בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

Bentחשבון מאומת

REBIRTH OF BENT

There Ain't No Such Thing As A Free Lunch -TANSTAAFL!

אם את/ה נהנה ממה שאת/ה רואה וקורא/ת, ורוצה לייצור אומנות, אני מחפש מודל/ית או מודלים לצילום, ערום/בדס"ם/הרבה חבל :) בעיקר אבל פתוח לכול רעיון שווה
לפני כחצי שנה. יום שלישי, 19 באוגוסט 2025 בשעה 12:05

יש כזה מקום ואני בדרך אליו

 

Onwards and upwards 

 

 

לפני כחצי שנה. יום חמישי, 14 באוגוסט 2025 בשעה 8:21

צהרים עם בירה שגורמת לי לחשוב שצריך בירות בשם השולט, השולטת, הנשלטת, הנשלט, מתחלפת, ומתחלף.

 

לפני כחצי שנה. יום שני, 4 באוגוסט 2025 בשעה 12:51

בא לי ים

 

לצוף בשקט ולעשות דברים מעניינים 

 

 

 

לפני כחצי שנה. יום שני, 21 ביולי 2025 בשעה 1:18

מחשבה, 

 

ברביעי הקרוב יש לי פגישות בוקר סביב קריית שמונה, אחרי שיסתיימו יהיה לי זמן, ויש לי חשק עז, למצוא נקודה יפה ברמת הגולן, או ברכס נפתלי, לקשור ולצלם עד השקיעה כולל ;).

 

מי מעוניין להיות לי למודל.ית? יותר מאדם אחד אולי? צפוניים פנויים או ניידים ?

 

הסכם צלם מודל נדרש כתמיד!

תמונה משקיעה אחרת לחלוטין לחיוך.

 

 

 

 

 

 

לפני כחצי שנה. יום שני, 14 ביולי 2025 בשעה 10:49

לשחק עם חבל

 

 

ויצא מהמם

לפני שנה. יום שלישי, 24 ביוני 2025 בשעה 0:50

 

לבכות

 

אם רק הייתי יודע איך

לפני שנה. יום ראשון, 22 ביוני 2025 בשעה 0:57

להפסיק להיות בובה על חוט

 

 

ליצור

 

לעשות טוב

 

לראות שלולית ענק מתחתיך

 

 

לפני שנה. יום שבת, 21 ביוני 2025 בשעה 11:03

יש נקודה שצילמתי בה רבות,

תצפית על חצי מארצינו הקטנה,


 

אין באיזור נפש חיה לרב, 

 

אין ליד בסיסים, או אפילו לא יישובים, 

 

ופתאום יש לי את הרעיון המטומטם להפליא ללכת לצלם שם סט בלילה, ולחכות ולנסות לתפוס יירוטים , טילים, חבל ויופי ישראלי אמיתי הכל יחד. 



כן זו קול קורא, לא מבטיח שזה יקרה, אבל הרעיון מציק לי, א זאני מעלה אותו לכאן . 




 

לפני שנה. יום שישי, 20 ביוני 2025 בשעה 17:12

הרגעים האילו גורמים לי

 

אבל

 

בתכלס 

 

הכל גורם לי

 

תודה! 

 

לכולכם

לפני שנה. יום שישי, 20 ביוני 2025 בשעה 16:28

 

שלוש כוסות, אמורות למחוק את החלק התודעתי שלי שלא עצר מזה שבועות.

 

ואולי , בחסדי הטילים, אשן הלילה

 

ואולי