח.
אחר כך האדון שלי החזיק לי את פרק כף היד וסחב אותי למונית שירות ככה, הרגשתי כמו ילדה קטנה שמחזיקים אותה כדי שלא תברח חחח..
עלינו למונית שירות, ישבתי עם ידיים מאחורי הגב ורגליים מפוסקות, אנשים עולים ויורדים והאדון שלי עם היד שלו בתוך הכוס שלי, טפטפתי רצח... מתכחשת לעובדה שהשפלות פומביות גורמות לי לנטוף חחח...
ירדנו מהמונית והגענו למקום הסשן, שם האדון שלי סידר כמה דברים ובזמן הזה חיכיתי לו על המיטה יושבת ועדיין עם שמלה... הוא חזר ושאל אותי "מה זה צריך להיות?" קיבלתי סטירה, אמרתי לו שאתפשט מיד.
התפשטתי והוא אמר לי לרדת על 4... ירדתי והתבכיינתי לו על הברכיים הלבנות הכואבות שלי אז הוא שם לי תחבושת אלסטית בברכיים ואז כבר לא כאב.
אחר כך הוא הוריד אותי שוב על 4 ואמר לי לחלוץ את נעליו, הורדתי לו את הנעליים ואת הגרביים ונישקתי לו את הרגליים ואז הוא הזכיר לי שבאחת השיחות שלנו אמרתי לו שנישקתי לו אצבע אצבע ברגליים וזה לא קרה באמת אז אמר לי שזה יקרה היום ועליי לנשק לו אצבע אצבע וגם ללקק אותן.
עשיתי את זה והרגשתי מושפלת... לא חשבתי שהאדון יגיד לי לעשות את זה וסתמתי את הפה בכניעות... העדפתי לקבל את המצב ולא להתלונן.
אחר כך הוא אמר לי לעמוד על הברכיים ולפתוח את הפה ואדוני ירק לי לתוך הפה, בלעתי את הרוק שלו בשקיקה ובלי בעיות, הוא אמר לי לבלוע, אמרתי לו שכבר בלעתי ופתחתי פה גדול כדי להוכיח לו.

האדון שלי השכיב אותי על הרצפה ודרך עליי... על הבטן ועל החזה ועל הכוס והתחלתי לצחוק ואז הוא דרך לי על הפנים ונרגעתי.

ואז האדון שלי לקח אותי למקלחת ועשה עליי מקלחת צהובה... הרגשתי מושפלת אבל קיבלתי גם את זה בהכנעה... האדון רוצה ואני מקבלת וסותמת את הפה... וביקשתי ממנו רק לא ישתין לי על השיער.

אחר כך האדון שלי קילח אותי במים קרים ולא העזתי להתלונן... וגם ניגב אותי אחר כך.
יצאנו מהמקלחת והאדון שלי אמר לי לשבת מפוסקת ועם הרגליים למעלה כל הכורסא, הוא בדק לי את גילוח הכוס שלי ולא היה מרוצה ותיקן כמה תיקונים כמו שהוא רוצה.

