שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

שולט ונשלטת וכל מה שבינהם

לפני 8 שנים. 26 ביוני 2015 בשעה 14:27

 

אני בדיוק קוראת ספר והגעתי לקטע שהותיר עלי רושם רב וגרם לי לתחושות שאפרט עליהן מאוחר יותר.
 
הייתי שמחה לשמוע אם גם אתם חולקים תשוקות דומות...
 

רקע: מדובר פנטזיה שיש לבחורה והיא כותבת מכתב לבחור די עבורה:

 

האמת היא שאני נבוכה לחשוף את סודותי הכמוסים ביותר בפני זר, ונבוכה עוד יותר מכך שאני סומכת עליך שתגשים את הפנטזיה, שרק בקושי אני מעיזה להודות בקיומה בפני עצמי. ועוד פחות מזה בפני אחרים. 

איך אוכל להסביר את הדחף הבלתי נשלט שיש בי כשאני מדמיינת את עצמי בבעלותו של גבר? בשליטתו המלאה. נערצת וזוכה לדאגתו המלאה. דבר לא חסר בחיים שלי, כך שאין לי הסבר לתשוקה הקיצונית הזאת לשמש שפחה מינית. אין סיבות פסיכולוגיות עמוקות שמזינות את תשוקתי לכניעה. יש דברים שהם פשוט כמו שהם, ובשבילי, זה אחד מאלה. 

אני חושבת לעתים קרובות על הפנטזיה שלי. בדרך כלל בשעות לילה מאוחרות, בשקט, בחשכה, המחשבות באות אלי, מפתות וקורצות. אני מדמיינת את הסצנה בפרטי פרטים ויודעת בדיוק איך זה מתחיל. 

אני בחדר מלא גברים רעבים. התיאבון שלהם לסיפוק גופני מורגש. אני עירומה, מלבד חבל הקושר את ידי מאחורי גבי. ואני מחכה. לך. 

 

בלילה הזה מישהו אמור לקנות אותי, אבל מי? גברים רבים להוטים לשלם מחיר גבוה תמורת התענוג שברכישתי. זה מרגש אותי ומפחיד אותי בו־זמנית. אני מחכה ברגליים רועדות, עיני מושפלות, משום שאני שומעת את הנהמות הנלהבות סביבי.

ואז אתה נכנס. אני לא רואה אותך, אבל חשה בך ברגע שאתה נכנס לחדר. משהו באיזון הכוחות משתנה קלות. גם האחרים מרגישים בזה. אני מרגישה שהם עוצרים את נשימתם כשהם מתבוננים בך. ואז אני מרימה את מבטי. 

אתה נועץ בי מבט מהקצה האחר של החדר. המבט הראשון שלך מכה את כולי בהלם, משום שאני מזהה את ההבטחה בעיניך. אתה רוצה אותי, ואתה תשיג אותי. 

התנועות שלך, כשאתה פוסע בתכליתיות לעברי, מלאות יוהרה. אתה נעמד במרחק צעדים ספורים ממני ומדבר אל מי ששומר עלי. אני מתאמצת להאזין. אני להוטה לשמוע מה אתה אומר, אבל אתה מקפיד לדבר בקול שקט.

ואז אתה שוב נע לעברי, וכל צעד שמקרב אותך אלי מעביר בי צמרמורת, עד שאתה עוצר, סנטימטרים ספורים מגופי העירום. אתה מושיט אלי יד ומעביר אותה בשערי, מושך את ראשי למעלה עד שצווארי נותר חשוף ופגיע לחסדיך. בעיניך יש שביעות רצון, כאילו שאני מוצאת חן בעיניך, וזה גורם לי סיפוק אדיר. אני מבינה שאני ממתינה לספק אותך בתשוקה גדולה מכפי שחוויתי אי־פעם. 

אתה רוכן קרוב יותר אלי, עד ששפתיך מרחפות מעל אלה שלי, ואז אתה לוחש, "את תהיי שלי."

 

 

כשאתה משחרר אותי ומתרחק באטיות, אני מחניקה את פרץ ההתרגשות שלי. אבל יותר מהתלהבות, אני נמלאת בהזדקקות. אני צריכה להשתייך לך. אני רוצה את זה בכל נשימה שאני נושמת.

