בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ממחשבות למעשים

על מחשבות סוטות והמעבר למעשים ולמה כל זה בעצם, על התחושות של לפני ועל ההרגשה של אחרי. על שנאת המינים ואהבתם הבלתי נלאית. על גבולות ועל חוסר החשיבות שלהן.
לפני 7 שנים. 13 בינואר 2017 בשעה 16:46

זהו סיפור על שולט, שולט שכל עולמו אינו נורמטיבי או קונבנציונאלי. שולט שכל עולמו הוא מרדנות חסרת תקדים, כזו שמהלכת אימים על מהבינים בדבר, כזו שהביאה אותו למרות ההיסטוריה הרעועה שלו למקומות גבוהים.

זהו סיפור על שולט שנע בתוך עולמות פנימיים מורכבים ביותר, הרצון למגע ואהבה אל מול הרצון לעמוד מולה ולשלוט בה, מבלי שהיא תוכל לתת לו את המגע שלה. האהבה והשנאה ל(א)נשים. אהבה שברור שלא ניתן בלעדיה ושנאה על כך שאנו כל כך מורכבים וקשים.

זה סיפור על שולט ששונא את המילה 'סשן', כי כל הכלל משתמשים בה. 'סשן' זו מילה טכנית היה נוהג לומר, אין בה שום אהבה...

הוא הגיע אליה, לדירת קטנה ופשוטה בתל אביב, היא ישבה על הרצפה קוראת ספר כשמשקפיים נפולות על אפה, כשראתה אותו היא הורידה אותם ונשארה שעונה אחורה, מחכה שייגש אליה. והוא, ניגש אליה והתיישב לידה, הם התחבקו ארוכות, דיברו, צחקו ונגעו קלות האחד בשנייה.

בין ג'וינט לבירה הם התחילו לצחוק, היא על הבטן הקטנטנה שלו והוא על זה שהיא עדיין לבד בגיל שלושים ומשהו. עוד משקה ועוד ג'וינט, הראש מסתובב, העיניים מעורפלות, סוג של טריפ שקט, הם מדברים על פתיחות מינית ומחליטים שכל אחד ישאל 3 שאלות מיניות נוקבות:

 

היא: טעמת פעם את הזרע שלך?

הוא: כן.

הוא: המקום המוזר ביותר שאוננת בו?

היא: ארוחת שישי אצל ההורים בשירותים.

היא: היית או חשבת להיות עם גבר פעם?

הוא: כן, חשבתי.

הוא: הפטיש המוזר ביותר שבא לך לעשות במיטה?

היא: למצוץ, להחזיק בפה, לדחוף לו לפה לעמוד ולהשתין פנימה עד שהכל יירד מטה מטה.

היא: החלטנו לעשות שלישייה, אישה וגבר. עם מי תרצה להתחיל?

הוא: גבר.

הוא: מחשבה סוטה חריגה במיוחד?

היא: לרדת לבוסית שלי.

 

 הם הולכים לחדר, והוא מעמיד אותה על 4, מתחיל להצליף בה בחגורה שחורה, בין הצלפה אחת לשנייה הוא מסנן קללה מפיו, משחרר עוד אמירה חסרת טעם לאויר, ועוד רצון מיני שדוחק בו. והיא, היא נהנית, מתענגת על הכאב, יחד עם מפלס עצבים שהולך ועולה, הוא לא נרגע, וממשיך להצליף בכח, בכח ובעונג.

 

הוא מסובב אותה ודוחף לה אצבע ועוד אצבע, כואב לה, היא מביטה בו במבט כואב, דווקא כזה שמבקש להירגע, והוא אומר לה "חלשה", היא מתעצבנת ואוגרת את זה בתוכה. הוא הופך אותה וחודר אליה, נכנס במהירות ויוצא לאט, היא רטובה, והוא לוקח ודוחף לה לפה, בכח.

הוא שואל אותה איפה הדילדו שלה והיא מסמנת לו, הוא מרים אותה, לא רוצה שתברח לו, ומוציא את הדילדו מהארון. הוא מוצץ אותו, מטביע אותו ברוק איכותי, ומשחק לה בחור של הטוסיק הקטן שלה, "לאט" היא אומרת והוא, שוב, "חלשה". ואז הוא מתחיל להחדיר מאחור, תוך כדי שהזין שלו, עומד איתן וחודר אותה. הוא מורה לה לאונן והיא מתחילה לשפשף, הזין בכוס, הדילדו בתחת והיד הנותרת מצליפה פה ושם על הטוסיק העגול והאדום שלה. היא הולכת לגמור והוא מגביר את הקצב, מקלל אותה תוך כדי, יורק מדי פעם, וומזיע עד כדי גועל. הוא מחזיק אותה חזק חזק ולא מפסיק, הוא רוצה שהיא תתפרק.