האדון שלי רצה להוסיף עוד כמה צילומים לאוסף שלו וככה עמדתי, כרעתי ושכבתי ברגליים מפוסקות רחב וידיים מאחורי הגב בזמן שהוא צילם אותי כרצונו.
אחר כך חזרתי לשבת על הכורסא ואז נקשרתי כשהידיים קשורות מאחורי הגב ורגליים מפוסקות באוויר, בלי יכולת שלי להוריד אותן לקרקע או לסגור את הפיסוק הרחב שהייתי בו.
התבכיינתי לאדון שלי נורא ואז הוא אמר לי שאני מעצבנת אותו ושאזהר ואז סתמתי את הפה ונרגעתי.
האדון שלי שם לי כיסוי עיניים ופלאג בתחת וכיבה את האור ואת המזגן והלך לקנות לנו שתייה... וככה נשארתי לא יודעת למשך כמה זמן חחח.
היה לי נורא קר בסשן ולא צייצתי כי למדתי מהסשן הקודם שככל שאתלונן יותר ככה אסבול יותר... יודעת להפיק לקחים חחח.
כאשר האדון שלי חזר הוא הדליק את האור והתחיל להצליף בי עם מגלב... הוצלפתי בחזה... בכוס... בירכיים... וזה כאב אבל לא ממש... רק קצת כאב... ספגתי את ההצלפות בשקט... והרגשתי שאני מתמסרת לאדון שלי ומרצה אותו... גורמת לו גאווה ושיהיה גאה בי שאני מכילה.
תוך כדי הצלפות האדון שלי החליף לי את הפלג לפלאג גדול יותר והוא כל שניה נפל, האדון שלי קשר לי את הפלאג לתחת והמשיך להצליף.
אחר כך האדון שלי הזכיר לי שיש לי עונש ושאני צריכה לבחור... 30 ספנקינג עם פריסה בכל הגוף או 34 רק בתחת.
בחרתי לקבל 30 ספנקיג עם פריסה בכל הגוף אבל לא ידעתי מה תהיה עוצמת הספנקינג.
העונש היה בגלל שאמרתי לאדון שלי יותר מדי פעמים "אני אסביר לך" ואני לא צריכה להסביר כלום לאדון שלי, הוא לא טיפש ולא צריך שאסביר לו דברים ועם כבר, אז השפחה היא זאת שצריכה שהוא יסביר לה וילמד אותה דברים.
התחלנו ואחרי כל ספנק ספרתי ואמרתי תודה אדוני...ואחרי כל מכה אמרתי לו מתי אני מוכנה למכה הבאה.
הספנקינג כאב לי ובחיים לא חשבתי שיכול לכאוב לי ככה... זה הכי כואב שהרגשתי עד היום... הוא היה חזק ועוצמתי... ניסיתי למרוח את הזמן... לא למהר בין מכה למכה ולהתמכר לכאב ולתחושת הצריבה... וספגתי...
אחרי 10 ספנקים חזקים מאוד הגיעו 10 הספנקים שהתפרסו על החזה, בכוס ובירכיים וזה כאב לי נורא... והתחלתי לבכות אבל לא ויתרתי לעצמי ולא עשיתי לעצמי הנחות.
האדון שלי שאל אותי עם אני רוצה את ה-10 האחרונים עם מגלב במקום הספנקינג.
אמרתי לאדון שלי להמשיך... רציתי כבר לגמור עם העונש והוא רק ליטף והרגיע ואז המשיך לעוד 10 חבטות חזקות מאוד בתחת.
כאב לי נורא אחרי העונש אבל קיבלתי אותו בכניעות ומתוך ידיעה שהוא מגיע לי.
והרגשתי שהאדון נורא מתחשב... נורא מרגיע ונותן לי את הכוחות לקבל כל עונש בהכנעה ובהרגשה שאני חזקה ויכולה להתמודד עם הכל.. הוא נורא מחזק אותי ואני מאוד מעריכה את זה.

ואז הוא צילם אותי שוב... כדי שיהיו לו צילומים בסגנון לפני ואחרי חחח...
אמרתי לאדון שלי שכואב לי נורא הכוס מהמכות.
והוא קילח אותי שוב אבל הפעם אמר לי להתנגב לבד.

אחר כך האדון שלי נתן לי 2 סטירות ונכנסתי להיסטריה כי אני לא חוזרת לישון בבית בגלל הריסוס... ולא רציתי שיראו וידעו שיש לי אדום על הלחי וישאלו כל מיני שאלות שאני לא רוצה לענות עליהן.
והתחלתי להתעצבן ולצעוק עליו... על האדון שלי! רק רציתי שהוא יסתום לי את הפה... הייתי כמהה לזה... רק חשקתי בעוד סטירה שתגרום לי להשפיל מבט ולהתאזן.
ממתי אני צועקת על האדון שלי? זה לא קורה! זה לא בסדר! הרגשתי עצבנית.

אחר כך סיימנו את הסשן ויצאנו לכיוון הרכבת... האדון שלי חיכה איתי לרכבת ונתן לי לשתות ולפני שעליתי הוא גם נתן לי כמה נשיקות.
הרגשתי טוב... הנשיקות שלי האדון שלי מחממות לי את הלב... מנחמות אותי ומרגיעות.

