צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון
לפני 9 שנים. יום ראשון, 17 בספטמבר 2017 בשעה 13:06

אני אף פעם לא מתווכח יותר מ2 דקות 

 

לא מבין את האנשים שמתווכחים . 

 

אתם באמת חושבים שתצליחו לשנות את דעתי ?

 

זו דעתי . טוב לכם? סבבה .. לא טוב ? גם סבבה 


לקרוא ולהוסיף תגובות, הרשמ/י או התחבר/י.

הרשמ/י התחבר/י