ואז, בכח שלא ברור מאיפה הוא בא היא בורחת ממנו, גומרת ומתהפכת, הוא לא רוצה לגעת בה, מתענג לראות אותה גומרת שוב ושוב, והוא מכוון את עצמו אליה רוצה להשתין עליה ורק כמה טיפות יוצאות והיא כבר גמרה לה, רועדת, שוכבת, יפה.

 

והוא עומד שם, ועומד לו, והיא שוכבת שם, וכועסת, קצת על הקללות, מעולם זה לא היה הקטע שלה. הוא עומד בגאווה, מרגיש שניצח. הוא מורה לה לרדת על הברכיים ולרדת לו. הוא דורש ממנה לגמור והיא מחייכת מרגישה כוחנית. היא כבר גמרה והוא, הוא בידיה.

 

היא אומרת לו שהיא רוצה ללקק אותו מאחור, והוא נענה ברצון, הוא עומד על ארבע, והיא מתחילה, לאט לאט, עמוק עמוק, נוגעת לו בביצים, משחקת בהם, נושכת אותם והלשון מדי פעם עמוק מאחור, הוא אומר לה להמשיך, הוא רוצה לגמור לפחות כמוה, חזק, הוא רוצה לצרוח, הוא רוצה לקלל. וכשהיא מרגישה אותו עומד להתפוצץ היא נרגעת ממשיכה לשחק עם הביתי שלו, מביטה בזין שלו עומד להתפוצץ. ואז בלי שום הכנה, היא לוקחת את הדילדו ששכב לו שם במיטה, זה שלפני רגע היה בתוכה, ומחדירה אותו בחוזקה מאחור, הוא צורח, והיא מחייכת, 'אני אראה לך מה זה' היא אומרת ומתחילה לשאוב אותו ולדחוף עמוק, הוא מנסה להתנגד, והיא מסתובבת אליו, הכוס שלה בבתוך הפנים שלו, יד אחת מחזיקה את הדילדו עמוק ויד אחרת מחזיקה את הזין שלו שעומד להתפוצץ ואז הוא התפוצץ בפיה, היא כמעט נחנקה, ניסתה להחזיק מעמד אבל כבר לא היה לה אויר, היא הוציאה בעדינות את הדילדו והוא עצם עיניים, היא רכנה לכיוונו והוא ניגש אליה לנשק אותה ואז היא דחפה לו עמוק את הזרע שלו, הוא התנגד וירק והיא מרחה לו את השאריות על הפנים, הוא הרגיש מושפל, היא ראתה את זה. ואמרה, 'כדי לשלוט צריך שישלטו בך מדי פעם'. 

 

אני שונא אותה אני אוהב אותה

 

לפני 7 שנים. 2 בינואר 2017 בשעה 4:47

בעולם של שליטה ופורקן, בריחה ורצון להגיע לשיאים מיניים כל הזמן.

לפעמים אני שוכח את המנוע האמיתי שהתחיל הכל.

אז נכון, העבר הקשה הוא הבסיס, והפחד מנטישה הוא זה שרוצה אותנו בשיאים שלא נגמרים ומעורר את הדימיון שלנו לעוד ועוד. כאילו מחפשים את הסשן שעוד לא נראה בסרטי הפורנו.

 

אבל לפעמים אני שואל ומחפש מה היה אותו ניצוץ רגעי שהדליק את הרצון הזה לפורקן מהיר, לסשן מלוכלך וחסר גבולות, כזה שלא שואלים בו שאלות, ששני הצדדים מקווים שאף צד לא ידבר.

 

זה בין עצבות לשמחה. שמחה שיש בה קנאה מהצד השני, בתוך תוכנו, אם אנחנו כאן, יש בנו עצבות גדולה, כזו שעוד לא נרפאה. ובאותה נשימה, יש בנו גם שמחה לא קטנה, על היכולת להשתחרר, על הכרת עולם, שאלה שם בחוץ לא מכירים.

 

אנשים עצובים זה דבר יפה, והעצבות הזו שעל פניה לפעמים, עצבות שמכילה בתוכה קיבעון בחיים, בדידות, כאב גדול שעלה פתאום גורם לה להגיד בלי מילים גורם לה לרצות לברוח, אבל היא לא רוצה לברוח, היא רוצה שיקחו אותה, היא רוצה לעצות עיניים ושמישהו ינהל את העניינים משם, היא רוצה לחוות את הכאב הפיזי כדי שהכאב הנפשי יקבל ביטוי אמיתי ואולי יעמעם במעט את הכאב הנפשי.

