סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

קיר מחשבות

כמו הקיר של הפייס רק יותר קינקי
לפני 13 שנים. 13 בינואר 2011 בשעה 23:26

החלטנו לנסוע לאילת,טוב יותר נכון היא החליטה ואני הסכמתי, סופ"ש שלם בו אהיה על ארבע לרגליה נשמע לי חופשה ראויה.
ארזתי את כל הציוד במזוודה העמסתי את הרכב ונסעתי לאסוף אותה. הגעתי לביתה והחניתי את הרכב, היא יצאה מחדר המדרגות, לבושה בגופיה לבנה צמודה וג'ינס קצר שחושף רגליים חטובות בכפכפי אצבע.
העמסתי את המזוודה שלה לרכב ושמנו פעמינו דרומה.
בדרך על כביש הערבה רגליה מונחות על הדש-בורד, ציפורניה משוחות בלק אדום ואני מחלק את זמני בין מבטים קצרים על הכביש לבין בהייה ארוכה בכפות רגליה הסקסיות. היא יודעת שאני לא עומד במראה כפות רגליה על הדש ומשתעשעת מכך שאני מתקשה להתרכז.
כמאה מטר מלפנינו, פניה ימינה לשביל עפר "פנה ימינה לשביל הזה" היא אומרת, אני פונה ימינה, אנו נוסעים עד אשר אנו מוצאים את עצמנו באמצע המדבר, לבד בטבע החזק הזה.
היא קושרת כיסוי על עיני ומורה לי לצאת מהרכב ולעמוד עם הפנים לרכב שעון על מכסה המנוע שידיי פרוסות לכיוון הדלתות, אני מגשש את דרכי החוצה ומתמקם על מכסה המנוע כפי שהורתה לי, שומע אותה יוצאת מהרכב ומרגיש אותה קושרת את ידי למשקופי הדלתות הקדמיות.
אני מתוח על מכסה המנוע רגליי בקושי נוגעות ברצפה, אני מרגיש את ידה בוחנת את התחת שלי, צמרמורת עוברת בכל גופי, היא פותחת את מכנסי ומורידה אותם במשיכה אחת מהירה, ידה מלטפת את התחת שלי, משחקת בו ולפתע מפליקה בו בכח, אנחה של עונג משתחררת מפי, ידה נכנסת בין רגלי, היא לופתת את הזין שלי בחוזקה ומושכת לאחור. היא שולפת חבל ומלפפת סביב הזין והביצים שלי, מחזקת היטב וקושרת את קצהו השני של החבל לפגוש.
אני מוצא את עצמי שרוע על מכסה הרכב, ידי קשורות למשקופי הדלתות, הזין שלי קשור לפגוש, מרחב התנועה שלי מסתכם בס"מ בודדים ואני מנסה לייצב את עמידתי הלא ממש יציבה על הרצפה.
היא נשענת עלי מאחור, ידיה שורטות את גבי מהכתפיים מטה בואך הגב התחתון, כל תנועה בגופי גורמת למשיכה של החבל הקשור לזיין שלי, מה שמזכיר לי שכל תנועה רק תגרום לי לכאב.
אני רואה אותה ברכב, פותחת את המזוודה שולפת את הסטראפ און הגדול, קושרות אותו, נעלמת לרגע מזווית עיני ואז מרגיש את גופה והסטראפ און מאחור. "את יודעת מה הולך לקרות עכשיו זונה קטנה שלי? נכון? " אני שומע אותה לוחשת באזני "כן גברתי" אני עונה "יופי שרמוטה קטנה". אני מרגיש את ידה מורחת ג'ל על פי הטבעת שלי ואז אני מרגיש את קצה הדילדו חודר אלי מאחור, אט אט היא חודרת אלי עד אשר כל הדילדו בתוכי, אנחת עונג נפלטת מפי "יופי שרמוטה" היא אומרת ומתחילה להניע את האגן שלה מהר יותר ומהר יותר, ידיה מחזיקות בכתפיי ובכל תנועה אני מרגיש את החבל לופט חזק יותר את הזין שלי, הלחץ גובר ואיתו הכאב.
היא מגבירה את קצב תנועתה, קולות גניחותיי מרעישות את המדבר השקט ואני לא יודע מה גורם לי יותר עונג, הזין שקורע אותי מבפנים או הזין שלי שהחבל שקושר אותו כבר הפך אותו בטח לסגול חציל, ידה הימנית משחקת בזין הקשור שלי שכל נגיעה מעוררת תערובת של כאב מהול בעונג, השילוב מביא אותי לחוויית אורגזמה מטורפת ואני גומר בידה. גופי מתפרק מהגמירה בעודה עדיין בתוכי, היא ממשיכה לזין אותי ורטט בלתי נשלט עובר בגופי, היא מקרבת את ידה מלאת השפיך ,לפי ומורחת אותו על פני "תלקקי את היד שרמוטה" היא מורה לי ואני מציית ומנקה את כף ידה משאריות השפיך שלי.
ידיה מטיילות על גבי, אני מרגיש אותה יוצאת ממני, רואה אותה מתיישבת ברכב מדליקה סיגריה ומסתכלת עלי מעבר החלון, הזין שלי כואב, מת שתשחרר אותו מהקשירה, אבל היא יושבת מעשנת את הסיגריה שלה מעברו השני של החלון.
היא מסיימת את הסיגריה ויוצאת מהרכב, הסטראפ און עדיין קשור אליה, אני מסתכל עליה, היא כל כך סקסית בגינס הקצר הזה, רגליה השזופות והזין שקשור אליה...לרגע שכחתי את הכאב בזין שלי, רק לרגע, הכאב חזר לשגע אותי והוא נראה על פני "כואב לך הזין שרמוטה?", "כן גברתי, מאוד" היא אוחזת בזין שלי מאחור ומכה עם האצבע שלה בביצים שלי, צעקת כאב נפלטה מפי, "טוב..אני צריכה אותך מתפקדת בסופ"ש" והחלה משחררת את הקשירה מהזין, הרגשתי את הלחץ משתחרר ואנחת רווחה נפלטה מגרוני.
"נראה לי שנמשיך בדרכנו דרומה" אמרה בעוד אני מרגיש אותה מחדירה פלאג לתוכי, היא משחררת את ידיי, ומורה לי להתלבש "ושזה לא יברח לך בטעות".
סגרתי אחריה את הדלת, התיישבתי על כסא הנהג וחזרנו על עקבותינו לכיוון כביש הערבה עליו פנינו לכיוון אילת לסוף שבוע שכנראה לא אשכח בקרוב



מיתוסית​(שולטת) - איזה מחרמןןןןןןןן
סשן ספונטני בחוץ...
ולקשור נשלט לאוטו זה לגמרי מדליק...
חייבת לנסות את זה מתישהו :))

ומה קרה אח"כ בסופש??
נשמע כמו משהו ממש מעניין שלא כתבת עליו מספיק :(
לפני 9 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י