ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הדרך..

תמיד בשליטה.... עד ש..
לפני 5 שנים. 23 בנובמבר 2018 בשעה 15:09

הייתה פעם...
היא רצתה להרגיש כאב או תחושות אחרות.. להבין מה בזה כל כך מושך..
כאב מעולם לא היה משהו שבשבילו אני מחפש את העניין הזה... אין לי איזה עניין מיוחד להתעלל סתם... העניין שלי הוא בשליטה, לא רק שלי עליה.. אלא בסופו של דבר, דרך המתווה שאני יוצר, שלה על עצמה.
היא הגיעה אלי ונכנסה לתנוחה - תחתונים, ידיים מאחורי הגב, על הברכיים.
הייתי מאוד חרמן ורציתי בשלב הראשון להשתמש בחורים שלה... פתחתי את הפה שלה וזיינתי אותו בלי שהיא זזה... נשארת לעמוד ככה, פשוט חור עבור הזין שלי.
לא רציתי לגמור, רק קצת להנות ממנה.. מהפה שלה..כשהרגשתי שמספיק.. הוצאתי אותו.. העברתי אותו על הפנים שלה, מרחתי את הרטיבות, את הרוק שמשולב עם טיפות הזרע הראשונות שהתחילו לצאת מהגירוי על הפנים שלה כדי שתריח.. תריח אותי ואת הגרון שלה..
כיוון שכאב היא רצתה החלטנו לעבור דרך גירויים שונים..
סטירות על התחתונים היו הגירוי הראשון.. היא נשכבה על הברכיים שלי וההוראה הייתה לא להוציא קול.. אלא אם היא לא מסוגלת יותר כמובן.
היא חטפה אחת ועוד אחת.. התחת התחיל להיות אדום, בכל פעם הגעתי קרוב יותר ויותר אל הפתח שלה..אל החור שלה וראיתי שהתחתונים כבר ספוגים לגמרי. כשנגעתי, אחרי סטירה שישית בערך בפתח שלה היא שחררה אנחה קטנה... לכן את המשך המכות היא ספגה כשהתחתונים הספוגים שלה בתוך הפה שלה.
כאב לה אבל היה נראה שהיא ממש מאבדת את עצמה בתוך זה.. סוגרת עיניים, הנשימה הפכה כבדה יותר ויותר וגם הגוף שלה על הברכיים שלי... היא התקרבה מהר לגמירה וכבר לא היה אכפת לה...
זה משהו שלא רציתי שיקרה כיוון ששוב - שליטה זו שליטה קודם כל שלה על עצמה.. והיא לא קיבלה אישור לגמור... הגמירה בשלב הזה הייתה בריחה מההתמודדות עם הכאב. לכן, היא קיבלה דילדו שהוחדר אל התחת שלה בעדינות.. לפני זה היא לא כל כך התנסתה באנאלי וזו הייתה חוויה חדשה, נעימה אבל כואבת מסוג אחר, במיוחד כשכל האיזור כל כך רגיש שם...
עברתי לענף קטן שהכנתי מבעוד מועד וטופל כדי שלא יהיה חד. מכות קטנות, הצלפות על התחת... אבל גם בחלקים אחרים של הגוף. היא עמדה על 4 וקיבלה אותן... על הגב... על הירכיים, על החזה והבטן, על הידיים... הדילדו מאחור ונסחט בכל פעם שהיא מתכווצת מהתחושה...
היא בערה כבר, ממש טיפטפה נוזל צמיגי... זה היה מדהים כי היה ממש ריר שזלג ממנה וטיפטף על השטיח.
זיינתי אותה... נכנסתי לתוכה חזק ועמוק עד שרוקנתי את עצמי אל תוכה... היא התפרקה בגמירה כמעט מיידית ונשארה לעמוד...
השלב הסופי היה המאתגר ביותר, גם עבורי...
קשירה.. של הידיים מאחורי הגב, חזה שעון על ספה קטנה, תחת באוויר ונר...נר שטיפטף שעווה על הגב שלה, ירדתי איתו למטה עוד ועוד עד שהגענו אל התחת... הכנסתי אותו בעדינות אל התחת שלה , רק את הקצה ונתתי לו לטפטף... השעווה טיפטפה על התחת והירכיים, נקוותה מסביב לשפתיים שלה והתייבשה, כולאת בתוכה את המיץ שלה ושלי שטיפטפו ממנה... היא ביקשה דרך התחתונים שבפה שאחזיק את הנר כי היא גומרת ולא יכלה לשלוט בזה ופחדה שהנר יפול.. החזקתי את הנר והיא גמרה שוב, הרעידות פרקו את כל התגבשויות השעווה סביב הכוס ושחרורו שוב ריח מטורף של ייחום לאוויר.

לפני 6 שנים. 8 ביוני 2017 בשעה 15:34

תמונות מחוייכות בפייסבוק שמזקירות לי כמה היא הייתה יפה עם זרע על כל הפנים
 

לפני 6 שנים. 4 ביוני 2017 בשעה 6:27

אמרתי את זה הרבה... אבל - פאק איזה זין מושלם יש לי!

לפני 6 שנים. 4 ביוני 2017 בשעה 6:19

מצב רוח לאוסף חורים לשימוש והזרעה

לעקידה קשוחה אל מוטות המיטה

גוף קטן ופועם לרכב עליו עד בוא סיפוקי

ולהשאיר אותה שם, פועמת-מטפטפת

לפני 6 שנים. 31 במאי 2017 בשעה 15:18

השכנים עושים מסיבת קריוקי קולנית ונורא קשה לאונן לזיופים של מוזיקה רוסית..
שתדעו...

לפני 6 שנים. 21 במאי 2017 בשעה 12:20

תגמרי בשבילי.... 

 

עכשיו!

לפני 7 שנים. 19 באפריל 2017 בשעה 16:29

בא לי להכיר.. בא לי לדבר.. בא לי לגעת ולנשק.. אבל גם בא לי המון המון דברים אחרים.. בא לי לראות עד לאן אפשר לקחת אותך.. עד לאן אפשר להגיע איתך..להידהם מכמה את חזקה.. כמה את יכולה לספוג..כמה את יכולה להפוך את עצמך לכלי סיפוק, לחפץ בשבילי..כמה את יכולה להכנע

(מוקדש לך..)