בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

בטוחה ש-21?!

לפני 8 שנים. 15 בספטמבר 2015 בשעה 11:37

 באמצע הלילה הוא מחליט שבא לו משהו אחר... חדש... 

"לכי לישון"

"אני מצפה לראות אותך בבוקר אדוני"

בכל זאת ראש השנה,יום חופש, לא מתחשק לי להתעורר לבד. בכלל קשה לי עדיין לשחרר אותו מאז הרגשות האלה הופיעו אבל אני לא רשאית להתלונן.קדימה ליילה קצת עשן ולישון.

בבוקר הוא נכנס ומעיר אותי בנשיקה כמו אומר לי חזרתי, לא משנה כמה נהניתי בלעדיך בלילה אני כאן איתך.

אז מה היה שם? אני רק שואלת ומקבלת פירוט מדוקדק לאורגיה המטורפת שלו

קינאה? אני? מה פתאום... רק בבחורה ברת המזל. שלושה גברים שאחד מהם שלי.. שיחקת אותה מותק

מה הדבר היחידי שהסוטה מתחרט עליו? 

"חבל שלא הסרטתי לך את הלילה"

לפני 8 שנים. 20 באוגוסט 2015 בשעה 11:40

אחרי שנרגע מבול ההודעות התחלתי להתפנות לקריאה חוזרת אמיתית ומעמיקה. יותר מדיי פעמים חוזר על עצמו המשפט "ציפיתי לראות דברים שכתבת בסוף הפרופיל". חשבתי שהוא ארוך מדיי אבל מסתבר שהצלחתי לקלוע בדיוק. למשוך בדיוק את סוג האנשים שרציתי לדבר איתם כאן.

אז פתחתי בלוג... על מה כותבים בעצם? 

מוזיקה? אריק קלפטון? אהה.. פאסה.

 

שלל חוויות? האדון שלי לא יאשר את הרעיון הזה (והישבן המסכן שלי לא יאהב את התוצאה של פעילות חשאית לאורו העמום של צג המחשב בשעות הקטנות של הלילה) קנאות אין סופית לפרטיות, מצטערת על זה.. אתם מפסידים סיפורים ממש טובים

תהיות? הן כבר לא צצות בתדירות גבוהה כמו פעם. אין לי ספקות בסטייה שלי, בשד הזה שאני צריכה להאכיל. אין לי חששות משום דבר והגבולות שלי הן בגדר המלצה בלבד מסתבר.

פנטזיות? סליחה אדוני ,אני לא כאן כדי לספק חומר למחשבה לפגישות עם המאהבת שלך (כינוי משעשע ליד ימין מבית היוצר של האחד והיחידי אליו אתמסר גם אחרי שהסשן מסתיים)

סתם רעיונות כלליים? בסדר הולך.. גם ככה חברי הכלוב היקרים מפקפקים באמינות שלי כשאני מדברת על הגיל.

בגיל 18 החלטתי לעשות שינוי כללי באורח החיים וכשהצלחתי לרזות גם תפסתי זיון בפעם הראשונה. סקס היה משחק, סקס היה חייב להיראות תמיד כמו בסרטי פורנו אנטרנט ואף פעם לא הצלחתי להבין למה לעזאזל ישראלים עושים ממנו כזה ביג דיל. זה כיף נכון? זה צורך פיזי.. אם אנחנו מקפידים לא להיקשר יותר מדיי זה יכול להיות אושר צרוף. אבל רק רגע. אני בחורה בעצם... ויש לו כבר סאבית, הוא מגדיר אותה הראשית שלי. מסביר לי בנועם תוך כדי שהוא קושר אותי שאין תחרות ביני לבינה והוא אוהב את שתינו ובאותה הנשימה אוצר לי "סורי קטנה, היא הייתה פה לפניך". whattt? כיאה לכלבה טובה קיפלתי את הזנב בין הרגליים והתחפפתי.

מה עשיתי? במקום לצאת למסע הרס עצמי יצאתי החוצה ומצאתי לי גבר ראוי.מצחיק אותי שאתם בטוחים כל כך שאתם אלה שמכתיבים את הטון. אני נותנת לך לשלוט בי ואתה עובד קשה כדי להרוויח את זה.זאת הייתה הגישה. ומתתי מפחד אז בניתי סביבי חומות, מבצר, חפרתי תעלה עמוקה מסביב, שתלתי קוצים ברדיוס של 100 מטר.אימצתי דרקון. אני חייה עם האדון/גבר/בן זוג/אבא בפוטנציה וואטאבר מתחת לקורת גג אחת ולא מצליחה להרוס את החומות. התאהבתי. לא ברעיון, לא בחוויות הראשונות, לא בדירה המההמת שלנו. התאהבתי בבן אדם שבשיא החוצפה שלי חשבתי שאני יכולה לשחק איתו משחקים. והוא מצידו? גורם לי לבכות דם בדרך ללב שלו, מאלף אותי להיות אישה למופת. אני מבשלת פתאום ומנקה. אפילו מוצצת מתוך שינה ולא מקטרת בבוקר על זה שהוא הפריע לי לישון ואפילו לא זוכר.

"למה את כאן ליילה?" אני צריכה להרגיש חלק ממשהו, זה בוסט לביטחון העצמי שלי ליד הזיין הזה שחיי איתי בבית ומביא לי בחורות לארוחת ערב כשאני מבקשת יפה.שיכול בחצי שעה לארגן אורגיות מטורפות.  אני צריכה להרגיש חזקה לידו, אני עדיין לא בשלה לצאת מהמגדל הזה שחייתי עליו עד עכשיו. אני צריכה גיוון לפעמים ואני יודעת שכשיגיע האדם הנכון מהסצינה הוא ישחרר את הרצועה לאיזה שעה שעתיים.

לרשימת הדרישות יש לפנות בהודעה פרטית =)

צוחקת, אשמח להמשיך לשמוע מהאנשים המרתקים כאן.