ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

איה! זה נושך!

לפני 6 שנים. 16 באוקטובר 2017 בשעה 19:51

ההרגשה הזאת, שבא מישהו ורואה אותך - שהוא יכול לפרק לך את הנשמה, לנקות ולהרכיב מחדש - זה כל כך נדיר ויקר, שאני לא מתפלאת שהרבה עושות דברים שהן מתחרטות עליהם כדי למצוא את זה.

לי יש מזל. לי יש את הקווירפלטונית שלי, יבורכו טאמבלריה. ואז אני חופרת לה - חופרת לעצמי בנשמה מולה עד שאני מוצאת קצה עצב, וממשיכה להכות בברזל כל עוד הוא כואב.

וכל הזמן הזה היא שם מולי, והיא מבינה אותי ומכירה אותי. עמוד השדרה המוסרי שלה הוא פלדה, ואני נאחזת בה נואשות, ויודעת שכל ההתפתלויות שלי לא ישברו אותה.

היא לא בדיוק נהנית מהכאב שלי. היא נהנית מהקרבה, מהדברים שהיא לומדת עלי ועל עצמה בחפירות האלה. היא סדיסטית ברמות אחרות - אבל רק כלפי דמויות בדיוניות. היא לא רוצה שאני אסבול בשבילה. (וטוב שכך, כי אני לא יודעת אם הייתי מצליחה להתאפק ולא לפצוע את עצמי עבורה עד זוב נפש.)

אני חמדנית, ואני בסדר עם זה. אני רוצה את הקרבה הזאת גם במציאות, עם אנשים שיכולים לגעת בגוף שלי ולא רק בנפש, שנמצאים על אותה יבשת ואולי אפילו במרחק נסיעה סביר.

בינתיים לא מצאתי, אבל היי, פרספקטיבה: יש אנשים שלא מוצאים קרבה כזאת בכלל, גם לא בכל האינטרנט הרחב.

לפני 6 שנים. 28 בספטמבר 2017 בשעה 9:48

אחד מהימים האלה שאין מי שישים עלי קולר, אז שמה על עצמי. זה מרגיע. עוזר לי להרגיש מוכלת בעור שלי.

לפני 7 שנים. 11 בינואר 2017 בשעה 11:48

(כתבתי את ההסבר הזה בקבוצת פייסבוק ורציתי להביא אותו לכאן כי כבר שאלו אותי כמה פעמים מה זה קינק לא מיני.)

קינק לא מיני יכול להגיד כמה דברים:

1) קינק שלא מערב פעולות שנחשבות מיניות באופן קונבנציונלי. לצורך העניין, להצליף במישהו, ופה זה מתחיל ונגמר. זה יכול להיות עדיין מגרה מינית לאחד הצדדים או שניהם.

2) קינק של אנשים שעושים אותו מסיבות שאינן מיניות. לדוג' מישהי שרוצה שיעשו לה ספאנקינג כי זה נותן לה תחושת קתרזיס, אבל היא לא מתגרה מזה מינית.

עבורי אישית, אני מתכוונת פעולה שלא מערבת חשיפה של או נגיעה באיזורים שנהוג לכסות בבגד ים, או גירוי שמכוון להיות מיני. (קצת קשה להגדיר את האחרון - בגדול אני מתכוונת שאני לא רוצה שהצד השני יעשה דברים מתוך כוונה לגרות אותי מינית או לגרום לי לגמור. שיעשו את מה שהסכמנו שנחמד לשנינו, ואם אני מתגרה מזה או לא זו בעיה שלי.)

לפני 7 שנים. 1 בינואר 2017 בשעה 14:06

הבחור הבא ששולח לי הודעת "רוצה להכיר" יענה בציטוטים מתוך "פיט, פט וטו". נוסח "אכלתי פעם גלידת פירות ממש טובה. היה בה אננס." או "איך אפשר להתחרות כשאין דוכן מנצחים?"

 

בין העונים יצירתית יוגרל סקריפט פייתון קטן.

 

(אבל ברצינות: מה עושים עם ה"רוצה להכיר" הזה? מה שמציק לי זה לא שאולי הוא רוצה סקס, זה שאין לי מושג איך לפתח שיחה משם. מה השפעת קרני הגמה על ציפורני החתול? מה היחס בין מסמן, מסומן, ומצביעים ב-C++? רבאק, תנו לי משהו לעבוד איתו!)

לפני 7 שנים. 29 בדצמבר 2016 בשעה 7:20

מישהי בכלוב: מחפשת כלבונת
אני: *זוקפת אזניים*
מישהי בכלוב: כלבונת ממין זכר בלבד
אני: *אזניים שמוטות, זנב בין הרגליים*

לפני 8 שנים. 2 במאי 2016 בשעה 14:00

קראת את הפרופיל שלי בכלל שאתה מצייץ?