יד זרה מושכת במפרקי ידי הכפותים, ואני מוחה בשתיקה בעודי מובלת ממך. אבל המבט שלך ממשיך לעקוב אחרי, ובעיניך בוערת בעוצמה ההבטחה. אתה תהיה הבעלים שלי. 

אני צועדת בקושי אל קדמת החדר, בזמן שמישהו מכריז ממרחק על תחילת המכירה. גבי מופנה אל האחרים, עד שמורים לי להסתובב, ואני מסתובבת בביישנות. 

אני בוחנת את הגברים שנאספו וקולטת את מבטיהם המתאווים, אבל עיני מחפשות אחריך, אותך אני רוצה. הנשימה שלי נכלאת בגרוני, ובועות זעירות של אימה בוערות בתוך בטני. אני לא רואה אותך שם. 

גבר אחד מציע מחיר ואחריו גבר אחר, ואני עדיין לא שומעת אותך. במשך דקות מתוחות, נשמעות קריאות והמחיר עולה. ואז הפסקה. משתרר שקט. אני שומעת את השומר שלי מתכונן לסיים את המכירה, כאילו אין עוד הצעות. 

עיני נעצמות והאכזבה צובטת לי בחזה. 

 

ואז אני שומעת אותך. קולך הבוטח נישא מעל מלמוליהם השקטים של שאר הנאספים. אתה מצהיר על סכום בלתי אפשרי, גבוה בהרבה מכל ההצעות שהוצעו קודם לכן, וברור שאין לך שום כוונה להרפות מהפרס שמגיע לך.

 

אושר מציף את נפשי, כשאני מבינה שעכשיו באמת אהיה שייכת לך. העור שלי מתעורר לחיים, מעקצץ, ואני מצליחה רק בקושי להחניק את ההתרגשות שלי. השומר שלי נוזף בי, אבל אני חייבת דין וחשבון רק לך, ולא לאף אחד אחר.

הרוחות בחדר סוערות כשהאחרים מעכלים את הצעת המחיר שלך, אבל איש לא מציע עלי הלילה מחיר גבוה יותר. 

המוכר מכריז על סיום המכירה, ואתה פוסע קדימה. הקהל מפנה לך את הדרך ואתה מתקדם לעברי. השומר שלי דוחף אותי ומכריח אותי לכרוע ברך, ומזכיר לי שאני חייבת להפגין כלפיך כבוד. אני לא זקוקה לשום תזכורת, ויורדת ברצון על ארבע, מחכה לפקודתך.

"תסתכלי עלי," אתה אומר בקול עדין, אבל כזה שאינו מותיר כל מקום לוויכוח. 

אני נושאת את ראשי מעלה ואתה ניצב מעלי, חזק, עוצמתי. היד שלך מלטפת את לחיי, ואני עוצמת את עיני כשאני מתחככת בכף ידך. המגע שלך קסום. חמים וחושני, ומצית אש במפשעתי. 

אתה מושך ממני את ידך, האצבעות שלך נתחבות לתוך המכנסיים. אתה פורף את הכפתור ופותח את הרוכסן. היד שלך נעלמת לרגע, מחטטת בעומק המכנסיים. אתה משחרר מבפנים את הזין שלך. הוא מיטלטל בחופשיות מול פני. אתה ארוך ועבה, קשיח ומגורה, וניחוח המושק שלך מקיף אותי.

 

אתה מלטף פעם אחת, ופעם שנייה, מעלה ומטה, לאורך הזין, ואז אתה מקרב אותו אלי. הפה שלי נמלא רוק, ואני מפשקת את שפתי בתאוותנות, הצורך שלי לטעום אותך לא ניתן לכיבוש. 

יד אחת מחליקה אל תוך שערי וחופנת את ראשי בעוצמה, מחזיקה אותי במקום. צמרמורות עזות חולפות בעמוד השדרה שלי ומצמררות את עורי. 

"תפתחי בשבילי," אתה מצווה. 

אני ממלאת אחר הפקודה. לא חולפת בי אפילו מחשבה אחת שלא לציית לך. אני רוצה רק לענג אותך ולהניח לך לענג אותי. אתה מחזיק את הזין שלך ביד אחת ומחליק אותו אל פי, בעודך מושך את ראשי לאחור בידך האחרת. 