 

לפני 9 שנים. 9 ביוני 2014 בשעה 21:27

הלכתי לעבודה ודיברתי עם האדון שלי במהלך היום כאשר נתבקשתי לעדכן אותו כשאני מסיימת לעבוד.
סיימתי את העבודה, עדכנתי את האדון שלי שאני לבושה ומאורגנת כמו שהוא מצפה ממני והוא אמר לי להגיע לתל אביב ולדווח לו, הגעתי לתל אביב ושם הוא אמר לי לחכות ליד קיר שמחבר בין התחנה המרכזית לשדרת חנויות כאשר אני מפוסקת ועם ידיים מאחורי הגב.
במהלך זמן ההמתנה קיבלתי הודעה מהאדון שאני שפחה מרדנית ואעבור אילוף ארוך וקשוח.
שמתי את הטלפון בחזרה בג'קט, חייכתי לעצמי וחזרתי לעמוד כמו שנתבקשתי.
במהלך זמן ההמתנה כל מיני אנשים עברו והסתכלו עליי וקראו לי זונה ואחד מהם אפילו ניגש אליי ונצמד אליי.. פחדתי לרגע..
כל זמן ההמתנה הזה הרגשתי מושפלת וחשופה.. המצב הזה שאנשים בוהים בי ומסתכלים ולי אין אפשרות להגיד או לעשות שום דבר רק לחכות לאדון שלי בשקט ולספוג.. פשוט לספוג.. ולדעת שאולי האדון שלי כבר ובוחן ומסתכל...
ופשוט חיכיתי שהאדון שלי יגיע כדי להרגיש הגנה.
אחרי 20 דקות המתנה לאדון במצב הזה הוא הגיע ונעמד מאחורי, משך לי את השיעג לאחור ואמר לי שאני הזונה שלו, הכלבה שלו והשפחה הכנועה והמושפלת שלו ושאל.. "האם זה ברור"?? עניתי מיד שכן...
כאשר האדון היה איתי הרגשתי רגועה נפשית.. וכאשר שמעתי מה אני ומה המעמד שלי פשוט חייכתי והרגשתי טוב.

לאחר מכן הוא אמר לי לקחת את המזוודה שלו ולסחוב אותה..

התחלנו ללכת, הוא מקדימה ואני מאחוריו פותחת פער ושנינו בשקט.
באיזשהו שלב הוא לקח אותי לסמטה צדדית ושם נתן לי סטירה ואמר לי להוריד את התחתונים ולהביא לו אותם, ביצעתי מיד ואחר כך אמר לי להוריד את החזייה והורדתי ושמתי אותה בתיק.. ופתאום הרגשתי חשופה אך גם משוחררת ומוגנת... האדון שלי מגן עליי בכל מצב.
במצב הזה הוא נגע לי בכוס והתחיל לשחק, כשהאדון שיחק לי בכוס חייכתי והרגשתי הנאה.. הרי זה הכוס שלו בעצם ולא שלי חחח...
כשהוא סיים לשחק, המשכנו ללכת עד שפניתי אליו בשקט ואמרתי לו שהמזוודה כבדה לי ושקשה לי ואז הוא לקח אותי לסמטה ונתן לי סטירה ואמר לי שלא אעיז לפתוח את הפה ושאפסיק להתבכיין ואז הרגשתי שאני מתחילה להבין את המעמד שלי.
סתמתי את הפה והמשכנו ללכת.
באיזשהו שלב שהתפרקה המזוודה, פניתי אליו ואמרתי לו... הוא לקח אותה ממני עד עד שהגענו למקום הסשן.
עצרנו בתחילת הרחוב של הסשן ושם הוא החתים אותי על טופס.. ההסכם שלנו.. הסכם אדון שפחה... חתמתי מיד ובלי להסס.
נכנסנו למקום הסשן ושם הוא תפס לי את השיער, נתן לי סטירה, אמר לי דבר ראשון לרדת על 4 ולהתפשט.
התפשטתי מיד ואחר כך הוא תפס לי את השיער והתחיל לקחת אותי על 4 לסיבוב בחדר.
התחלתי ללכת על 4 וככה לאט לאט הוא התחיל ללמד אותי מצבי מוצא בסיסיים כמו על 4, על הגב ואיך אני אמורה לעמוד לשכב ולכרוע מולו.
הרגשתי כמו חפץ שהאדון עושה בו כרצונו אבל גם חייכתי בלב.. הרגשתי תשומת לב ואהבה.
הוא דחף אותי והשכיב אותי על הרצפה, דרך על הגוף שלי ועל הפנים שלי ופצעתי את השפה והתחיל לרדת לי דם והאדון מיד הביא נייר וניקה לי את הפה.
כאשר האדון השפיל אותי הרגשתי כנועה ומסורה.. הוא הגשים לי פנטזיה ראשונה וגם כשהוא ניקה אותי הרגשתי את הרגישות שלו והדאגה שלו אליי בפעם הראשונה.

