צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לקום לתחיה

מעולם לא האמנתי שארגיש כך...
אחרי 30 שנות נישואין, מגיל 19, נאמנה לבעלי האהוב עד שנילקח לפני שנה.
לא חשבתי שתשוקתי תתפרץ באחת,בזכות תעוזה של גבר שיודע להעיז...
לפני 12 שנים. 17 בינואר 2012 בשעה 17:31

חבר מהכלוב שאל למה הפסקת את הסיפור באמצע...
ובכן, לא הפסקתי באמצע, ככה הוא הסתיים, אחרי מבוכה רבה שלי, ביקשתי ממנו שילך .
עוד באותו לילה התקשרתי אליו ושווחנו עד אור הבוק, לא הצלחתי להרדם כלל.
שוחחנו על איך הגיבו בנותיי, והאמת הן פירגנו כי לא רצו שאמם תסיים את החיים.
הבחור צעיר ממני ב4 שנים, סמכותי מאוד,רצה שניפגש מוקדם בבוקר,אמרתי לו שאני מכינה ארוחת שבת והוא ענה שאכין אותה בצהריים והוא בא לקחת אותי, לא נתן לי אפשרות לענות ואחרי שעה בא לקחת אותי,נסענו לצימר,לא ידעתי שעדין כזה יכול לשנות את עורו ולהיות כל כך דומיננטי, כל כך סמכותי.
ברגע שניכנסנו לצימר הוא אמר לי שיגעת אותי בלילה, תעמדי על ארבע,הייתי המומה והוא חזר על דבריו, תעמדי על ארבע,עשיתי מה שאמר, הוא הרים לי את החצאית וקרע את הגרביון ,הזיז את התחתון הצידה וחדר אליי,זאת היתה חדירה של גבר לתוכי אחרי שנתיים של התנזרות,הייתי באקסטזה, אחרי שגמר התנפלתי עליו וטרפתי אותו, עשיתי כל מה שביקש.
אחרי שלוש שעות של פינוק,שבזמן הזה עשיתי לו מסז טוב,הוא אמר את הולכת הביתה ומכינה לי ארוחת מלכים אני בא לאכול איתכן,אני יעשה את הקידוש אמר לי כשרמקתי שהחבר של הגדולה שלי עושה קידוש, אהבתי את הציווי שלו.

לפני 12 שנים. 17 בינואר 2012 בשעה 13:40

אחרי שנתיים שהתנזרתי...אולי בגלל חשש או נאמנות.
היינו בטיול לירושלים מטעם העבודה, הגברים קירקרו סביבי, לא חושבת שרק בגלל שאני ניראית טוב,אלא מדליקה אותם העובדה שהיותי אלמנה...תחשבו מה עובר להם בראש.
אני ביישנית מטיבעי והדפתי את כל החיזורים.
בדרך הביתה בשעות הערב המאוחרות, הבחור שישב לידי באוטובוס, שם על הירך שלי את ידו וליטף,כמובן שעשיתי את עצמי ישנה,הוא המשיך לעלות למעלה וידו על החצאית.
הייתי בסערת רגשות,הרגשתי שהגרביון רטוב כולו.
כשירדנו מהאוטובוס הוא בא אחריי למכוניתי ואמר לי נכון שלא הית רדומה? הסמקתי כולי, מזל שהיה חשוך. הוא ניכנס למכוניתי ונסעתי לכיוון ביתי, כשניכנסנו הביתה הוא הרים אותי ושאל איפה חדרי, לפתע ראיתי את בנותיי הגדולות , סטודנטיות שלושתן, מביטות בנו בתדהמה בזמן ששתו קפה יחדיו.