הטעם שלך מתפוצץ על לשוני. גברי לחלוטין. כל כך מחוספס וארצי. אתה קשוח ועם זאת רך בפי. הניגוד הזה מרתק אותי ומעורר בי רעב לעוד. 

אני יונקת אותך לעומק ומעבירה את לשוני לאורך הזין שלך, אבל אתה מושך אותו החוצה ולוחץ בעדינות על לסתי, מזכיר לי שאתה שולט במצב, ולא אני. אני נרגעת ומעבירה לך את השליטה כולה. אני מרשה לך לקבוע את הקצב ולהשתמש בפה שלי כרצונך.

אתה הודף את עצמך לעומק, טובע בעומק הגרון שלי ומפסיק. אני בולעת את רוקי סביבך ומרגישה את העונג שנגרם לך. זה מענג אותי. 

הגוף שלי כבר אינו שלי. הוא שר בעוצמה את המנגינה שרק אתה מנגן. השדיים שלי תפוחים, הפטמות שלי זקורות עד כאב. כשאתה שולח את ידך וצובט בפסגה קשיחה אחת, אני כמעט חווה אורגזמה שמטלטלת את כל כולי.

 

אני מתאמצת לנשום ולהשתלט על עצמי, משום שעדיין לא גרמתי לך לגמור. הכוס שלי בוער, כאילו מישהו הבעיר בו אש. כל עצב מתוח עד הקצה, ואני חוששת שלא אוכל לעמוד עוד בגירוי. 

אתה ממלא אותי שוב ושוב, הזין שלך מחליק באלגנטיות לאורך לשוני. ואז התנועות שלך הופכות בהולות יותר, אתה הודף את עצמך בעוצמה גוברת. אתה קרוב. שתי ידיך אוחזות בראשי, מתפתלות בשערי ומושכות אותי בתגובה על כל תנועה קדימה. 

הלחישות הלוהבות שלך ממלאות את אוזני, חמות כמו דבש ומתוקות לא פחות. ואז אתה מציף את פי כשאתה מגיע לסיפוק. הידיים שלך הופכות עדינות יותר, חופנות ומלטפות את פני. המגע שלך נמלא רוק ואתה ממלמל שסיפקתי אותך. 

אני מלקטת באהבה כל טיפה מהזקפה שלך, עד שאתה יוצא ממני. 

הגוף שלי זועק בתשוקה לגופך. התענוג שלך הוא התענוג שלי. אתה רוכן מטה ומנשק אותי ברכות על ראשי, ואז אתה עוזר לי לקום ולעמוד. הידיים שלך מלטפות את גופי מטה ומעלה, בוחנות את רכותי. 

אתה אוחז בפטמתי בין אצבעותיך ומנסה לגלגל אותה. אתה מורה לשומר שלי, במבט אחד, להניח את ידיו על כתפי ולייצב אותי, בזמן שידיך עושות את דרכן מטה. 

אני מתנשמת בחריפות כשהאצבע שלך צוללת אל בין רגלי, לתוך הלחות שבפתח שלי. אתה מלטף את הדגדגן שלי, ואני גונחת. הרגליים שלי רועדות ומאיימות לקרוס, אבל השומר שלי אוחז בי עומדת בשבילך.

 
אני מתנשמת בחריפות כשהאצבע שלך צוללת אל בין רגלי, לתוך הלחות שבפתח שלי. אתה מלטף את הדגדגן שלי, ואני גונחת. הרגליים שלי רועדות ומאיימות לקרוס, אבל השומר שלי אוחז בי עומדת בשבילך.

כשגל העונג האחרון שלי נרגע, אתה מצווה על השומר שלי לשחרר אותי. אתה נוהג בענייניות שתכליתה החלפת בעלות. אני עדיין לא מותרת מכבלי, אבל אתה אוחז בזרועי ומוביל אותי משם. 

מחוץ לחדר אתה מתיר את זרועותי בעדינות ואז כורך סביבי חלוק, שנועד להסתיר את עירומי מעיני האחרים. אתה אמנם לא מוציא הגה, אבל אני חשה בתחושת הבעלות שלך עלי. 

כשאנחנו יוצאים משם, אתה שוב אומר לי שאני שלך, ואני שמחה לשמוע את זה, משום שעכשיו אני שלך, ואני שמחה להיות.