 

לפני 7 שנים. 30 בדצמבר 2016 בשעה 19:33

קצת לפני שהגעתי אליה הרגשתי משהו בבטן, לא חשבתי יותר מדי. 

המחשבות הלא ברורות נעלמו כלא היו, עד עכשיו אני לא ממש זוכר מה חשבתי לפני שעליתי אליה.

נפגשנו מזמן, בעבודה, שכבנו מדי פעם, בעיקר כדי להפיג את הבדידות הקשה. אותה בדידות שהורגת.

הסקס ביננו לא היה מיוחד יותר מדי, הוא היה מוזר, ליתר דיוק אחרי הפעם השנייה או השלישית הוא נהיה מוזר.

הייתה שם בוטות שקטה, כנות טכנית שכזו, אהבתי את זה ונראה לי שגם היא. חוסר המחויבות גורם לפעמים לכנות יפה.

הגעתי אליה, הדלת הייתה פתוחה, והיא בדירת שני החדרים הקטנה שלה ישובה על רצפת הפרקט ושעונה על הספה עם בקבוק בירה ביד.

היא חייכה אליי והתקרבתי, חלצתי נעליים והתיישבתי על הרצפה כמוה, היה שם מבט מבויש, חצי מחויך אולי עכשיו אני יכול לפרש אותו ככזה שאולי אז שנינו הבנו שנוכל לרפות קצת האחד את השנייה.

שתינו, דיברנו, מדי פעם צץ לו שקט מוזר, ואז אחרי שהיא לגמה שלוק אחרון של בירה צוננת היא הסתכלה על הבקבוק ואמרה "אתה יודע שדחפתי כזה לעצמי פעם" ואני בתגובה "אני ניסיתי לעצמי, זה לא ממש הצליח" והיא ענתה "אם תרצה לנסות תגיד, אני אעזור לך" לגמתי לגימה עמוקה ואמרתי "אולי יותר מאוחר, נראה".

 

שתינו בלי סוף, היינו עייפים וחרמנים, זה לא היה נראה שלמישהו יש כח להזדיין בשלב כזה אבל היה ברור שמשהו צריך לקרות.

עמד לי, היא ראתה ואמרה "תפתח", פתחתי והיא שאלה פתאום "אתה לא מגלח לפעמים?" ולא היה לי כח לענות אפילו. הייתי מעורפל מאלכוהול והיא מעורפלת וחדה.

"תאונן" היא סוג של ציוותה והתחלתי בלי חשק תוך כדי ציווי חזרה של תאונני את קודם. והיא הפשילה מכנסיים ואוננה קלות מול הטלויזיה הדולקת. לא הבנתי את זה, לא הבנתי מה קורה שם.

היא קמה להביא עוד בירה והתיישבה על הספה ואז היא אמרה "תכאיב לי". קמתי, מבט של שנאה ורחמים יצא ממני, הורדתי את המכנס שלי, העמדתי אותה על ארבע, דחפתי לה את הזין שלי לתוך הפה שלה והתחלתי להצליף בה מאחור, מכה ועוד מכה, זה נמשך דקה, לא יותר. היא קמה ואמרה "הייתי צריכה את זה מזמן". 

התיישבנו חזרה על הרצפה והיא התחילה לרדת לי כשהיא רוכנת מעליי על ארבע והכוס שלה מעל הראש שלי, ואז בלי שום הכנה מוקדמת היא התחילה לטפטף עליי, פיפי לבנבן, היא הסתכלה עליי מבין שדיה לראות את התגובה שלי ואני במבט מעונג ומושפל קלות הסתכלתי על זה בערגה רבה, מבטינו הצטלבו לשנייה, כאילו היא חיכתה לאישור, לא נראה לי שזה מה שהיא תכננה, ואז היא המשיכה עם זרם חזק יותר והפורקן הזה ממנה גרם לרצות לפרוק ואז היא, בכנות שלה אמרה "נו, תגמור, תשתין, תעשה מה שאתה רוצה, אני צריכה את זה".

היא לקחה את היד שלי ושמה לה על הראש, דחפתי בחוזקה רכה את הראש, זה לקח שנייה וגמרתי. היא הרימה את הראש, פלטה הכל על כף היד שלה, לגמה עוד בירה ומרחה עליי ועליה את כל מה שיצא.