מה הסיכוי שיש הערב באיזור ארוע מתאים להצטרף זוג בוגר 😉
וניל והלאה .... ממסיבה לרקוד קצת, ועד הסיבות עבורם נוצר האתר
תציעו או ידעוני בבקשה
מה הסיכוי שיש הערב באיזור ארוע מתאים להצטרף זוג בוגר 😉
וניל והלאה .... ממסיבה לרקוד קצת, ועד הסיבות עבורם נוצר האתר
תציעו או ידעוני בבקשה
Not a three pit
זה התעללות ב KC
ובי
אי שם אחרי צומת גולני
באחד המקומות היפים שאני מכיר
ואחשוב על חבל ויערות הסביבה
על מצלמה
עליך
מגיע למיטה עכשיו,
לא זוכר מה רציתי לכתוב,
הלכה השנינות והכוונות הטובות.
תמונה
יש הקשר לרגע הנוכחי.
מפה לאינסטגרם
מאינסטגרם ל X.
לחיפוש ברשת,
למאמר,
לנוסטלגיה,
לכלוב
(ילדים תעזרו לי לי לספור, כמה סיבות לאטנט יש בפוסט בנתיים)
תוצר החיפוש הראשון
צריך לחזור לפרסם ולכתוב על אומנות
במיטה הזו?
אטמים
שלוק
בקרוב אשן טוב
התחיל מהמם
מה אגיד לא ראיתי מספיק העונה
מזמן לא ביקרת
או
מזמן לא כתבתי עליך כלום
התעלמתי ממך
תתעלמי ממני
רגע של געגוע
יותר משאי פעם חשבתי
בלי מלחמות
בלי אגו
בלי חטופים
בלי אושר לפרסום
בלי מדים
בלי ילדים בוכים מעל חברים שלא יתבגרו
בלי טיפים בממשלה
בלי מושחתים בממשלה ובכנסת, ובכל מקום
בלי אזעקות
בלי לדאוג
רק לאהוב