האדון ביקש ממני להוריד לו את הנעליים ואת הגרביים ונישקתי לו את כפות הרגליים.
אחר כך הוא גילח לי את הכוס כשאני שוכבת על הגב עם רגליים מפוסקות באוויר... תחושה נעימה ומענגת עברה לי בראש.. פינוק יופי של האדון חחח.
כשהוא סיים לגלח אותי הוא לקח אותי לשירותים ושם עשה לי חוקן.. שם לי 2 ליטר של מים בתחת ואמר לי להתרוקן ולהתנקות טוב טוב.

בזמן שהתרוקנתי בשירותים אמרתי לאדון שקר לי ואז הוא מילא את הפה שלו במים ושפך אותם עליי ואמר לי שכנראה אני עוד לא מבינה מה זה קר.. ואז האדון אזק לי את וקילח אותי.. מקלחת נעימה ומענגת.. תחושה נעימה..

האדון לקח אותי מהמקלחת כשאני רטובה לכלוב וקשר אותי כאשר הרגליים מפוסקות כל אחת בפינה אחרת של הכלוב והידיים מאחורי הגב והעיניים מכוסות.
כאשר נקשרתי רטובה לכלוב הרגשתי בדידות.. חוסר אונים.. כמו שפחה שאין לה זכויות ואין לה אפשרות להגיד שום דבר ואין שום דבר שהיא יכולה לעשות כדי לשנות את המציאות.
אבל בעצם אני שפחה אז בעצם כל מה שהאדון עושה לי אז מגיע לי.
והפלגתי במחשבות שלי.. הרגשתי לבד.. כנועה ומושפלת.. לא יודעת מה קורה מסביבי.
הרגשתי שהאדון שולט במחשבות שלי ובגופי.
בזמן שהוא השאיר אותי בכלוב במצב הזה הוא יצא הוא יצא מחוץ לחדר וארגן על השולחן את המגלבים והשוטים שלו.
אחר כך הוא בא והוציא אותי מהכלוב וישבתי מול השוטים והמגלבים והאדון סיפר לי איזה מהם הוא קנה, איזה הוא מהם הכין בעצמו ומה היה המגלב הראשון שלו.
וראיתי גם מה הוא השוט הכואב ביותר ולא רציתי להגיע לשם... תזכורת לעצמי להיות שפחה טובה חחח.
האדון לקח אותי לוידוי וליטף אותי... הזזתי את הראש חצי מפוחדת.. חוששת מסטירה אך כל כך כמהה לה וחושקת בה... סטירת הפתעה שרק תזכיר לי מי אני ומה המעמד שלי ומקומי.
ואז האדון הרגיע וליטף ונתן לי הרגשה רגועה שהכל בסדר ושאנחנו ביחד... ועבר איתי על רשימת העונשים שמגיעים לי ואיזה סוגי עונש אקבל על מרדנות ועל זלזול באדון.
הוא אדון טוב ומסודר.. יותר מסודר ממני... מזכיר לי דברים שאני שוכחת או מקבלת בלאק אאוט ולא זוכרת כלום.

אחר כך הוא השכיב אותי על הברכיים שלו ונתן לי ספנקינג.. 11 על כל ישבן.. כדי ללמד אותי שהאדון לא טיפש ולא צריך להסביר לו דברים.. אחרי שבשבוע האחרון הוא תפס אותי 11 פעמים אומרת לו את המשפט.. "אני אסביר לך".
במהלך הספנקינג הרגשתי קטנה ונחותה.. זקוקה לחינוך ואילוף.. אבל ידעתי שזה מגיע לי ולכן גם ספגתי.. וזה גם לא ממש כאב.. רק קצת.
תחושת צריבה קלה ונעימה עברה על ישבני שהפך להיות אדום.

