בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

להישלט על ידיה

היי :)
אני אופיר, בתחילת דרכי בעולם הנשלטות, וכאן הבלוג הזה אספר על החוויות שאני צובר לי לאט לאט ?
לפני שנה. 27 במאי 2022 בשעה 12:20

ישבנו אצלי בדירה. האורות היו חלשים, ושנינו היינו קצת שיכורים. דיברנו על העבודה ועל החיים הרגילים, אבל יש קטעים.. שצורת הדיבור שלה פשוט מסנוורת אותי.. וכשאני מסנוור , היא שמה לב. לאט לאט היא התקרבה אלי, הריח שלה התחזק והתחזק... האף שלה התחיל לגעת בשלי... והמגע עם הידיים פרח, היד שלי על הלחי שלה, היד שלה על השיער שלי.. שנינו נוגעים ולאט לאט מאבדים את הסבלנות.

נשיקה ראשונה. היא תמיד מפתיעה, כי היא כל כך חזקה. נשיקה יבשה הופכת לרטובה, ומבלי ששמתי לב היא דחפה אותי, עלתה עלי, ונישקה אותי בצווארי , באוזניים שלי... גנחתי, וזה רק דרבן אותה להמשיך... עד שהיא התחילה להכאיב... נשיכות, צביטות לפטמה, ואני כבר מתפטל ולא יכול שלא לזוז. כואב לי ונעים לי.

היא קמה. לוקחת לי את היד ולוקחת אותי למיטה. מפשיטה את עצמה ואז אותי. נשכבת על הגב ואומרת לי "תעלה עלי " . אני נמצא מעליה.. עירום.. הזין שלי עומד כל כך חזק.. היא מעבירה ידיים, מתקרבת, אבל לא נוגעת . מצווה עלי לנשק אותה בצוואר ולא להפסיק. תוך כדי שאני מנשק היא תופסת לי את הזין, אני מפסיק לנשק והיא בתמורה מכאיבה לי, אז אני ממשיך לנשק...

היא כבר לא יכלה. היא ציוותה עלי להיכנס אליה. ונכנסתי. במשך 20 דקות זיינתי אותה, תוך כדי שהיא נותנת לי סטירות כשהיא שמה לב שאני נותן לה מבטים של אהבה. "תזיין אותי, אל תאהב אותי".

גמרתי. והיא הורתה עלי לרדת לה.. כשהיא מלאה בזרע שלי... הכריחה אותי להגיד שאני אוהב ללקק את הזרע שלי.

היא גמרה. והורתה עלי לשכב על הגב, ולפתוח את הרגליים.. היא הוציאה את הסטראפ און, ודחפה לי אותו לפה עד שנחנקתי.. לבסוף, חדרה אלי. היא זיינה אותי עד שגמרתי שוב פעם, על החזה שלי. אז.. ורק אז.. נישקה אותי, ואמרה לי "אני אוהבת אותך".