בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חיים בסרט אילם

אני כאן כשאני לא שם, בחוץ, בעולם הונילי
מתעד רגעים של קיצון מהכאן ועכשיו
כותב, מצלם, לומד וחוקר
פה המקום שבומאני אכתוב את רשמיי... את תכנית המחקר ואת מהלך הביצוע. את השיטתיות שבחקר הגבולות שלי ואת החוויות של החיים שקורים בזמן שאני מתכנן תכניות.

לא הכל מציאות. לא הכל דמיון. כלום לא פיקציה.
הכל אמת שלי - הפנטזיות והמימושים.

לכם ולכן נותר להחליט אם אתם רוצים להשתתף בניסוי...
לפני 7 שנים. 16 בספטמבר 2016 בשעה 16:28

התכנית:

שלב א' - איתור מועמדות ומועמדים לניסוי:

1. קביעת סשן לצילומים. 

אני לא מאמין בלקשקש יותר מדי לפני המפגש הראשון. ניפגש, נקשקש, נכיר אותך כאדם ונביט בך כאובייקט. נראה מה הסביבה מוציאה ממך ומה אני רוצה להוציא ממך מבפנים. נסכים על גבולות ומשם לשלב הבא.

2. שליטה.

שליטה היא משהו שמקבלים. משהו עדין ושברירי שצריך להינתן במתנה. במסגרת של אמון. האמון הזה נבנה ביחד. בהנחיה והיענות. בהסברה חוזרת. בתקשורת ברורה. בענישה על טעויות כשהן חוזרות על עצמן. תהליך של למידה הדדית. 

סשן צילום מאפשר הנחיה שלך, האובייקט, לרצונותיי באמצעות תקשורת מילולית. בשיח של היכרות. במתיחת גבולות הציות. תוך בנייה של אמון ראשוני ותיעוד.

 

3. צילום.

צילום של רגעי הגאות והשפל, הגאווה וההשפלה... תיעוד של הריגוש ולעתים הפורקן. תיעוד של המפגש הראשון ושל תחילתו של אילוף הדדי מלמעלה ומלמטה למסגרת של היחסים שיהיו בינינו.

 

4. כתיבה.

תמונה שווה אלף מילים - אז אני מקווה שנמצא תמונה ששווה לשתף ואז על האובייקט לכתוב את תיאור התמונה במילים. באלף מילים. בדיוק. ולהגיש לי בשביל לקבל ממני עותק של התמונה ואיתו את הזכות לפרסם את התמונה שצילמתי. היא שלי עד שהיא שלך.

 

5. החלטה לגבי סשן נוסף. 

אם הצלחנו להוציא ממך תמונה ששווה אלף מלים אז נצליח גם לבנות את המפגש הבא ביחד. לבחון את התפקיד שלך ואת שלי. להחליט על לוקיישן ואביזרים דרושים.

ולקבוע תאריך למפגש הבא...

 

עדכונים בהמשך