אחר כך הוא שם עליי אטבים 11 במספר ולקח אותי לחדר וקשר אותי לצלב ואז התחיל להצליף על החזה והבטן שלי עם מגלב כאשר האטבים עליי.
זה כאב לי נורא ואמרתי את מילת הבטחון.. האדון חשב שאני עושה לעצמי הנחות אבל זה ממש כאב לי.. באמת..
ואז הוא הוריד ממני את האטבים ושחרר אותי מהקשירה שקשר אותי בה.
אחר כך האדון לקח אותי למיטה, קשר אותי ודחף לי פלאג לתחת ונתן לי להתרגל אליו ובזמן הזה שיחק שוב בי ובגופי... והרגשתי מתמסרת.. מתענגת על מגעו הרך בגופי... מספקת ככה את האדון אבל בדרכי שלי.
אחרי כמה זמן הוא החליף לי פלאג בתחת ושם לי פלאג גם בכוס.. הרגשתי תחושת אי נוחות אבל בהחלט נסבלת... וגם אז הוא שיחק בגופי שבעצם שלו ושייך לו.
והתחיל להצליף לי על הישבן עד שפלטתי חרא נוזלי, כנראה שלא התרוקנתי עד הסוף כמו שהאדון ביקש ואז הפלאג נפל ויצא החוצה והאדון כתוצאה מכך ניסה לדחוף לי פלאג יותר גדול לתחת בתור עונש.
והתחלתי לפלוט חרא נוזלי נוסף ואז האדון ניקה אותי ואת המיטה ואמר לי להכנס להתקלח בטון קשוח וסמכותי.
חשבתי שזה הסוף ושהוא התייאש ממני והרים ידיים, הלכתי להתקלח והתחלתי לבכות.
ואז האדון שאל אותי למה אני בוכה ועניתי לו ואז הוא אמר לי שזה רק הסשן הראשון וזה לא הסוף שלנו.
אבל עדיין לא הצלחתי להרגע... בזמן הזה הוא התחיל לסדר ולארוז את הדברים שלו... את השוטים והמגלבים.
אחר כך האדון לקח אותי למיטה ואמר לי להתחיל למצוץ לו את הזין.. התחלתי למצוץ וכל שנייה נהייתה לי בחילה והרגשתי שעולה לי קיא, אמרתי את זה לאדון והוא לקח אותי למקלחת ודחף לי אצבע לגרון וגרם לי להקיא ולהוציא את כל מה שהפריע לי והציק לי... ואז עלתה לי מחשבה.. הנה עוד משהו שהאדון שולט לי בו... ההקאות שלי חחח.
ושמתי לב שהאדון בעצם לא נגעל משום דבר לא מחרא ולא מהקאות.
ואז עמדתי במצב עמידה כאשר הידיים מאחורי הגב והרגליים מפוסקות בדיוק כמו שלמדתי כיאה לשפחה שאני.. בזמן שהאדון מסיים לארגן לארוז את כל הדברים שלו.
ואז קיבלתי פקודה להתלבש, התלבשתי זריז.. רק עם חזייה.. את התחתונים האדון בחר לקבל ולהשאיר אצלו כמתנה ;)  וכך היה.
במהלך כל הזמן הזה חשוב לי להגיד שהאדון הרגיע אותי ואת הפחדים שלי ואמר לי שהוא לא התייאש ממני ולא מוותר עליי כל כך מהר... ושעל חפצים לא מוותרים כל כך מהר... חחח ;)
וככה חזרתי הביתה עם מכנס וחולצה.. בתחנת המוניות הוא נישק אותי נשיקה וגנבתי עוד אחת.. ככה הוא אומר.. תזכורת לעצמי לגנוב גם בהמשך ולהרגיש את טעם שפתיו הענוג והמלטף חחח..
וכל הדרך חזרה הביתה חייכתי לעצמי וחשבתי כבר על הסשן הבא.